abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34576333
De kogel is door de kerk; ik heb zo'n Pathé Unlimited kaart gekocht.

Ik denk dat ik 'm vandaag maar eens voor het eerst ga gebruiken om Munich te zien.
pi_34576558
Hoe duur is dat?
pi_34576594
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Burbo het volgende:
Hoe duur is dat?
Wou ik net vragen...
pi_34576647
quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!

Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED

Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie, betaal de eerste maand cash en je kunt direct gebruik maken van je abonnement. Vergeet alléén niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
GEEN ENTREEKOSTEN

Voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden

bron
Whatever I want.
pi_34576665
Ook heel pittig om naar www.pathe.nl te surfen

Op 't home staat 17,50.
// Last.fm
pi_34576752
offtopic:
In belgie bestaat dit al langer, en kost zoiets maar ¤ 14,50
het is echt wel leuk om te hebben
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_34576799
Maar dan moet je wel zin en tijd hebben, elke maand, anders heb je er niks aan.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:02:51 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34576802
wow! niet dat ik het fijn vind om tussen het popcornetende schorum te genieten van een film, maar goedkoop is het wel!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34576837
Is daar dan niet dat addertje dat het alleen door de weeks of overdag geldig is?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 29 januari 2006 @ 13:04:26 #10
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_34576849
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Virus3000 het volgende:
offtopic:
In belgie bestaat dit al langer, en kost zoiets maar ¤ 14,50
het is echt wel leuk om te hebben
Hebben alle ketens bij jullie dezelfde prijs afgesproken, of is zoiets nationaal bepaald?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_34576924
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef LostFormat het volgende:
Is daar dan niet dat addertje dat het alleen door de weeks of overdag geldig is?
Nope, geen addertje.

Heb 'm al sinds vorig jaar April, en heb tot nu toe zo'n beetje alles wat in De Munt gedraaid heeft gezien.

Een beetje filmliefhebber gaat heus wel vaker dan 2 keer per maand naar de bioscoop, dus het is echt wel voordelig.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:08:31 #12
12621 tcr
*nix 4ever
pi_34576966
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef LostFormat het volgende:
Van Pathé:

Q: Is Pathé Unlimited op iedere dag geldig?
A: Ja, Pathé Unlimited is iedere dag geldig. Dus ook op vrijdag- en zaterdagavond en tijdens de kerstvakantie.

Hier de rest: http://www.pathe.nl/unlimited/faq.asp?bios_id=-1

Deze maand kom ik op 6 films, handig als er enkele Pathé's in de buurt zijn en er zelfs eentje op minder dan 10 minuten fietsen .
pi_34577016
.....ik zat bij de proefperiode van de Pathe Pas...heb die pas al bijna een jaar nu

Je kan die pas gewoon 24/7 gebruiken, pas alleen op dat je hem niet door vrienden laat gebruiken, want ze zijn erg snel met blocken
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34577041
Bedacht me net dat de pas alleen voor IMAX-films niet geldig is. Maarja, dat kun je geen addertje noemen - is alleen maar logisch aangezien die films sowieso al duurder zijn dan normale films.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:13:11 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34577122
imax?
pi_34577152
Dan moeten ze eerst een Pathé plaatsen in Roermond. Als er zelfs een Pathé bestaat in een baggerplaats als Helmond.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34577162
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef filmfreek het volgende:
Bedacht me net dat de pas alleen voor IMAX-films niet geldig is. Maarja, dat kun je geen addertje noemen - is alleen maar logisch aangezien die films sowieso al duurder zijn dan normale films.
Worden er dan IMAX films in pathe's gedraaid? Ik dacht dat dat alleen in het omniversum en dat IMAX theater in r'dam (wat al jaren dicht is) kon...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 29 januari 2006 @ 13:15:49 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34577213
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan moeten ze eerst een Pathé plaatsen in Roermond. Als er zelfs een Pathé bestaat in een baggerplaats als Helmond.
pathé zelf is ook nogal bagger heur.
pi_34577283
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pathé zelf is ook nogal bagger heur.
Ik heb er anders alleen goede ervaringen mee. De prijzen voor de entree + eten/drinken daargelaten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 29 januari 2006 @ 13:18:17 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34577300
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik heb er anders alleen goede ervaringen mee. De prijzen voor de entree + eten/drinken daargelaten.
ik doel eigenlijk op het paupervolk dat er komt, maar dat is natuurlijk wat hautain.
pi_34577307
Er is hier geen Pathé
pi_34577319
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Worden er dan IMAX films in pathe's gedraaid? Ik dacht dat dat alleen in het omniversum en dat IMAX theater in r'dam (wat al jaren dicht is) kon...
Amsterdam ArenA Pathé heeft volgens mij een IMAX zaal.
// Last.fm
pi_34577366
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Pathe Arena wel.
pi_34578120
Yep, Pathé ArenA heeft een IMAX-zaal. Draaiden ze onder andere Batman Begins en Robots.

En het hangt er maar net vanaf wanneer je naar de bios gaat, of er paupervolk komt of niet. De films die om 11 uur 's ochtends draaien zitten meestal niet zo vol met schreeuwend schorum.

Maar om even OT terug te komen, films die je nog moet gaan zien mocht je ze niet gezien hebben: Jarhead, Lord of War, King Kong en Kiss Kiss, Bang Bang in de Munt. The Merchant of Venice, Lady Henderson Presents, Broken Flowers en The Constant Gardener in Tuschinski.

[ Bericht 32% gewijzigd door filmfreek op 29-01-2006 13:48:18 ]
pi_34580243
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Nope, geen addertje.

Heb 'm al sinds vorig jaar April, en heb tot nu toe zo'n beetje alles wat in De Munt gedraaid heeft gezien.

Een beetje filmliefhebber gaat heus wel vaker dan 2 keer per maand naar de bioscoop, dus het is echt wel voordelig.
Ja precies, ik heb wel eens weken dat ik 4 films heb gezien. Voor mij is het sowieso een besparing.

Enige nadeel is dat ik voor arthouse films cinecenter waarschijnlijk moet gaan vervangen voor de munt. Cinecenter zit aan de overkant van de straat voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')