abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59853121
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Sport_Life het volgende:
okey voor mijn gevoel duurde hij namelijk 4,5 uur.. . Was in de Sneak een paar weken geleden.
hij was in het begin idd wat traag, maar kwam imho daarna best lekker op tempo..
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:05:08 #102
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_59855416
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.

Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.

Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
pi_59855457
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.

Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.

Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
1x gehad, heeft welgeteld 1 werkdag geduurd
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:42:58 #104
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59859060
*meldt

Ik heb sinds vorig jaar juli een pas Ik heb hem in februari ofzo wel even opgezegd omdat ik niet meer zo vaak naar de bios kon.. In mei heb ik me weer aangemeld, en ondertussen alweer een hoop films gezien
Fuck the EBU
pi_59859278
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
*meldt

Ik heb sinds vorig jaar juli een pas Ik heb hem in februari ofzo wel even opgezegd omdat ik niet meer zo vaak naar de bios kon.. In mei heb ik me weer aangemeld, en ondertussen alweer een hoop films gezien
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 juli 2008 @ 10:02:16 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59859416
Ik gebruik hem ook amper laatste tijd, maar goed van de winter dan maar weer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:03:45 #107
3767 Herald
Come get some
pi_59859450
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:

mijn pas was na een week al geblokkeerd, omdat automatische incasso was mislukt. Maar aangezien ik al jaren bij de bios langs ga mocht ik met geblokkeerde pas toch gratis naar binnen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:40:09 #108
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59861638
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...
Anders 18 x 3 maanden = 54 euro.. Dus ik heb 19 euro bespaard.
Fuck the EBU
pi_59863489
Nu komen er weer veel films uit, heb er deze maand nu 3 gezien
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59863653
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Roi het volgende:
Nu komen er weer veel films uit, heb er deze maand nu 3 gezien
das gemiddeld 1 per dag

ik kijk gemiddeld 2 per week..
en nu er weer flink wat films uit zijn kan ik flink doorkijken
maar b.v. Kung Fu Panda wil ik best nog een keer zien
pi_59863765
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef mschol het volgende:

[..]

das gemiddeld 1 per dag

ik kijk gemiddeld 2 per week..
en nu er weer flink wat films uit zijn kan ik flink doorkijken
maar b.v. Kung Fu Panda wil ik best nog een keer zien
Tja ik heb nu vrij, want vorige paar maanden heb ik maar telkens 1 of 2 films gezien.

Lijst van wat er allemaal draait (wat ok is):
IN BRUGES
INDIANA JONES AND THE KINGDOM OF THE CRYSTAL SKULL
IRON MAN
KUNG FU PANDA
WALL-E
HANCOCK
THE MUMMY: TOMB OF THE DRAGON EMPEROR
THE INCREDIBLE HULK
IL Y A LONGTEMPS QUE JE T'AIME
etc.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59908913
superhandig zoo een pas , ga bijna elke week naar de sneak in rotterdam, enne tussendoor nog wat filmpjes op een dag. Mijn record is tot nu toe pas 2 films achter elkaar op 1 dag, ga voor de 3 dit jaar ...
pi_59909289
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:00 schreef Gail het volgende:
superhandig zoo een pas , ga bijna elke week naar de sneak in rotterdam, enne tussendoor nog wat filmpjes op een dag. Mijn record is tot nu toe pas 2 films achter elkaar op 1 dag, ga voor de 3 dit jaar ...
die van mij staat al op 3, eerder dit jaar en gister: 21:lasvegas, in bruge en kung fu panda

zit totaal nu op 36 kaarten, precies 2 films per week
pi_59911412
Ik heb ook zo'n pas. Ik ga vrijwel elke week naar de Pathe's in Groningen en Den Haag (Scheveningen & Buitenhof).
pi_59921962
ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak ...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag ...
pi_59922293
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:
ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak ...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag ...
ik vond persoonlijk het eerste deel van narnia beter dan dit deel, maar dit deel was wel goed opzich
  zondag 6 juli 2008 @ 12:33:01 #117
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59923189
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:
Nee, vorige keer was The Strangers en wat het komende dinsdag gaat worden zijn we nog niet helemaal uit
Fuck the EBU
pi_59923280
Gisteren nog naar Forgetting Sarah Marshall en Into The Wild geweest in Amsterdam. Beide goede films op hun eigen manier...

En als iemand weet wat de sneak gaat worden horen we dat graag natuurlijk...
  zondag 6 juli 2008 @ 13:38:30 #119
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59924275
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:39 schreef Numbie het volgende:
Gisteren nog naar Forgetting Sarah Marshall en Into The Wild geweest in Amsterdam. Beide goede films op hun eigen manier...

En als iemand weet wat de sneak gaat worden horen we dat graag natuurlijk...
Zie Sneak topic.
Fuck the EBU
  maandag 7 juli 2008 @ 11:46:11 #120
122997 zquing
Drama Junk
pi_59944321
Hmmmm, mischien moet ik toch maar zo'n pas nemen als City weer een keer open gaat. Normale films kijken in tuschinski en arthouse in city. Heerlijk is dat als ik 3 bioscopen op 10 minuten fietsafstand heb en 1tje waar ik in 10 minuutjes ben met de metro

"Those unforgettable days, for them I live"
pi_59945102
uhmm ben nog een beetje nieuw hier, maar hoe doe je quote??? er is toch meestal een knopje voor???

misshien ligt het aan mij, maar ik kan heel de sneak topic niet vinden? wat is eigenlijk de hint voor deze week?
pi_59948239
Twee blauwe komma'tjes rechtsbovenin de reactie die je wil quoten
En ben ook wel benieuwd naar de sneak van deze week...
  maandag 7 juli 2008 @ 19:13:47 #123
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
  maandag 20 juli 2009 @ 23:04:31 #124
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_71164692
Kwam vandaag achter (na 3 jaar) dat het mogelijk is om op de Pathe website te zien hoe vaak de pas gebruikt is. Datum, tijd, zaal, titel van film is op te vragen. Het is gewoon grappig om er doorheen te bladeren en te zien naar welke films ik ooit ben geweest en hoe vaak. Heb: Saldo: 498 kaart(en). Iemand die zijn pas meer heeft gebruikt? (zie overzicht klantenkaart als je ben ingelogd)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_71791607
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.

Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:

ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven. Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.

Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.

(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken )
pi_71791972
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:

Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:

ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven. Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.

Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.

(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken )
Wat een onzin. Kon je het afgeschreven bedrag in eerste instantie niet laten storneren. Maar hier moet je natuurlijk geen genoegen meenemen.

Om wat voor bedrag ging het?
  Admin dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:50:21 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71792082
Je kunt het toch gewoon zelf terugboeken? Het is jouw bankrekening...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71792464
storneren gaat alleen binnen 30 dagen en het was me niet opgevallen dat het om dubbele bedragen ging.
Ik vind het ook nogal suf van mijzelf dat ik er vrij laat achter kom, maar pathé controleert dus schijnbaar niet als iemand een bankrekeningnummer opgeeft van iemand anders of de rekeninghouder daar wel voor tekent (wat in dit geval dus niet zo was).
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:21:09 #129
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71797403
Ik verhuis maandag naar Amsterdam en ben zeker wel van plan zo'n abonnement te nemen! Dat geld heb ik er zo uit.
pi_71798847
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kwam vandaag achter (na 3 jaar) dat het mogelijk is om op de Pathe website te zien hoe vaak de pas gebruikt is. Datum, tijd, zaal, titel van film is op te vragen. Het is gewoon grappig om er doorheen te bladeren en te zien naar welke films ik ooit ben geweest en hoe vaak. Heb: Saldo: 498 kaart(en). Iemand die zijn pas meer heeft gebruikt? (zie overzicht klantenkaart als je ben ingelogd)
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzen Ga je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
pi_71799841
Ik wil er eigenlijk ook wel een Hm...
pi_71801186
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:

[..]

Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzen Ga je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
sinds 1 maart 2008: Saldo: 321 kaart(en)

bezoek sommige films meerdere keren, kijk ongeveer alles wat in de bioscoop verschijnt...
pi_71813205
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:

Ik weet niet bij welke Bank je zit, maar bij ING storneren kan altijd ( online zelf te doen na automatische incasso idd ongv 1 maand de tijd voor), gewoon inloggen > overschrijvingen>incasso en dan storneren. Easy, dan na 2 dagen is het geld gewoon terug. Zo niet, de bank bellen, uitleggen en TADA, geld terug. MAar je houd toch gewoon je rekening in de gaten voor eventuele vage transacties??? Ik kijk elke dag wel is online, voor creditcard gegevens enz, als ik iets online koop zelfs meer dan 1x per dag als controle

Al zo vaak meegemaakt met diverse instanties, geen problemen mee, altijd geld retour gekregen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 11:23:30 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:05:42 #134
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72661157
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:

[..]

Drempel is lager om films te kijken in de bios. Films waarvoor ik niet snel een kaartje zou kopen bezoek ik nu veel sneller. Goede films kijk ik gerust 2x. Het is idd dat ik vaker in de week naar film ga, soms zelfs 2x op een dag. Het is een goedkoop uitje plus dat het scheelt dat vrienden van mij allemaal zo'n pas hebben.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:17:20 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_72669646
Het voordeel is dat je gewoon naar binnenloopt en ook films kijkt waar je normaal geen 9 euro aan zou uitgeven, gewoon omdat het kan. Veel leuke films gezien iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_72694794
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Het voordeel is dat je gewoon naar binnenloopt en ook films kijkt waar je normaal geen 9 euro aan zou uitgeven, gewoon omdat het kan. Veel leuke films gezien iig.
Ja, of films waarvan je niet weet of je er 9 euro aan uit zou willen geven. Dan blijkt het achteraf meer dan de moeite waard te zijn. Zo niet, dan maakt het ook niks uit.
pi_72695225
Ik heb eigenlijk een vraag over het opzeggen. Als je die 4 maanden hebt gehad kun je het dan per maand opzeggen?
pi_72695377
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag over het opzeggen. Als je die 4 maanden hebt gehad kun je het dan per maand opzeggen?
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.
pi_72696315
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef dwgriffith het volgende:

[..]

Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..

daarnaast is het niet lam maar heel logisch dat dat gedaan is..
vaak heb je de periode september - februari dat er goede films komen, daarna zwakt het af en in september het jaar daarna komen ze weer..
om te voorkomen dat men continue gaat aanmelden/afmelden worden die administratiekosten gerekend
pi_72700491
Er zijn vooral veel goeie films van mei tot en met augustus en december tot februari ongeveer, van mei tot augustus heb je meestal de blockbusters en december tot februari wat meer 'Oscarfilms' (dit jaar bv Benjamin Button en Slumdog Millionaire).
pi_72702604
tvp; hier ook een pathé unlimited pas houder.
net naar nine geweest.
pi_72706179
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..

daarnaast is het niet lam maar heel logisch dat dat gedaan is..
vaak heb je de periode september - februari dat er goede films komen, daarna zwakt het af en in september het jaar daarna komen ze weer..
om te voorkomen dat men continue gaat aanmelden/afmelden worden die administratiekosten gerekend
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houd

ze rekenen erop dat je dan voor ongv 6mnd lid bent, het opzegt, en later doorgaat, en dan ben je evenveel kwijt als dat je gewoon het een heel jaar houd.

er is maar 1 voordeel, je kan naar alle films die je Wilt zien! en naar films waar je normalitair nietnaar toe zou gaan omdat je idd die 9euro te duur vind. Doe je dit, dan is het maximaal rendement voor de klant + voor Pathe

Check The Hangover, die draait nog steeds, ook omdat sommige ( ik iig niet ) vaker naar 1 film gaan.
pi_72716312
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Estolan het volgende:

[..]

en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houd

ze rekenen erop dat je dan voor ongv 6mnd lid bent, het opzegt, en later doorgaat, en dan ben je evenveel kwijt als dat je gewoon het een heel jaar houd.

er is maar 1 voordeel, je kan naar alle films die je Wilt zien! en naar films waar je normalitair nietnaar toe zou gaan omdat je idd die 9euro te duur vind. Doe je dit, dan is het maximaal rendement voor de klant + voor Pathe

Check The Hangover, die draait nog steeds, ook omdat sommige ( ik iig niet ) vaker naar 1 film gaan.
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaan

ik houd iig voorlopig die pas wel, erg relaxt ongeacht de dag gewoon naar de bios te kunnen

enige nadeel nu is dat de speciale voorstellingen meer lijken te worden (denk aan de 3d voorstellingen)
pi_72722116
meeste 3D films komen ook nog gewoon origineel, ze zijn gewoon weer vanalles aan het proberen zoals 15jaargeleden ook al met 3D.

voorpremieres ga ik nooit heen, veels te druk
pi_72722523
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Estolan het volgende:
meeste 3D films komen ook nog gewoon origineel, ze zijn gewoon weer vanalles aan het proberen zoals 15jaargeleden ook al met 3D.

voorpremieres ga ik nooit heen, veels te druk
ligt geheel aan de film of ik er heen wil..
pi_72736204
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef mschol het volgende:

[..]

juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaan

ik houd iig voorlopig die pas wel, erg relaxt ongeacht de dag gewoon naar de bios te kunnen

enige nadeel nu is dat de speciale voorstellingen meer lijken te worden (denk aan de 3d voorstellingen)
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dale
quote:
re·gu·lier bn regelmatig, volgens orde
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.
  maandag 14 september 2009 @ 18:37:43 #147
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72736556
In eerste instantie vond ik het geen ramp, dat er toeslag zit bij 3D films. Zo vaak waren er geen leuke 3D films. Maar ik merk nu wel dat de laatste tijd steeds vaker 3D films uitkwamen (Bloody Valentine 3D, Harry Potter Imax (deels 3D), Ice Age 3D,.G-Force 3D Final Destination 3D). Dat is wel jammer want er zullen alleen maar meer en meer 3D films komen, waardoor ik als filmfan alsnog meer kwijt ben.
  maandag 14 september 2009 @ 18:39:44 #148
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72736619
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dale
[..]

Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.
Je moet een paar euro meer dokken als je naar een 3D voorstelling gaat. Ze vallen volgens pathe dus niet onder de 'reguliere voorstellingen'.

Verder prima ding, dat kaartje. Maak er veel gebruik van
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_72736665
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
In eerste instantie vond ik het geen ramp, dat er toeslag zit bij 3D films. Zo vaak waren er geen leuke 3D films. Maar ik merk nu wel dat de laatste tijd steeds vaker 3D films uitkwamen (Bloody Valentine 3D, Harry Potter Imax (deels 3D), Ice Age 3D,.G-Force 3D Final Destination 3D). Dat is wel jammer want er zullen alleen maar meer en meer 3D films komen, waardoor ik als filmfan alsnog meer kwijt ben.
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.

Bovendien vind ik het raar als wij wel een toeslag moeten betalen, terwijl dit niet hoeft als je een kaartje koopt met een FilmVoordeelPas. Dan kun je zó naar binnen, zonder toeslag.

[edit] De FilmVoordeelPas is ook alleen maar geldig voor reguliere filmvoorstellingen. Waarom dan geen toeslag en met Unlimited wel? Maar nu ga ik weg: vanaf vandaag betaal ik, dus ik ga nu naar 9!
  maandag 14 september 2009 @ 18:58:43 #150
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72737174
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:

[edit] De FilmVoordeelPas is ook alleen maar geldig voor reguliere filmvoorstellingen. Waarom dan geen toeslag en met Unlimited wel? Maar nu ga ik weg: vanaf vandaag betaal ik, dus ik ga nu naar 9!
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_72737313
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.
de site zegt dit:
quote:
Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.
quote:
Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
daar staat inderdaad helemaal niks over 3d voorstellingen (en of dat speciale voorstellingen zijn.

Helaas staat dit bij 3d voorstellingen:

http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=3D
quote:
Voor een Pathé 3D voorstelling geldt een toeslag van ¤ 2,50.
pi_72737316
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef victorinox het volgende:

[..]

Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.
Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend ¤ 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.

Via internet heb ik toen de kaarten gekocht, dus het is niet afhankelijk per bioscoop.
pi_72746958
maaan ik loop achter, vanaf komende week weer ervoor zorgen dat het voordelig is om de pas te hebben,

nog te zien:
inglorious basterds, ice age, final desitnation, gi joe, funny people, bandslam

moet wel lukken in een weekend
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72747615
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Slayage het volgende:
maaan ik loop achter, vanaf komende week weer ervoor zorgen dat het voordelig is om de pas te hebben,

nog te zien:
inglorious basterds, ice age, final desitnation, gi joe, funny people, bandslam

moet wel lukken in een weekend
2 dagen, max (enkeling rekent vrijdag ook mee met weekdn)
bandslam is grappig.. al is het ergens halverwege echt een tenenkrommend stuk
  maandag 14 september 2009 @ 22:40:42 #155
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72747786
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Dat kan wel heel goed! Vorige week nog voor ongerekend ¤ 6 naar de Final Destination geweest. Maar omdat ik in 2 maanden 2 FilmVoordeelPassen er doorheen heb gejaagd is dit een beter alternatief.

Via internet heb ik toen de kaarten gekocht, dus het is niet afhankelijk per bioscoop.
Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.

Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_72747953
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet lukken als je kaartjes bij de kassa gaat halen, sowieso zou je dan toch toeslag moeten betalen.

Maar ik ga morgen meteen kijken of ik kaartjes voor Final Destination 3D uit de ticketzuil kan halen zonder toeslag te betalen.
met unlimited pas?
nah..
error: "voor deze voorstelling zijn geen prijzen beschikbaar"
pi_72748334
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??

DAT MEEN JE NIET!
  maandag 14 september 2009 @ 22:54:34 #158
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72748716
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef mschol het volgende:

[..]

met unlimited pas?
nah..
error: "voor deze voorstelling zijn geen prijzen beschikbaar"
Met de voordeelpas en als ik het online probeer te bestellen lijkt het ook te gaan lukken.
Maar aangezien ik niet mijn code bewaar kan ik niet online kaartjes kopen.
IMDb Vote History
pi_72752484
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:
Dus je kan met een PUC niet uit de zuil een 3D kaartje halen?!?!?! en moet je verplicht in die &%&^# rij gaan staan??

DAT MEEN JE NIET!
laatste keer dat ik dat checkte kon het nog niet,,
maar merkte gister dat ze de terminals in den haag alweer aangepast hadden en misschien kan het inmiddels
pi_72752685
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Estolan het volgende:

DAT MEEN JE NIET!
Hier in het zonnige zuiden kun je bij de zuil kaartjes halen. Ook als je gereserveerd hebt via je puc kaart. Je moet wel een pincode hebben. Pincode kwijt? Gewoon even vragen bij de kassa. Ja idd die draaien een kaartje uit met je pincode.

verkapte ik heb ook en PUC kaart tvp

Edit: het ging over 3D kaartjes
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_72756595
Ghehe ja, dat je kaartjes uit de zuil kan halen snap ik maar ging idd om de 3D voorstellingen.

Moet je dan 2,50 pinnen?? of houden ze dat in op je kaart en word het als incasso geboekt? of kan je gewoon NIET een 3D kaartje uit de zuil halen met een PUC
pi_72758103
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:28 schreef Estolan het volgende:
Ghehe ja, dat je kaartjes uit de zuil kan halen snap ik maar ging idd om de 3D voorstellingen.

Moet je dan 2,50 pinnen?? of houden ze dat in op je kaart en word het als incasso geboekt? of kan je gewoon NIET een 3D kaartje uit de zuil halen met een PUC
zoals ik al zei: de laatste keer dat ik keek kon je geen 3d kaartje halen bij de automaat
pi_72768168
Als je Online een 3D film met je PUC wilt reserveren ( hij staat er wel gewoon bij ) krijg je een blanco pagina, je kan erop klikken maar er gebeurd dus helemaal niks

Heb al is Pathe erover gemaild maar alsnog geen reactie, je word doorgestuurd naar de Hulp afdeling voor PUC en daar hebben ze geen antw!!!!
pi_72768365
Pathe helpt zo hun succesvolle kaart om zeep. Als die 3D-films echt een trend gaan worden zal er toch een oplossing moeten komen.
pi_72768909
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef Fastmatti het volgende:
Pathe helpt zo hun succesvolle kaart om zeep. Als die 3D-films echt een trend gaan worden zal er toch een oplossing moeten komen.
wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...
pi_72769014
Ben destijds zelfs vanuit Eindhoven naar Groningen gereden om direct zo'n kaart te halen en ik heb hem nog steeds. Heb dat ding al sinds april 2005.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:42:26 #167
12888 Skull-splitter
pi_72772515
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ze dan waarschijnlijk doen: kaart duurder maar 3d voorstellingen gratis...
Kaart is inmiddels al duurder
pi_72776531
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kaart is inmiddels al duurder
nou wauw 50 cent daarnaast heb ik nooit 17,50 betaald
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:44:19 #169
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72776966
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef victorinox het volgende:

Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.
Daarna ben ik naar de ticketzuil gelopen en heb een kaartje gehaald voor Final Destination 3D, zonder toeslag.
IMDb Vote History
pi_72776997
Ik was laatst bij Pathé de Munt en daar hebben ze een rij aan het buffet speciaal voor Pathe Unlimited kaarthouders! Met 20% korting ook, dus dat was wel lekker. Kom ik vervolgens weer bij Pathé ArenA, kan ik weer kiezen tussen niks halen of een half uur in de rij staan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72777366
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik was laatst bij Pathé de Munt en daar hebben ze een rij aan het buffet speciaal voor Pathe Unlimited kaarthouders! Met 20% korting ook, dus dat was wel lekker. Kom ik vervolgens weer bij Pathé ArenA, kan ik weer kiezen tussen niks halen of een half uur in de rij staan
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?

ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_72781746
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik heb eerst een nieuwe voordeelpas gehaald waarbij werd verteld dat ik voor 3D films 2,50 toeslag moet betalen.
Daarna ben ik naar de ticketzuil gelopen en heb een kaartje gehaald voor Final Destination 3D, zonder toeslag.
Die weigert dat bij mij, krijg je een zelfde soort melding als wanneer een voorstelling uitverkocht is!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72781951
quote:
Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?
Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden

Filmvoorstelling:
Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop; in ieder geval niet zijnde besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, speciale voorpremières, filmmarathons, opera's en IMAX voorstellingen.
Wat dan weer alles tegenspreekt als het gaat om PUC:

Voor een Pathé 3D voorstelling geldt een toeslag van ¤ 2,50.

Een 3D-voorstelling is niet mogelijk in combinatie met een Pathé Kinderfeestje*, filmvouchers of kortingsbonnen (Voordeelpas, XXXS-pas, CJP-pas, Ooievaarspas, Rotterdam Pas, MaDiWoDo Bioscoopkaartje, Stadjerspas ¤ 1,-, Love Seats, VIP Arrangement).

IK SNAP ER GEEN HOL VAN! want er staat dus echt helemaal NERGENS iets over de combinatie 3D film en PUC en via een vraag aa Pathe krijg je gewoon GEEN antwoord. Er staat dan ook NERGENS hoe het dan wel werkt als je een PUC hebt en naar een 3D film wilt gaan. Kassa / Zuil / Online Reserveren......... Hoe betaal je, 2,50 Cash / Pinnen / Credit Card / Incasso bij je maandfactuur..........

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 21:27:03 ]
pi_72782867
Hoe het bij mij werkt:

Kaartje kopen aan de balie (niet bij ticketzuil). Je pasje wordt gescand en vervolgens moet je 2,50 afrekenen. Niet zo lastig toch?

Wel echt slordig dat ze dat nergens vermelden. Sowieso meen ik me te herinneren dat ik een hele poos geleden (meer dan een jaar in ieder geval) naar een 3D film ben geweest, en toen hoefde ik geen toeslag te betalen
pi_72784562
Nee dat heb ik ook al is eerder gezegd, paar vriendinnen van mijn vriendin zijn ook al naar diverse films geweest ( oa. My Bloody Valentine ), en die hadden ook een PUC, de ene kocht hem aan de kassa ZONDER toeslag, en de ander zelfs via een Ticketmachine ZONDER toeslag. Dus het kon wel.

Daarna heeft Pathe op de site het 1 en ander aan de voorwaarde veranderd, maar alsnog niks over de combo 3D/PUC.

Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:22:53 #176
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72784987
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef botterfly het volgende:

[..]

Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?

ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
pi_72786927
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Estolan het volgende:
Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
nee want juist die 2,50 toeslag maakt het zo dat het geen reguliere voorstelling is..
pi_72788006
als je een film in normaal en 3D hebt niet, dan snap ik het

gaat mij meer om de films die Alleen in 3D uitkomen, daar kan je dan als PUC houder NOOIT online voor bestellen, en moet je ALTIJD in de E$^&$%^&%&%#$#$%^& rij gaan staan! en is er totaal geen voordeel meer
pi_72960146
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen

Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
pi_72960465
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Rebby87 het volgende:
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen

Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
Je hoeft niets bijzonders te doen bij de zuilen. Gewoon de barcode van de PUC laten scannen en klaar. Als je via internet hebt gereserveerd met je PUC dan moet meteen het kaartje uit de automaat rollen. Ging vorige week bij mij vlekkeloos.

Overigens is de FAQ-tekst op pathé.nl inmiddels aangepast. Eerst stond er geen extra uitleg over 3D-voorstellingen, nu wel (dat je dus een toeslag van ¤ 2,50). Ik geloof het wel, heb besloten om me er verder niet druk om te maken. Overigens zou ik het wel tof vinden als je die toeslag ook bij een zuil zou kunnen betalen en niet alleen bij de kassa. Scheelt toch wachten.
pi_72960773
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
  maandag 21 september 2009 @ 11:59:28 #182
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72962567
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
Ik weet van de Munt, vroegâh, dat ze een speciale rode loper kassa hadden, speciaal voor PUC houders en mèt korting Maarja, tegenwoordig heeft ongeveer iedereen een PUC, dus dan zal het wachten er niet veel korter op worden, alleen de korting is dus nog echt een voordeel Maar ik heb het in Schouwburgplein/Kuip bijvoorbeeld nog nooit gezien of gehoord.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72965843
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
pi_72976395
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
wtf, dat wist ik helemaal niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 21 september 2009 @ 21:13:48 #185
12888 Skull-splitter
pi_72981184
Ik vergeet het steeds

Overigens vind ik dat je als Pathe het niet kunt verantwoorden mensen met suikerfeest "normaal" een film proberen te verkopen. Pleur de hut desnoods maar dicht, maar er mag mij betreft een dikke streep door dit soort taferelen komen.
  maandag 21 september 2009 @ 21:42:11 #186
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72982464
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Goede tip.
pi_72984236
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

wtf, dat wist ik helemaal niet
idem dito...
pi_72990482
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

idem dito...
Dat verbaast me trouwens ook niet, want Pathé hangt het ook niet aan de grote klok. Het staat namelijk bijna nergens. Het is vanwege een bordje bij de kassa dat me erop wees toen ik me inschreef.

Ook lijkt het erop dat het een vrij standaard korting is: medewerkers hoeven namelijk maar op 1 knop te drukken om de korting te berekenen. Maar ik vind het een mooi nevenvoordeel van de PUC: ¤1,30 korting op bier is namelijk mooi meegenomen
pi_74099084
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.

Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74100523
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef botterfly het volgende:
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.

Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
niet met puc, je kan alleen kopen.. (op de site, vermoedelijk geldt dit ook voor aan de kassa)

ik ga woensdag om 8:00 (!) de eerste voorstelling van nederland zien, gratis.. was een PUC houders actie
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:14:36 #191
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74106835
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
pi_74117269
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
Dat is jammer Ik was 2 weken terug in Pathe De Munt, daar was die nog wel geldig maar alleen tussen 18.00 en 22.00 uur.
Normaal gesproken ben ik in Pathe De Kuip te vinden waar er niks over vermeld wordt. Het is maar zelden dat ik iets koop daar.
pi_74118027
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
In Pathé ArenA is die actie nooit geweest Gelukkig in Pathé De Munt nog een keer gebruik van kunnen maken
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:43:52 #194
122997 zquing
Drama Junk
pi_74118042
was 't een actie? ik dacht dat 't altijd zo was
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:15:02 #195
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74119078
Ik vind het maar vaag. Blijkbaar bepaalde ook elke Pathe bioscoop zelf of ze die actie hanteerde.
pi_74119893
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
-Rabia Al-Basri
pi_74123426
Dat slaat toch nergens meer op! Je doet een actie of je doet hem niet.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74125630
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Children of the night. What music they make.
pi_74125632
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Slayage het volgende:
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
same here.... (alweer een tijdje terug..)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:00:37 #200
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_74127420
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')