abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:50:13 #1
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_26083585
Ik las dat Pathé Groningen voor een proefperiode van vier maanden begonnen is met een Unlimited card. Zo vaak als je wil naar de bioscoop voor ¤ 17,50. Alle reguliere voorstellingen en in alle theaters van Pathé te gebruiken. Dat scheelt me flink wat centjes als fervent filmkijker!

Vervelend genoeg woon ik niet in Groningen. Mensen die dit wel zien zitten in de rest van Nederland?

ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!

VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
pi_26083832
Ik(Groninger) denk er nog effies over na of ik het ga proberen of niet. 't Is dus direct voor 4 maanden, hoewel dat met het blockbuster seizoen voor de deur wel grappig zou kunnen zijn En ach, met 2 films heb je de kosten alweer gedekt. F*ck it: ik doe het gewoon
The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:07:37 #3
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26084077
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:50 schreef nederhorror.nl het volgende:
Dat scheelt me flink wat centjes als fervent filmkijker!
Dat scheelt jou zeker veel geld.

Ik blijf gewoon mijn voordeelpas gebruiken, omdat het voor mij net niet voordelig genoeg is.
Je moet op zijn minst 4x per maand naar de Pathé gaan, om je geld eruit te halen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:49:42 #4
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_26085157
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:07 schreef victorinox het volgende:
Dat scheelt jou zeker veel geld.
Ssssst. Straks denken ze nog dat ik spam.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 april 2005 @ 23:10:33 #5
862 Arcee
Look closer
pi_26085716
Loopt ook al een topic over in GC: Pathé: voor 17,50 euro onbeperkt naar de bioscoop
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')