Mijne zit naast m'n bankpas dus ik vergeet hem ook nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb 'm altijd bij m'n pasjes in m'n jas zitten, plus ik woon nog geen tien minuten lopen van de bioscoop. Dus die drie euro besteed ik wel aan een biertje.
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!en waar (bijna) nooit rijen staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan met je Unlimited gewoon naar de sneak. Ik doe het al jaren.
ja, alleen helaas bij Pathe de Munt in Amsterdam weten de meesten dat al...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef Breuls het volgende:
Ik heb inmiddels ontdekt hoe handig de automaat is, overigens. Heb zaterdag een massa van zeker 50 man kunnen overslaan omdat die in de rij stonden en ik gewoon een paar minuten bij de automaat bezig was. Heerlijk!
Daar zijn ze nu dus van op de hoogte en betaal je 10 euro voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:29 schreef Dizer het volgende:
Tip: Als je je kaart thuis bent vergeten en je wil toch voor goedkoop naar de bios... gewoon zeggen dat je hem kwijt bent en dan krijg je een nieuwe voor 3 euro.
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef mschol het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om morgen ook een kaart te halen
echter kan ik 1 ding niet vinden: wat verstaat pathe onder reguliere voorstellingen...
met imax films heb ik er geen problemen mee (woon in den haag dus kan er niet even makkelijk naar toe)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.
Maar goed bedenk wel dat de meeste mensen "gewoon" naar de film gaan en de pas gebruiken zonder gedoe. Heb slechts 2x geen gebruik kunnen maken van mijn pas sinds de proefintroductie en ik ga iets van 2x in de week naar de film.
smokkelwaar as in zelf eten/drinken mee nemen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
Paar jaar terug met toenmalige vriendin een hele pizza in doos dubbelgevouwen en in de bios uit de tas gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eten en drinken. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Een vriendin van me heeft me een keer bak ijs meegenomen met plastic lepeltje.
dat had ze nog in een sporttas gestopt.![]()
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
op welke grond werd je geweigerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
hmmm ze mogen je weigeren.... helaas....quote:2.4 De Bezoeker is niet gerechtigd tijdens zijn bezoek aan het Gebouw (a) te roken (b) goederen te koop aan te bieden, (c) dieren (m.u.v. geleidehonden), consumpties, verdovende middelen, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens in het Gebouw te brengen of met zich mee te voeren, of (d) foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur in het Gebouw te brengen, met zich mee te voeren of te gebruiken
2.5 In verband met artikel 2.4 en in het kader van de algemene veiligheid kan de Bioscoop de Bezoeker verzoeken inzage te verschaffen in door de Bezoeker meegevoerde (hand)bagage of mee te werken aan een veiligheidsfouillering. In geval van weigering van medewerking kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
Frot het in een tas, eet het op en laat de zaal netjes achter, dan is er mijn inziens niets aan de hand...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |