Ik las dat Pathé Groningen voor een proefperiode van vier maanden begonnen is met een Unlimited card. Zo vaak als je wil naar de bioscoop voor ¤ 17,50. Alle reguliere voorstellingen en in alle theaters van Pathé te gebruiken. Dat scheelt me flink wat centjes als fervent filmkijker!
Vervelend genoeg woon ik niet in Groningen. Mensen die dit wel zien zitten in de rest van Nederland?
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEFJe kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITEDSchrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.