1x gehad, heeft welgeteld 1 werkdag geduurdquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
*meldt![]()
Ik heb sinds vorig jaar juli een pasIk heb hem in februari ofzo wel even opgezegd omdat ik niet meer zo vaak naar de bios kon.. In mei heb ik me weer aangemeld, en ondertussen alweer een hoop films gezien
![]()
mijn pas was na een week al geblokkeerd, omdat automatische incasso was mislukt. Maar aangezien ik al jaren bij de bios langs ga mocht ik met geblokkeerde pas toch gratis naar binnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
Anders 18 x 3 maanden = 54 euro.. Dus ik heb 19 euro bespaard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...
das gemiddeld 1 per dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Roi het volgende:
Nu komen er weer veel films uit, heb er deze maand nu 3 gezien
Tja ik heb nu vrij, want vorige paar maanden heb ik maar telkens 1 of 2 films gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
das gemiddeld 1 per dag
ik kijk gemiddeld 2 per week..
en nu er weer flink wat films uit zijn kan ik flink doorkijken
maar b.v. Kung Fu Panda wil ik best nog een keer zien
die van mij staat al op 3, eerder dit jaar en gister: 21:lasvegas, in bruge en kung fu pandaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:00 schreef Gail het volgende:
superhandig zoo een pas, ga bijna elke week naar de sneak in rotterdam, enne tussendoor nog wat filmpjes op een dag. Mijn record is tot nu toe pas 2 films achter elkaar op 1 dag, ga voor de 3 dit jaar
...
ik vond persoonlijk het eerste deel van narnia beter dan dit deel, maar dit deel was wel goed opzichquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Nee, vorige keer was The Strangers en wat het komende dinsdag gaat worden zijn we nog niet helemaal uitquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Zie Sneak topic.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:39 schreef Numbie het volgende:
Gisteren nog naar Forgetting Sarah Marshall en Into The Wild geweest in Amsterdam. Beide goede films op hun eigen manier...
En als iemand weet wat de sneak gaat worden horen we dat graag natuurlijk...![]()
Wat een onzin. Kon je het afgeschreven bedrag in eerste instantie niet laten storneren. Maar hier moet je natuurlijk geen genoegen meenemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ikquote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kwam vandaag achter (na 3 jaar) dat het mogelijk is om op de Pathe website te zien hoe vaak de pas gebruikt is. Datum, tijd, zaal, titel van film is op te vragen. Het is gewoon grappig om er doorheen te bladeren en te zien naar welke films ik ooit ben geweest en hoe vaak. Heb: Saldo: 498 kaart(en). Iemand die zijn pas meer heeft gebruikt?(zie overzicht klantenkaart als je ben ingelogd)
sinds 1 maart 2008: Saldo: 321 kaart(en)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ik weet niet bij welke Bank je zit, maar bij ING storneren kan altijd ( online zelf te doen na automatische incasso idd ongv 1 maand de tijd voor), gewoon inloggen > overschrijvingen>incasso en dan storneren. Easy, dan na 2 dagen is het geld gewoon terug. Zo niet, de bank bellen, uitleggen en TADA, geld terug. MAar je houd toch gewoon je rekening in de gaten voor eventuele vage transacties??? Ik kijk elke dag wel is online, voor creditcard gegevens enz, als ik iets online koop zelfs meer dan 1x per dag als controlequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
Drempel is lager om films te kijken in de bios. Films waarvoor ik niet snel een kaartje zou kopen bezoek ik nu veel sneller. Goede films kijk ik gerust 2x. Het is idd dat ik vaker in de week naar film ga, soms zelfs 2x op een dag. Het is een goedkoop uitje plus dat het scheelt dat vrienden van mij allemaal zo'n pas hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ja, of films waarvan je niet weet of je er 9 euro aan uit zou willen geven. Dan blijkt het achteraf meer dan de moeite waard te zijn. Zo niet, dan maakt het ook niks uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Het voordeel is dat je gewoon naar binnenloopt en ook films kijkt waar je normaal geen 9 euro aan zou uitgeven, gewoon omdat het kan. Veel leuke films gezien iig.
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag over het opzeggen. Als je die 4 maanden hebt gehad kun je het dan per maand opzeggen?
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef dwgriffith het volgende:
[..]
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houdquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..
daarnaast is het niet lam maar heel logisch dat dat gedaan is..
vaak heb je de periode september - februari dat er goede films komen, daarna zwakt het af en in september het jaar daarna komen ze weer..
om te voorkomen dat men continue gaat aanmelden/afmelden worden die administratiekosten gerekend
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaanquote:Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houd
ze rekenen erop dat je dan voor ongv 6mnd lid bent, het opzegt, en later doorgaat, en dan ben je evenveel kwijt als dat je gewoon het een heel jaar houd.
er is maar 1 voordeel, je kan naar alle films die je Wilt zien! en naar films waar je normalitair nietnaar toe zou gaan omdat je idd die 9euro te duur vind. Doe je dit, dan is het maximaal rendement voor de klant + voor Pathe
Check The Hangover, die draait nog steeds, ook omdat sommige ( ik iig niet ) vaker naar 1 film gaan.
ligt geheel aan de film of ik er heen wil..quote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Estolan het volgende:
meeste 3D films komen ook nog gewoon origineel, ze zijn gewoon weer vanalles aan het proberen zoals 15jaargeleden ook al met 3D.
voorpremieres ga ik nooit heen, veels te druk
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dalequote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaan
ik houd iig voorlopig die pas wel, erg relaxt ongeacht de dag gewoon naar de bios te kunnen
enige nadeel nu is dat de speciale voorstellingen meer lijken te worden (denk aan de 3d voorstellingen)
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.quote:re·gu·lier bn regelmatig, volgens orde
Je moet een paar euro meer dokken als je naar een 3D voorstelling gaat. Ze vallen volgens pathe dus niet onder de 'reguliere voorstellingen'.quote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dale
[..]
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.quote:Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
In eerste instantie vond ik het geen ramp, dat er toeslag zit bij 3D films. Zo vaak waren er geen leuke 3D films. Maar ik merk nu wel dat de laatste tijd steeds vaker 3D films uitkwamen (Bloody Valentine 3D, Harry Potter Imax (deels 3D), Ice Age 3D,.G-Force 3D Final Destination 3D). Dat is wel jammer want er zullen alleen maar meer en meer 3D films komen, waardoor ik als filmfan alsnog meer kwijt ben.
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[edit] De FilmVoordeelPas is ook alleen maar geldig voor reguliere filmvoorstellingen. Waarom dan geen toeslag en met Unlimited wel? Maar nu ga ik weg: vanaf vandaag betaal ik, dus ik ga nu naar 9!
de site zegt dit:quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.
quote:Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders € 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.
daar staat inderdaad helemaal niks over 3d voorstellingen (en of dat speciale voorstellingen zijn.quote:Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
quote:Voor een Pathé 3D voorstelling geldt een toeslag van € 2,50.
Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend € 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.
2 dagen, maxquote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Slayage het volgende:
maaan ik loop achter, vanaf komende week weer ervoor zorgen dat het voordelig is om de pas te hebben,
nog te zien:
inglorious basterds, ice age, final desitnation, gi joe, funny people, bandslam
moet wel lukken in een weekend
Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend € 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.
Via internet heb ik toen de kaarten gekocht, dus het is niet afhankelijk per bioscoop.
met unlimited pas?quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.
Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
Met de voordeelpas en als ik het online probeer te bestellen lijkt het ook te gaan lukken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
met unlimited pas?
nah..
error: "voor deze voorstelling zijn geen prijzen beschikbaar"
laatste keer dat ik dat checkte kon het nog niet,,quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??
DAT MEEN JE NIET!
Hier in het zonnige zuiden kun je bij de zuil kaartjes halen. Ook als je gereserveerd hebt via je puc kaart. Je moet wel een pincode hebben. Pincode kwijt? Gewoon even vragen bij de kassa. Ja idd die draaien een kaartje uit met je pincode.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??
DAT MEEN JE NIET!
zoals ik al zei: de laatste keer dat ik keek kon je geen 3d kaartje halen bij de automaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:28 schreef Estolan het volgende:
Ghehe ja, dat je kaartjes uit de zuil kan halen snap ikmaar ging idd om de 3D voorstellingen.
Moet je dan 2,50 pinnen?? of houden ze dat in op je kaart en word het als incasso geboekt? of kan je gewoon NIET een 3D kaartje uit de zuil halen met een PUC
wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef Fastmatti het volgende:
Pathe helpt zo hun succesvolle kaart om zeep. Als die 3D-films echt een trend gaan worden zal er toch een oplossing moeten komen.
Kaart is inmiddels al duurderquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...
nou wauw 50 centquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kaart is inmiddels al duurder
Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:
Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik was laatst bij Pathé de Munt en daar hebben ze een rij aan het buffet speciaal voor Pathe Unlimited kaarthouders!Met 20% korting ook, dus dat was wel lekker. Kom ik vervolgens weer bij Pathé ArenA, kan ik weer kiezen tussen niks halen of een half uur in de rij staan
![]()
Die weigert dat bij mij, krijg je een zelfde soort melding als wanneer een voorstelling uitverkocht is!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.
Daarna ben ik naar de ticketzuil gelopen en heb een kaartje gehaald voor Final Destination 3D, zonder toeslag.
Wat dan weer alles tegenspreekt als het gaat om PUC:quote:Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders € 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden
Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef botterfly het volgende:
[..]
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?
ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
nee want juist die 2,50 toeslag maakt het zo dat het geen reguliere voorstelling is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Estolan het volgende:
Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
Je hoeft niets bijzonders te doen bij de zuilen. Gewoon de barcode van de PUC laten scannen en klaar. Als je via internet hebt gereserveerd met je PUC dan moet meteen het kaartje uit de automaat rollen. Ging vorige week bij mij vlekkeloos.quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Rebby87 het volgende:
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen![]()
Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Ik weet van de Munt, vroegâh, dat ze een speciale rode loper kassa hadden, speciaal voor PUC houders en mèt kortingquote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
wtf, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Goede tip.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Dat verbaast me trouwens ook niet, want Pathé hangt het ook niet aan de grote klok. Het staat namelijk bijna nergens. Het is vanwege een bordje bij de kassa dat me erop wees toen ik me inschreef.quote:
niet met puc, je kan alleen kopen.. (op de site, vermoedelijk geldt dit ook voor aan de kassa)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef botterfly het volgende:
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.
Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
Dat is jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
In Pathé ArenA is die actie nooit geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
same here.... (alweer een tijdje terug..)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Slayage het volgende:
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weilandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Je zegt 't. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weiland
In Delft en in Breda ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je zegt 't. ;-)
Maar ik ken enkel de Mustsee in Groningen, ik wist niet dat er meer zijn in den lande. Excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |