Wat is dat dan voor voordeelpas?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:35 schreef victorinox het volgende:
Pathé: voor 17,50 euro onbeperkt naar de bioscoop
Pathé Unlimited in Groningen
Pathe Unlimited uitgebreid vanaf 14 november!
Pathe Unlimited, onbeperkt naar de bioscoop voor 17,50
Pathé Unlimited, wat ga je kijken
Ik heb hem niet.
Met een voordeelpas ben ik goedkoper uit.
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor voordeelpas?
voor 17,50 p/m kan je naar alle films die draaien, zonder te betalen,:quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.
Dan ben je dus maar 6 euro per kaartje kwijt en je kunt 3 kaartjes per voorstelling kopen met die pas.
Goedkoper uit? Tenzij je natuurlijk niet zovaak naar de bios gaat, maar met de unlimited kan je oneindig films kijken toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die kost in Eindhoven ¤36 dan kun je 6x naar de film.
Dan ben je dus maar 6 euro per kaartje kwijt en je kunt 3 kaartjes per voorstelling kopen met die pas.
yup.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Goedkoper uit? Tenzij je natuurlijk niet zovaak naar de bios gaat, maar met de unlimited kan je oneindig films kijken toch?
Ik ga ook 's ochtends naar de film en naar de sneak.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 17,50 p/m kan je naar alle films die draaien, zonder te betalen,:
dan ben je bveel minder "picky" op de film waar je naartoe gaat.
en na 3x een film kijken heb je het er al uit..
Het enige wat ik me afvraag is of het gewoon van toepassing is door heel Nederland, dan zou ik dat retourtje Amsterdam gewoon makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Houtspeer het volgende:
Wat erg raar is dat je unlimited niet online kan bestellen.. Je moet naar de Pathe bioscoop en toevallig genoeg, de enige Pathe bioscoop in Utrecht (waar ik woon) verkoopt geen unlimited..
Ik had altijd de indruk per maand, maar ik zou hem dan toch steeds verlengen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Biancavia het volgende:
Als je zo'n pas hebt, hoelang zit je er dan gelijk aan vast?
In Helmond kon ik ook geen pas laten maken, in Eindhoven wel. Ze maken een foto van je die ze op de pas zetten, je krijgt je pasje ook meteen mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Houtspeer het volgende:
Wat erg raar is dat je unlimited niet online kan bestellen.. Je moet naar de Pathe bioscoop en toevallig genoeg, de enige Pathe bioscoop in Utrecht (waar ik woon) verkoopt geen unlimited..
Is gewoon overal geldig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is of het gewoon van toepassing is door heel Nederland, dan zou ik dat retourtje Amsterdam gewoon maken
minstens 4 maanden en je mag daarna gewoon opzeggen. De eerste keer mag je gratis zo'n kaart aan vragen en nadat je hebt opgezegd en je wilt binnen 3 jaar weer zo'n kaart dan kost het éénmalig 35 euri inschrijfkosten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Biancavia het volgende:
Als je zo'n pas hebt, hoelang zit je er dan gelijk aan vast?
nee, maximaal 1 uur van te voren halen. Ik kan dus niet 's middags een kaartje halen voor de film van 's avonds.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef Houtspeer het volgende:
1 uur van tevoren halen? dat is niet leuk
Ik heb er ook een. Gaan we saampjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik twijfel nog steeds om er eentje te halen. Want de dinsdagavond korting is ook al aangenaam
Klopt. Reserveringen kunnen met je kaart betaald worden dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:34 schreef OMG het volgende:
Maar je kunt wel gewoon een kaartje reserveren me je kaart, als het goed is. Staat ook op de Pathé site.
Hmm, het is wel een idee. Nou voor de maand Mei dan. Vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. Gaan we saampjes.
Ik ga elke dinsdag avond. Soms wel 2 films op een dag.
Dequote:Op woensdag 18 april 2007 05:10 schreef teknomist het volgende:
Ik heb liever zo'n pas voor Lantaren/Venster of Cinerama in Rotterdam..
Waar staat dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef ddx het volgende:
nou lekker weer dacht vanavond naar de film te gaan
blijkt dat ze nu zomeractie hebben en tada pathe unlimited is niet geldig voor die films
http://www.pacfilms.nl/actie.asp?biosid=-1&id=833
Wat een onzin. Het is gewoon een film die daar draait. Klaar. En je moet daarmee gewoon kunnen betalen. Het is dat systeem van hun dat ruk is en ze zijn vergeten dat er in te laten verwerken, vandaar. Dus gaan ze zo iets roepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef ddx het volgende:
daar kwam ik achter toen ik voor de kassa stond voor Little miss sunshine
dame achter de kassa wist het ook nog niet, haalde m'n pas langs de scanner
en was toen even stil, en liep weg met melding; 'moment'
dacht eerst ok zeker iets vaags over geen betaling (wel eens gehoord dat mensen hier problemen mee hebben gehad)
na minuutje kwam ze terug; helaas pac zomerfilms mogen niet met de unlimited card....
zal er nog wel ff mailtje aan wagen naar pathe unlimited aangezien er best wel veel films komende tijd anders niet te bezoeken zijn (en tis nou niet dat er verder veel nieuwe films uitkomen)quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
hier:quote:
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..quote:Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons en IMAX voorstellingen
Ik heb eerder Little Miss Sunshine gezien toen hij in het 'normale PAC' progamma draaide..dus ik vind dit inderdaad erg raar!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hier:
http://www.pathe.nl/unlim(...)imited%5Fvoorwaarden
[..]
en pac is geen reguliere filmvoorstelling..
Erg fijN!quote:Kaarten online reserveren met je Pathé Unlimited kaart
Goed nieuws voor Pathé Unlimited kaart houders.
Sinds deze week is het via de Pathé site mogelijk om als eigenaar van de Pathé Unlimited kaart een reservering te maken.
Een langverwachte functionaliteit die velen van jullie zeker zullen waarderen.
Om een reservering te maken, kies je de film die je wilt gaan zien en het tijdstip.Vervolgens volg je de stappen om je reservering te realiseren.
Voor de reservering heb je je Pathé Unlimited kaartnummer en pincode nodig.
Indien je nog niet in bezit bent van je pincode, kun je die aan de kassa van de bioscoop verkrijgen.
Het kaartnummer staat vermeld op je pas onder de barcode.
Enkele opmerkingen met betrekking tot het reserveren:
- je kunt maar 1 actieve reservering hebben;
- een reservering die je maximaal 60 en minimaal 30 minuten voor aanvang van de film aan de kassa van de bioscoop af te halen;
- houd rekening met een eventuele wachttijd aan de kassa
Pathé wenst je fijne voorstellingen.
Momenteel alleen mogelijk bij Pathé Eindhoven, Pathé Helmond, Pathé De Munt en Pathé ArenA
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:17 schreef Breuls het volgende:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Ik reserveer altijd al mijn films. Die reservering is dan wel niet verbinden aan mijn kaart, maar dat merken ze aan de kassa dan wel.
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dus nu niet meer hoeft te smsen elke keer?
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Gitarist het volgende:
M'n vriendin en ik hebben ook een Pathé Unlimited card en het bevalt ons (als redelijke filmfanaten) erg goed.
Geen gezeik met in de rij staan en met ong. 2x per maand naar de film gaan (waar wij welk aan komen) heb je het geld eruit.
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg een SMSje, dus dat valt best mee. Maar gaat dat met de kaart anders dan? Registreren ze de reservering bij je kaart zodat ze alleen je kaart hoeven te scannen? Want dat is wel een fijne toevoeging.
Niet in de rij? Hoe haal jij je kaartje dan op?
Mijne zit naast m'n bankpas dus ik vergeet hem ook nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb 'm altijd bij m'n pasjes in m'n jas zitten, plus ik woon nog geen tien minuten lopen van de bioscoop. Dus die drie euro besteed ik wel aan een biertje.
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij die nieuwe fijne automaten die inderdaad met het scannen van je kaart gelijk zien of je een reservering hebt!en waar (bijna) nooit rijen staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je kan met je Unlimited gewoon naar de sneak. Ik doe het al jaren.
ja, alleen helaas bij Pathe de Munt in Amsterdam weten de meesten dat al...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef Breuls het volgende:
Ik heb inmiddels ontdekt hoe handig de automaat is, overigens. Heb zaterdag een massa van zeker 50 man kunnen overslaan omdat die in de rij stonden en ik gewoon een paar minuten bij de automaat bezig was. Heerlijk!
Daar zijn ze nu dus van op de hoogte en betaal je 10 euro voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:29 schreef Dizer het volgende:
Tip: Als je je kaart thuis bent vergeten en je wil toch voor goedkoop naar de bios... gewoon zeggen dat je hem kwijt bent en dan krijg je een nieuwe voor 3 euro.
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef mschol het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om morgen ook een kaart te halen
echter kan ik 1 ding niet vinden: wat verstaat pathe onder reguliere voorstellingen...
met imax films heb ik er geen problemen mee (woon in den haag dus kan er niet even makkelijk naar toe)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verschilt per lokatie, maar het komt erop neer dat je alleen "gratis" binnen kan bij films met reguliere prijzen (meestal 8,75 - 9,00 ). Bij Imax films, films die langer duren 140 min (is zeker niet zo bij alle lokaties), 3D films (met een brilletje zoals bij Beowolf) en speciale voorstellingen zoals bijv. filmmarahtons moet je soms klein beetje bij betalen of geldt je pas gewoon niet. Vraag het gewoon na bij de Pathe waar je het meest gaat.
Maar goed bedenk wel dat de meeste mensen "gewoon" naar de film gaan en de pas gebruiken zonder gedoe. Heb slechts 2x geen gebruik kunnen maken van mijn pas sinds de proefintroductie en ik ga iets van 2x in de week naar de film.
smokkelwaar as in zelf eten/drinken mee nemen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
Paar jaar terug met toenmalige vriendin een hele pizza in doos dubbelgevouwen en in de bios uit de tas gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eten en drinken. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Een vriendin van me heeft me een keer bak ijs meegenomen met plastic lepeltje.
dat had ze nog in een sporttas gestopt.![]()
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
op welke grond werd je geweigerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
hmmm ze mogen je weigeren.... helaas....quote:2.4 De Bezoeker is niet gerechtigd tijdens zijn bezoek aan het Gebouw (a) te roken (b) goederen te koop aan te bieden, (c) dieren (m.u.v. geleidehonden), consumpties, verdovende middelen, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens in het Gebouw te brengen of met zich mee te voeren, of (d) foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur in het Gebouw te brengen, met zich mee te voeren of te gebruiken
2.5 In verband met artikel 2.4 en in het kader van de algemene veiligheid kan de Bioscoop de Bezoeker verzoeken inzage te verschaffen in door de Bezoeker meegevoerde (hand)bagage of mee te werken aan een veiligheidsfouillering. In geval van weigering van medewerking kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
Frot het in een tas, eet het op en laat de zaal netjes achter, dan is er mijn inziens niets aan de hand...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
Ach, als je met wokvoer naar binnen kan lopen, lukt het met alles.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
imho zijn premiere's, voorpremiere's en b.v. PAC films niet echt reguliere voorstellingen (maar vind et absoluut niet erg hoor, de definitie die zij hanterenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:22 schreef Breuls het volgende:
Dat is een reguliere voorstelling. Hij draait eerder dan officieel, maar het is geen 'speciale voorpremiere'. Ik heb zelfs al niet eens meer door als een film een voorpremiere is: ik kom dan uit de bios, check het topic over de film en merk dan dat echt net een handjevol mensen 'm gezien heeft.
dat zal vast wel lukken, ga ik ook proberenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef Numbie het volgende:
Wil van de week graag naar Hancock toe met de pas...
narnia 2 was 138 mins volgens pathequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb er ook eentje!.
Mijn vriendin heeft er ook 1 en we gaan meestal 1 of 2x per week naar de Bios, meestal naar de Sneak en dan nog een andere leuke film. btw heb nooit bij hoeven te betalen, en ben vaak bij films langer dan 140min geweest (laatste was Narnia).
hij was in het begin idd wat traag, maar kwam imho daarna best lekker op tempo..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Sport_Life het volgende:
okey voor mijn gevoel duurde hij namelijk 4,5 uur... Was in de Sneak een paar weken geleden.
1x gehad, heeft welgeteld 1 werkdag geduurdquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
*meldt![]()
Ik heb sinds vorig jaar juli een pasIk heb hem in februari ofzo wel even opgezegd omdat ik niet meer zo vaak naar de bios kon.. In mei heb ik me weer aangemeld, en ondertussen alweer een hoop films gezien
![]()
mijn pas was na een week al geblokkeerd, omdat automatische incasso was mislukt. Maar aangezien ik al jaren bij de bios langs ga mocht ik met geblokkeerde pas toch gratis naar binnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
Anders 18 x 3 maanden = 54 euro.. Dus ik heb 19 euro bespaard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...
das gemiddeld 1 per dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Roi het volgende:
Nu komen er weer veel films uit, heb er deze maand nu 3 gezien
Tja ik heb nu vrij, want vorige paar maanden heb ik maar telkens 1 of 2 films gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
das gemiddeld 1 per dag
ik kijk gemiddeld 2 per week..
en nu er weer flink wat films uit zijn kan ik flink doorkijken
maar b.v. Kung Fu Panda wil ik best nog een keer zien
die van mij staat al op 3, eerder dit jaar en gister: 21:lasvegas, in bruge en kung fu pandaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:00 schreef Gail het volgende:
superhandig zoo een pas, ga bijna elke week naar de sneak in rotterdam, enne tussendoor nog wat filmpjes op een dag. Mijn record is tot nu toe pas 2 films achter elkaar op 1 dag, ga voor de 3 dit jaar
...
ik vond persoonlijk het eerste deel van narnia beter dan dit deel, maar dit deel was wel goed opzichquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Nee, vorige keer was The Strangers en wat het komende dinsdag gaat worden zijn we nog niet helemaal uitquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Zie Sneak topic.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:39 schreef Numbie het volgende:
Gisteren nog naar Forgetting Sarah Marshall en Into The Wild geweest in Amsterdam. Beide goede films op hun eigen manier...
En als iemand weet wat de sneak gaat worden horen we dat graag natuurlijk...![]()
Wat een onzin. Kon je het afgeschreven bedrag in eerste instantie niet laten storneren. Maar hier moet je natuurlijk geen genoegen meenemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ikquote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kwam vandaag achter (na 3 jaar) dat het mogelijk is om op de Pathe website te zien hoe vaak de pas gebruikt is. Datum, tijd, zaal, titel van film is op te vragen. Het is gewoon grappig om er doorheen te bladeren en te zien naar welke films ik ooit ben geweest en hoe vaak. Heb: Saldo: 498 kaart(en). Iemand die zijn pas meer heeft gebruikt?(zie overzicht klantenkaart als je ben ingelogd)
sinds 1 maart 2008: Saldo: 321 kaart(en)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ik weet niet bij welke Bank je zit, maar bij ING storneren kan altijd ( online zelf te doen na automatische incasso idd ongv 1 maand de tijd voor), gewoon inloggen > overschrijvingen>incasso en dan storneren. Easy, dan na 2 dagen is het geld gewoon terug. Zo niet, de bank bellen, uitleggen en TADA, geld terug. MAar je houd toch gewoon je rekening in de gaten voor eventuele vage transacties??? Ik kijk elke dag wel is online, voor creditcard gegevens enz, als ik iets online koop zelfs meer dan 1x per dag als controlequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
Drempel is lager om films te kijken in de bios. Films waarvoor ik niet snel een kaartje zou kopen bezoek ik nu veel sneller. Goede films kijk ik gerust 2x. Het is idd dat ik vaker in de week naar film ga, soms zelfs 2x op een dag. Het is een goedkoop uitje plus dat het scheelt dat vrienden van mij allemaal zo'n pas hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ja, of films waarvan je niet weet of je er 9 euro aan uit zou willen geven. Dan blijkt het achteraf meer dan de moeite waard te zijn. Zo niet, dan maakt het ook niks uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Het voordeel is dat je gewoon naar binnenloopt en ook films kijkt waar je normaal geen 9 euro aan zou uitgeven, gewoon omdat het kan. Veel leuke films gezien iig.
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag over het opzeggen. Als je die 4 maanden hebt gehad kun je het dan per maand opzeggen?
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef dwgriffith het volgende:
[..]
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houdquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..
daarnaast is het niet lam maar heel logisch dat dat gedaan is..
vaak heb je de periode september - februari dat er goede films komen, daarna zwakt het af en in september het jaar daarna komen ze weer..
om te voorkomen dat men continue gaat aanmelden/afmelden worden die administratiekosten gerekend
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaanquote:Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houd
ze rekenen erop dat je dan voor ongv 6mnd lid bent, het opzegt, en later doorgaat, en dan ben je evenveel kwijt als dat je gewoon het een heel jaar houd.
er is maar 1 voordeel, je kan naar alle films die je Wilt zien! en naar films waar je normalitair nietnaar toe zou gaan omdat je idd die 9euro te duur vind. Doe je dit, dan is het maximaal rendement voor de klant + voor Pathe
Check The Hangover, die draait nog steeds, ook omdat sommige ( ik iig niet ) vaker naar 1 film gaan.
ligt geheel aan de film of ik er heen wil..quote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Estolan het volgende:
meeste 3D films komen ook nog gewoon origineel, ze zijn gewoon weer vanalles aan het proberen zoals 15jaargeleden ook al met 3D.
voorpremieres ga ik nooit heen, veels te druk
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dalequote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaan
ik houd iig voorlopig die pas wel, erg relaxt ongeacht de dag gewoon naar de bios te kunnen
enige nadeel nu is dat de speciale voorstellingen meer lijken te worden (denk aan de 3d voorstellingen)
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.quote:re·gu·lier bn regelmatig, volgens orde
Je moet een paar euro meer dokken als je naar een 3D voorstelling gaat. Ze vallen volgens pathe dus niet onder de 'reguliere voorstellingen'.quote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dale
[..]
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.quote:Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
In eerste instantie vond ik het geen ramp, dat er toeslag zit bij 3D films. Zo vaak waren er geen leuke 3D films. Maar ik merk nu wel dat de laatste tijd steeds vaker 3D films uitkwamen (Bloody Valentine 3D, Harry Potter Imax (deels 3D), Ice Age 3D,.G-Force 3D Final Destination 3D). Dat is wel jammer want er zullen alleen maar meer en meer 3D films komen, waardoor ik als filmfan alsnog meer kwijt ben.
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[edit] De FilmVoordeelPas is ook alleen maar geldig voor reguliere filmvoorstellingen. Waarom dan geen toeslag en met Unlimited wel? Maar nu ga ik weg: vanaf vandaag betaal ik, dus ik ga nu naar 9!
de site zegt dit:quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.
quote:Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.
daar staat inderdaad helemaal niks over 3d voorstellingen (en of dat speciale voorstellingen zijn.quote:Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
quote:Voor een Pathé 3D voorstelling geldt een toeslag van ¤ 2,50.
Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend ¤ 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.
2 dagen, maxquote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Slayage het volgende:
maaan ik loop achter, vanaf komende week weer ervoor zorgen dat het voordelig is om de pas te hebben,
nog te zien:
inglorious basterds, ice age, final desitnation, gi joe, funny people, bandslam
moet wel lukken in een weekend
Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend ¤ 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.
Via internet heb ik toen de kaarten gekocht, dus het is niet afhankelijk per bioscoop.
met unlimited pas?quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.
Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
Met de voordeelpas en als ik het online probeer te bestellen lijkt het ook te gaan lukken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
met unlimited pas?
nah..
error: "voor deze voorstelling zijn geen prijzen beschikbaar"
laatste keer dat ik dat checkte kon het nog niet,,quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??
DAT MEEN JE NIET!
Hier in het zonnige zuiden kun je bij de zuil kaartjes halen. Ook als je gereserveerd hebt via je puc kaart. Je moet wel een pincode hebben. Pincode kwijt? Gewoon even vragen bij de kassa. Ja idd die draaien een kaartje uit met je pincode.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??
DAT MEEN JE NIET!
zoals ik al zei: de laatste keer dat ik keek kon je geen 3d kaartje halen bij de automaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:28 schreef Estolan het volgende:
Ghehe ja, dat je kaartjes uit de zuil kan halen snap ikmaar ging idd om de 3D voorstellingen.
Moet je dan 2,50 pinnen?? of houden ze dat in op je kaart en word het als incasso geboekt? of kan je gewoon NIET een 3D kaartje uit de zuil halen met een PUC
wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef Fastmatti het volgende:
Pathe helpt zo hun succesvolle kaart om zeep. Als die 3D-films echt een trend gaan worden zal er toch een oplossing moeten komen.
Kaart is inmiddels al duurderquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...
nou wauw 50 centquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kaart is inmiddels al duurder
Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:
Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik was laatst bij Pathé de Munt en daar hebben ze een rij aan het buffet speciaal voor Pathe Unlimited kaarthouders!Met 20% korting ook, dus dat was wel lekker. Kom ik vervolgens weer bij Pathé ArenA, kan ik weer kiezen tussen niks halen of een half uur in de rij staan
![]()
Die weigert dat bij mij, krijg je een zelfde soort melding als wanneer een voorstelling uitverkocht is!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.
Daarna ben ik naar de ticketzuil gelopen en heb een kaartje gehaald voor Final Destination 3D, zonder toeslag.
Wat dan weer alles tegenspreekt als het gaat om PUC:quote:Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden
Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef botterfly het volgende:
[..]
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?
ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
nee want juist die 2,50 toeslag maakt het zo dat het geen reguliere voorstelling is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Estolan het volgende:
Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
Je hoeft niets bijzonders te doen bij de zuilen. Gewoon de barcode van de PUC laten scannen en klaar. Als je via internet hebt gereserveerd met je PUC dan moet meteen het kaartje uit de automaat rollen. Ging vorige week bij mij vlekkeloos.quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Rebby87 het volgende:
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen![]()
Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Ik weet van de Munt, vroegâh, dat ze een speciale rode loper kassa hadden, speciaal voor PUC houders en mèt kortingquote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
wtf, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Goede tip.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Dat verbaast me trouwens ook niet, want Pathé hangt het ook niet aan de grote klok. Het staat namelijk bijna nergens. Het is vanwege een bordje bij de kassa dat me erop wees toen ik me inschreef.quote:
niet met puc, je kan alleen kopen.. (op de site, vermoedelijk geldt dit ook voor aan de kassa)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef botterfly het volgende:
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.
Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
Dat is jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
In Pathé ArenA is die actie nooit geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
same here.... (alweer een tijdje terug..)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Slayage het volgende:
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weilandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Je zegt 't. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weiland
In Delft en in Breda ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je zegt 't. ;-)
Maar ik ken enkel de Mustsee in Groningen, ik wist niet dat er meer zijn in den lande. Excuus.
En Tilburg, ter vervanging van de Midi en Heuvelpoort.quote:
Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef lelouch het volgende:
Klote Pathe De Kuip![]()
Ik wou zaterdag naar de film, komen we daar aan, is er een feyenoord wedstrijd. Tussen dat volk hoef ik niet te rijden/lopen en die parkeerprijs is dan absurd duur. Dus we zijn omgekeerd en naar huis gegaan. Thuis op de pathe site gekeken en er stond inderdaad dat er een voetbal wedstrijd was.
Vandaag gingen we in de herkansing, op de pathe site gekeken. Geen voetbal wedstrijd! Wij blij en onderweg. Komen we daar aan, is er verdomme weer een wedstrijd!![]()
Normaal is het gratis parkeren op dinsdag, nu er een stomme voetbal wedstrijd is moet ik 7 euro betalen.
Boos ben ik omgekeerd en lekker thuis film gaan kijken met me vriend. Kut Pathe
Naja die 2.50 vind ik nog niet eens zo erg maar de prijzen van het voedsel daarintegen, daar zou ik nog een bioscoopkaartje van kunnen kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef motherflocker het volgende:
Hier ook een pathe unlimited abonnee.
Wel dom dat wij ook moeten betalen voor 3D films
Die tram daarheen vlak voor een voetbal wedstrijd? Nee dank je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.
quote:Wijziging algemene voorwaarden Pathé Unlimited Card
Beste Pathé Unlimited Cardhouder,
Hierbij informeren wij je over de volgende wijziging in de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.
Wijziging Artikel 1.1
Toevoeging: 3D bij niet-reguliere filmvoorstellingen.
Wijziging Artikel 7.1
Toevoeging: Bij een niet tijdige betaling van het abonnementsgeld zijn wij genoodzaakt administratiekosten in rekening te brengen.
Toelichting Artikel 1.1
Ofschoon de opsomming van niet-reguliere filmvoorstellingen niet allesomvattend is, vermelden we nu ook expliciet de 3D voorstellingen als zijnde een niet-reguliere filmvoorstelling. Voor niet-reguliere filmvoorstellingen is de Pathé Unlimited Card in principe niet geldig. Echter voor veel niet-reguliere filmvoorstellingen is het mogelijk om met je Pathé Unlimited Card voor een gereduceerd tarief toegang te krijgen. Voor zowel IMAX als 3D voorstellingen betaal je als Pathé Unlimited Cardhouder alleen een toeslag van ¤ 2,50. Voor een IMAX 3D voorstelling betaal je ¤ 5,-. Let op deze toeslagen kunnen gewijzigd worden. De actuele toeslagen vind je op www.pathe.nl.
Toelichting Artikel 7.1
Om tijdige incassering van het abonnementsgeld te stimuleren hanteren wij vanaf heden bij een niet gelukte incasso administratiekosten. Zorg dus dat je voldoende saldo op je rekening hebt om deze kosten te vermijden. Op korte termijn is het mogelijk online inzage te krijgen in je betaalgegevens. Nadere info hierover volgt.
Klik hier voor de gewijzigde versie van de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Pathé
Nou, niet als je gebruik maakt van die automaten en aan de balie had je ook nog flink je best moeten doen (en de AV mee moeten nemen, I guess)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
Is het niet zo dat pathe 1 maand van tevoren dit soort wijzigingen kenbaar moet maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).quote:Beste Pathé Unlimited Cardhouder,
Ruim een jaar geleden zijn we een actie gestart, waarbij je op vertoon van je Pathé Unlimited Card
20% buffetkorting kreeg. Deze actie was alleen in Pathé De Munt geldig en als test opgezet. De actie heeft veel langer geduurd dan gepland, maar zullen we per 12 november a.s. beeindigen.
Het is nooit de bedoeling geweest er een permanente korting van te maken. Dat zou financieel niet haalbaar zijn en direct leiden tot een hogere abonnementsprijs. Wij hopen dat jullie met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de buffetaanbieding en zorgen voor een passend alternatief.
Vanaf voorjaar 2010 zullen wij namelijk Pathé Unlimited Gold introduceren. Deze kaart zal ongeveer
¤ 22,50 gaan kosten en geeft dan niet alleen bij alle Pathé theaters 20% korting op alle buffetaankopen, maar maakt het ook mogelijk om zonder bijbetaling naar 3D en IMAX voorstellingen te gaan. Hiervoor wordt normaliter ¤ 2,50 in rekening gebracht. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte hiervan.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Pathé
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef lelouch het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
Laat die proef in alle pathe's lopen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?
Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...
Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef botterfly het volgende:
[..]
Laat die proef in alle pathe's lopen.![]()
Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
Ik vind het maar een raar verhaalquote:Waarom is het niet meer mogelijk om online en aan de kassa kaarten te reserveren?
Ruim 50% van alle reserveringen wordt niet opgehaald. Dit resulteert erin dat een voorstelling uitverkocht lijkt te zijn maar dat er een half uur van te voren nog veel kaarten beschikbaar komen. Dit is voor zowel de bezoeker als Pathé niet wenselijk. Ook zorgt het ophalen van reserveringen voor extra handling en wachtrijen aan de kassa. Op termijn zullen we derhalve ook volledig stoppen met reserveren.
Waar kan ik nog wel kaarten reserveren?
Bezoekers kunnen alleen nog kaarten reserveren via de Pathélijn 0900-1458 (¤ 0,55 p/m) of via de Belbioslijn 0900-9363 (¤ 0,45 p/m).
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).quote:Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het maar een raar verhaalDie reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
Mja, dat schijnt dus een beetje te verschillen per bios heb ik het idee. Bij Munt ging dat (vroeger iig) altijd zo, maar bij Schouwburgplein doen ze dat dus weer niet. In de gevallen dat ik er mee te maken had iig, misschien hebben anderen een andere ervaringquote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.quote:Online reserveren is vanaf 12 november 2009 niet meer mogelijk. Kunnen houders van de Pathé Unlimited Card nog wel gewoon reserveren?
Ja, houders van de Pathé Unlimited Card kunnen nog wel reserveren. Dit noemen wij echter voortaan "bestellen".
nee, dat is voor houder van de voordeelpas, i.p.v. een reserveer met unlimited zal er een bestel met unlimited knop komen gok ik..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef lelouch het volgende:
Uit de PUC faq:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.
Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
Het zou wel mogelijk moeten worden om door pas bij het af te rekenen te vragen naar de PUC, waardoor je twee passen erlangs haalt en voila, het werkt!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef Estolan het volgende:
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
het is technisch gezien ook prima mogelijk 2,50 in rekening te brengen bij het scannen van de puc voor een 3d filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:29 schreef zoekmedan het volgende:
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.
Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.
Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.
In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )
scheveninger zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:
Scheveningen is ook geen Den Haag he
aha grapjas...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:
Scheveningen is ook geen Den Haag he
Spui en Buitenhof hebben het alleen niet bij Premiere voorstellingen, alle gewone ( waar een normaal prijskaartje aan hangt dus ) zijn vrije zitplaats. Kom er 3x per maand, nog nooit vaste stoel gehad ( ja 10jaar geleden maybe)
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef botterfly het volgende:
De sneak in Eindhoven is dus op plaats! En je kan dus onmogelijk met een groep reserveren en dan ook nog bij elkaar te zitten.
Slecht van Pathe, heel slecht. Zeker als je bekijkt dat het grootste gedeelte van de sneakers PUC hebben.
Ooit geprobeerd?quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
ooit geprobeerd? yep..quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Regelmatig gezien dat er vriendelijk doch dringend verzocht werd om op je eigen plek te gaan zitten!
Dus ja iedereen gaat op zijn eigen toegewezen plek zitten! Brave mensen die brabanders
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerkingquote:
welke films heb jij het afgelopen half jaar dan gezien waar je een vaste plek hebt?quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha grapjas...
ik kom er minimaal 1x per week... en ik kan je garanderen: ze hebben ook vaste zitplaatsen bij normale prijzen..
ah shit daar gaat mijn schollekop opmerkingquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerking
Dat is volgens mij afhankelijk van de voorstelling. Over het algemeen zijn het vrije plaatsen maar bij premières en speciale voorspellingen is het vaak met plaats (Spuimarkt).quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsen
Meeste films hebben geen vaste plekken, maar sommige weer wel.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Estolan het volgende:
zover ik weet ( wat ik al eerder zei ) zijn er bij Premiere kaarten meestal wel vast zitplaatsen, maar dat is dan ook wel de enige keer. En vaak betaal je voor een premiere meer ( die speciale kaartjes a 12,50 ofzo met popcorn en drinken erbij ), dat noem ik dan geen reguliere voorstelling.
Alle andere films uit Buitenhof en Spui, nog NOOIT een vaste plek gehad, dus snap niet wie er dan kan zeggen dat ze er wel vaak zijn
Wel heel fijn. Alleen als een voorstelling is uitverkocht en sommige mensen die een stoel naast zijn of haar buurman moet dan weer een stoel opschuiven. Beetje chaotisch.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef dikkekaas het volgende:
In Amsterdam nog geen enkele keer vaste zitplaatsen gehad.. 'aanschuiven a.u.b.'
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
/sarcasme i presume..quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.
Idd, het idee alleen alquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
/sarcasme i presume..
anders: stufu...
mensen die rijen en stoel nummers gaan opzoeken...
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, je kunt toch ergens anders in de zaal gaan zitten?
Je moet sowieso zorgen dat je op tijd bent, dat scheelt je weer in het donker zoeken.
Hier in Pathe Arena gebeurt het regelmatig dat een film uitverkocht raakt. Als ik gewoon 20 minuutjes van tevoren aanwezig ben kan ik gewoon een plaats in het midden nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.
Sommige mensen willen de plaats die ze speciaal vragen aan de kassa. Erg he?
om die reden zorg ik dat ik op tijd ben om kaartjes te halen en dan zou die lamlul die op het nippertje komt mijn plaats innemen? Nee hoor, ik kan nu op mijn gemak naar de toilet, hoef ik niemand te storen tijdens de film. En ik kan rustig op mijn gemak iets te drinken en eten kopen. Kan in Eindhoven ook boven in het gebouw
dan moet je maar op tijd komenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:55 schreef botterfly het volgende:
Als ik een kaartje heb gereserveerd voor een bepaalde plaats en ik haal dit kaartje op, dan moet er niet iemand op die plaats zitten. Die kan dan vertrekken!
Erg he?
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.quote:
Precies, heb ik moeite gedaan om goede plek te bemachtigen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef botterfly het volgende:
[..]
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Jeeh het volgende:
Pfff. Ik wil dus vanavond naar KEVBDD in Schouwburgplein, dus dacht even leuk kaartjes via de site te bestellen.
Maar ik heb een pas, mijn huisgenoot niet. Dat betekent dus dat ik los moet bestellen en hij los moet betalen, maar dan weten we dus niet of we wel naast elkaar zitten of niet![]()
Lekker is dit weer. Kan ook daar naar de kassa gaan, maar ik heb ook geen zin om helemaal vooraan te zitten.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig doen ze in Pathé Arena niet aan vaste zitplaatsen,
Hier is de directe link:quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
Waar zie jij een Enquete dan?
Hoord enet van mn vriendin, die was vandaag in Amsterdam, om naar zo'n VIP avond te gaan, krijgt ze ineens te horen dat er een film festival is en dat vandaag geen VIP voorsellingen zijn. Er staat NIKS op de site erover
PATHE IS GEWOON KUT!
slkechte enquete:quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Hier is de directe link:
http://foodstep.socratos.net/direct/PatheBTO2009/
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederland
Ja dat zag ik ook KAFFERS!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
slkechte enquete:
heeft u zelf eten en/of drinken meegenomen in de bioscoop?
bij het selecteren van:
ja alleen drinken
ja alleen eten
ja zowel drinken en eten
kan je niet verder gaan
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef mschol het volgende:
zo negatief mogelijk ingevuld maar wel naar waarheid..
buitenhof mogen ze wel eens onderhanden nemen,.,,
(kapotte stoelen, kut beenruimte..
klopt.. voorkant wordt idd nu helemaal gerenoveerd.. volgende week zou de boel klaar moeten zijn ofzo en officiele opening is de 12de wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |