Wou ik net vragen...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Burbo het volgende:
Hoe duur is dat?
quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie, betaal de eerste maand cash en je kunt direct gebruik maken van je abonnement. Vergeet alléén niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden
bron
Hebben alle ketens bij jullie dezelfde prijs afgesproken, of is zoiets nationaal bepaald?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Virus3000 het volgende:
offtopic:
In belgie bestaat dit al langer, en kost zoiets maar ¤ 14,50
het is echt wel leuk om te hebben
Nope, geen addertje.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef LostFormat het volgende:
Is daar dan niet dat addertje dat het alleen door de weeks of overdag geldig is?
Van Pathé:quote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef LostFormat het volgende:
Is daar dan niet dat addertje dat het alleen door de weeks of overdag geldig is?
Worden er dan IMAX films in pathe's gedraaid? Ik dacht dat dat alleen in het omniversum en dat IMAX theater in r'dam (wat al jaren dicht is) kon...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef filmfreek het volgende:
Bedacht me net dat de pas alleen voor IMAX-films niet geldig is. Maarja, dat kun je geen addertje noemen - is alleen maar logisch aangezien die films sowieso al duurder zijn dan normale films.
pathé zelf is ook nogal bagger heur.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan moeten ze eerst een Pathé plaatsen in Roermond. Als er zelfs een Pathé bestaat in een baggerplaats als Helmond.
Ik heb er anders alleen goede ervaringen mee. De prijzen voor de entree + eten/drinken daargelaten.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pathé zelf is ook nogal bagger heur.
ik doel eigenlijk op het paupervolk dat er komt, maar dat is natuurlijk wat hautain.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb er anders alleen goede ervaringen mee. De prijzen voor de entree + eten/drinken daargelaten.
Amsterdam ArenA Pathé heeft volgens mij een IMAX zaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Worden er dan IMAX films in pathe's gedraaid? Ik dacht dat dat alleen in het omniversum en dat IMAX theater in r'dam (wat al jaren dicht is) kon...
Pathe Arena wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Worden er dan IMAX films in pathe's gedraaid? Ik dacht dat dat alleen in het omniversum en dat IMAX theater in r'dam (wat al jaren dicht is) kon...
Ja precies, ik heb wel eens weken dat ik 4 films heb gezien. Voor mij is het sowieso een besparing.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Nope, geen addertje.
Heb 'm al sinds vorig jaar April, en heb tot nu toe zo'n beetje alles wat in De Munt gedraaid heeft gezien.
Een beetje filmliefhebber gaat heus wel vaker dan 2 keer per maand naar de bioscoop, dus het is echt wel voordelig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |