ooit geprobeerd? yep..quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Regelmatig gezien dat er vriendelijk doch dringend verzocht werd om op je eigen plek te gaan zitten!
Dus ja iedereen gaat op zijn eigen toegewezen plek zitten! Brave mensen die brabanders
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerkingquote:
welke films heb jij het afgelopen half jaar dan gezien waar je een vaste plek hebt?quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha grapjas...
ik kom er minimaal 1x per week... en ik kan je garanderen: ze hebben ook vaste zitplaatsen bij normale prijzen..
ah shit daar gaat mijn schollekop opmerkingquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerking
Dat is volgens mij afhankelijk van de voorstelling. Over het algemeen zijn het vrije plaatsen maar bij premières en speciale voorspellingen is het vaak met plaats (Spuimarkt).quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsen
Meeste films hebben geen vaste plekken, maar sommige weer wel.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Estolan het volgende:
zover ik weet ( wat ik al eerder zei ) zijn er bij Premiere kaarten meestal wel vast zitplaatsen, maar dat is dan ook wel de enige keer. En vaak betaal je voor een premiere meer ( die speciale kaartjes a 12,50 ofzo met popcorn en drinken erbij ), dat noem ik dan geen reguliere voorstelling.
Alle andere films uit Buitenhof en Spui, nog NOOIT een vaste plek gehad, dus snap niet wie er dan kan zeggen dat ze er wel vaak zijn
Wel heel fijn. Alleen als een voorstelling is uitverkocht en sommige mensen die een stoel naast zijn of haar buurman moet dan weer een stoel opschuiven. Beetje chaotisch.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef dikkekaas het volgende:
In Amsterdam nog geen enkele keer vaste zitplaatsen gehad.. 'aanschuiven a.u.b.'
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
/sarcasme i presume..quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.
Idd, het idee alleen alquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
/sarcasme i presume..
anders: stufu...
mensen die rijen en stoel nummers gaan opzoeken...
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, je kunt toch ergens anders in de zaal gaan zitten?
Je moet sowieso zorgen dat je op tijd bent, dat scheelt je weer in het donker zoeken.
Hier in Pathe Arena gebeurt het regelmatig dat een film uitverkocht raakt. Als ik gewoon 20 minuutjes van tevoren aanwezig ben kan ik gewoon een plaats in het midden nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.
Sommige mensen willen de plaats die ze speciaal vragen aan de kassa. Erg he?
om die reden zorg ik dat ik op tijd ben om kaartjes te halen en dan zou die lamlul die op het nippertje komt mijn plaats innemen? Nee hoor, ik kan nu op mijn gemak naar de toilet, hoef ik niemand te storen tijdens de film. En ik kan rustig op mijn gemak iets te drinken en eten kopen. Kan in Eindhoven ook boven in het gebouw
dan moet je maar op tijd komenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:55 schreef botterfly het volgende:
Als ik een kaartje heb gereserveerd voor een bepaalde plaats en ik haal dit kaartje op, dan moet er niet iemand op die plaats zitten. Die kan dan vertrekken!
Erg he?
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.quote:
Precies, heb ik moeite gedaan om goede plek te bemachtigen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef botterfly het volgende:
[..]
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Jeeh het volgende:
Pfff. Ik wil dus vanavond naar KEVBDD in Schouwburgplein, dus dacht even leuk kaartjes via de site te bestellen.
Maar ik heb een pas, mijn huisgenoot niet. Dat betekent dus dat ik los moet bestellen en hij los moet betalen, maar dan weten we dus niet of we wel naast elkaar zitten of niet![]()
Lekker is dit weer. Kan ook daar naar de kassa gaan, maar ik heb ook geen zin om helemaal vooraan te zitten.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig doen ze in Pathé Arena niet aan vaste zitplaatsen,
Hier is de directe link:quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
Waar zie jij een Enquete dan?
Hoord enet van mn vriendin, die was vandaag in Amsterdam, om naar zo'n VIP avond te gaan, krijgt ze ineens te horen dat er een film festival is en dat vandaag geen VIP voorsellingen zijn. Er staat NIKS op de site erover
PATHE IS GEWOON KUT!
slkechte enquete:quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Hier is de directe link:
http://foodstep.socratos.net/direct/PatheBTO2009/
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederland
Ja dat zag ik ook KAFFERS!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
slkechte enquete:
heeft u zelf eten en/of drinken meegenomen in de bioscoop?
bij het selecteren van:
ja alleen drinken
ja alleen eten
ja zowel drinken en eten
kan je niet verder gaan
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef mschol het volgende:
zo negatief mogelijk ingevuld maar wel naar waarheid..
buitenhof mogen ze wel eens onderhanden nemen,.,,
(kapotte stoelen, kut beenruimte..
klopt.. voorkant wordt idd nu helemaal gerenoveerd.. volgende week zou de boel klaar moeten zijn ofzo en officiele opening is de 12de wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |