Wat is dat dan voor voordeelpas?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:35 schreef victorinox het volgende:
Pathé: voor 17,50 euro onbeperkt naar de bioscoop
Pathé Unlimited in Groningen
Pathe Unlimited uitgebreid vanaf 14 november!
Pathe Unlimited, onbeperkt naar de bioscoop voor 17,50
Pathé Unlimited, wat ga je kijken
Ik heb hem niet.
Met een voordeelpas ben ik goedkoper uit.
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor voordeelpas?
voor 17,50 p/m kan je naar alle films die draaien, zonder te betalen,:quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.
Dan ben je dus maar 6 euro per kaartje kwijt en je kunt 3 kaartjes per voorstelling kopen met die pas.
Goedkoper uit? Tenzij je natuurlijk niet zovaak naar de bios gaat, maar met de unlimited kan je oneindig films kijken toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.
Dan ben je dus maar 6 euro per kaartje kwijt en je kunt 3 kaartjes per voorstelling kopen met die pas.
yup.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Goedkoper uit? Tenzij je natuurlijk niet zovaak naar de bios gaat, maar met de unlimited kan je oneindig films kijken toch?
Ik ga ook 's ochtends naar de film en naar de sneak.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 17,50 p/m kan je naar alle films die draaien, zonder te betalen,:
dan ben je bveel minder "picky" op de film waar je naartoe gaat.
en na 3x een film kijken heb je het er al uit..
Het enige wat ik me afvraag is of het gewoon van toepassing is door heel Nederland, dan zou ik dat retourtje Amsterdam gewoon makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Houtspeer het volgende:
Wat erg raar is dat je unlimited niet online kan bestellen.. Je moet naar de Pathe bioscoop en toevallig genoeg, de enige Pathe bioscoop in Utrecht (waar ik woon) verkoopt geen unlimited..
Ik had altijd de indruk per maand, maar ik zou hem dan toch steeds verlengen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Biancavia het volgende:
Als je zo'n pas hebt, hoelang zit je er dan gelijk aan vast?
In Helmond kon ik ook geen pas laten maken, in Eindhoven wel. Ze maken een foto van je die ze op de pas zetten, je krijgt je pasje ook meteen mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Houtspeer het volgende:
Wat erg raar is dat je unlimited niet online kan bestellen.. Je moet naar de Pathe bioscoop en toevallig genoeg, de enige Pathe bioscoop in Utrecht (waar ik woon) verkoopt geen unlimited..
Is gewoon overal geldig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is of het gewoon van toepassing is door heel Nederland, dan zou ik dat retourtje Amsterdam gewoon maken
minstens 4 maanden en je mag daarna gewoon opzeggen. De eerste keer mag je gratis zo'n kaart aan vragen en nadat je hebt opgezegd en je wilt binnen 3 jaar weer zo'n kaart dan kost het éénmalig 35 euri inschrijfkosten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Biancavia het volgende:
Als je zo'n pas hebt, hoelang zit je er dan gelijk aan vast?
nee, maximaal 1 uur van te voren halen. Ik kan dus niet 's middags een kaartje halen voor de film van 's avonds.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef Houtspeer het volgende:
1 uur van tevoren halen? dat is niet leuk
Ik heb er ook een. Gaan we saampjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik twijfel nog steeds om er eentje te halen. Want de dinsdagavond korting is ook al aangenaam
Klopt. Reserveringen kunnen met je kaart betaald worden dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:34 schreef OMG het volgende:
Maar je kunt wel gewoon een kaartje reserveren me je kaart, als het goed is. Staat ook op de Pathé site.
Hmm, het is wel een idee. Nou voor de maand Mei dan. Vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. Gaan we saampjes.
Ik ga elke dinsdag avond. Soms wel 2 films op een dag.
Dequote:Op woensdag 18 april 2007 05:10 schreef teknomist het volgende:
Ik heb liever zo'n pas voor Lantaren/Venster of Cinerama in Rotterdam..
Waar staat dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef ddx het volgende:
nou lekker weer dacht vanavond naar de film te gaan
blijkt dat ze nu zomeractie hebben en tada pathe unlimited is niet geldig voor die films
http://www.pacfilms.nl/actie.asp?biosid=-1&id=833
Wat een onzin. Het is gewoon een film die daar draait. Klaar. En je moet daarmee gewoon kunnen betalen. Het is dat systeem van hun dat ruk is en ze zijn vergeten dat er in te laten verwerken, vandaar. Dus gaan ze zo iets roepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef ddx het volgende:
daar kwam ik achter toen ik voor de kassa stond voor Little miss sunshine
dame achter de kassa wist het ook nog niet, haalde m'n pas langs de scanner
en was toen even stil, en liep weg met melding; 'moment'
dacht eerst ok zeker iets vaags over geen betaling (wel eens gehoord dat mensen hier problemen mee hebben gehad)
na minuutje kwam ze terug; helaas pac zomerfilms mogen niet met de unlimited card....
zal er nog wel ff mailtje aan wagen naar pathe unlimited aangezien er best wel veel films komende tijd anders niet te bezoeken zijn (en tis nou niet dat er verder veel nieuwe films uitkomen)quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
hier:quote:
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
Ik heb eerder Little Miss Sunshine gezien toen hij in het 'normale PAC' progamma draaide..dus ik vind dit inderdaad erg raar!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hier:
http://www.pathe.nl/unlim(...)imited%5Fvoorwaarden
[..]
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..
Erg fijN!quote:Kaarten online reserveren met je Pathé Unlimited kaart
Goed nieuws voor Pathé Unlimited kaart houders.
Sinds deze week is het via de Pathé site mogelijk om als eigenaar van de Pathé Unlimited kaart een reservering te maken.
Een langverwachte functionaliteit die velen van jullie zeker zullen waarderen.
Om een reservering te maken, kies je de film die je wilt gaan zien en het tijdstip.Vervolgens volg je de stappen om je reservering te realiseren.
Voor de reservering heb je je Pathé Unlimited kaartnummer en pincode nodig.
Indien je nog niet in bezit bent van je pincode, kun je die aan de kassa van de bioscoop verkrijgen.
Het kaartnummer staat vermeld op je pas onder de barcode.
Enkele opmerkingen met betrekking tot het reserveren:
- je kunt maar 1 actieve reservering hebben;
- een reservering die je maximaal 60 en minimaal 30 minuten voor aanvang van de film aan de kassa van de bioscoop af te halen;
- houd rekening met een eventuele wachttijd aan de kassa
Pathé wenst je fijne voorstellingen.
Momenteel alleen mogelijk bij Pathé Eindhoven, Pathé Helmond, Pathé De Munt en Pathé ArenA
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:17 schreef Breuls het volgende:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Ik reserveer altijd al mijn films. Die reservering is dan wel niet verbinden aan mijn kaart, maar dat merken ze aan de kassa dan wel.
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Gitarist het volgende:
M'n vriendin en ik hebben ook een Pathé Unlimited card en het bevalt ons (als redelijke filmfanaten) erg goed.
Geen gezeik met in de rij staan en met ong. 2x per maand naar de film gaan (waar wij welk aan komen) heb je het geld eruit.
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?
Mijne zit naast m'n bankpas dus ik vergeet hem ook nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb 'm altijd bij m'n pasjes in m'n jas zitten, plus ik woon nog geen tien minuten lopen van de bioscoop. Dus die drie euro besteed ik wel aan een biertje.
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!en waar (bijna) nooit rijen staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan met je Unlimited gewoon naar de sneak. Ik doe het al jaren.
ja, alleen helaas bij Pathe de Munt in Amsterdam weten de meesten dat al...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef Breuls het volgende:
Ik heb inmiddels ontdekt hoe handig de automaat is, overigens. Heb zaterdag een massa van zeker 50 man kunnen overslaan omdat die in de rij stonden en ik gewoon een paar minuten bij de automaat bezig was. Heerlijk!
Daar zijn ze nu dus van op de hoogte en betaal je 10 euro voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:29 schreef Dizer het volgende:
Tip: Als je je kaart thuis bent vergeten en je wil toch voor goedkoop naar de bios... gewoon zeggen dat je hem kwijt bent en dan krijg je een nieuwe voor 3 euro.
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef mschol het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om morgen ook een kaart te halen
echter kan ik 1 ding niet vinden: wat verstaat pathe onder reguliere voorstellingen...
met imax films heb ik er geen problemen mee (woon in den haag dus kan er niet even makkelijk naar toe)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.
Maar goed bedenk wel dat de meeste mensen "gewoon" naar de film gaan en de pas gebruiken zonder gedoe. Heb slechts 2x geen gebruik kunnen maken van mijn pas sinds de proefintroductie en ik ga iets van 2x in de week naar de film.
smokkelwaar as in zelf eten/drinken mee nemen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
Paar jaar terug met toenmalige vriendin een hele pizza in doos dubbelgevouwen en in de bios uit de tas gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eten en drinken. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Een vriendin van me heeft me een keer bak ijs meegenomen met plastic lepeltje.
dat had ze nog in een sporttas gestopt.![]()
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
op welke grond werd je geweigerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
hmmm ze mogen je weigeren.... helaas....quote:2.4 De Bezoeker is niet gerechtigd tijdens zijn bezoek aan het Gebouw (a) te roken (b) goederen te koop aan te bieden, (c) dieren (m.u.v. geleidehonden), consumpties, verdovende middelen, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens in het Gebouw te brengen of met zich mee te voeren, of (d) foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur in het Gebouw te brengen, met zich mee te voeren of te gebruiken
2.5 In verband met artikel 2.4 en in het kader van de algemene veiligheid kan de Bioscoop de Bezoeker verzoeken inzage te verschaffen in door de Bezoeker meegevoerde (hand)bagage of mee te werken aan een veiligheidsfouillering. In geval van weigering van medewerking kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
Frot het in een tas, eet het op en laat de zaal netjes achter, dan is er mijn inziens niets aan de hand...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
Ach, als je met wokvoer naar binnen kan lopen, lukt het met alles.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
imho zijn premiere's, voorpremiere's en b.v. PAC films niet echt reguliere voorstellingen (maar vind et absoluut niet erg hoor, de definitie die zij hanterenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:22 schreef Breuls het volgende:
Dat is een reguliere voorstelling. Hij draait eerder dan officieel, maar het is geen 'speciale voorpremiere'. Ik heb zelfs al niet eens meer door als een film een voorpremiere is: ik kom dan uit de bios, check het topic over de film en merk dan dat echt net een handjevol mensen 'm gezien heeft.
dat zal vast wel lukken, ga ik ook proberenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef Numbie het volgende:
Wil van de week graag naar Hancock toe met de pas...
narnia 2 was 138 mins volgens pathequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb er ook eentje!.
Mijn vriendin heeft er ook 1 en we gaan meestal 1 of 2x per week naar de Bios, meestal naar de Sneak en dan nog een andere leuke film. btw heb nooit bij hoeven te betalen, en ben vaak bij films langer dan 140min geweest (laatste was Narnia).
hij was in het begin idd wat traag, maar kwam imho daarna best lekker op tempo..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Sport_Life het volgende:
okey voor mijn gevoel duurde hij namelijk 4,5 uur... Was in de Sneak een paar weken geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |