abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74233250
quote:
Wijziging algemene voorwaarden Pathé Unlimited Card

Beste Pathé Unlimited Cardhouder,

Hierbij informeren wij je over de volgende wijziging in de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.

Wijziging Artikel 1.1
Toevoeging: 3D bij niet-reguliere filmvoorstellingen.

Wijziging Artikel 7.1
Toevoeging: Bij een niet tijdige betaling van het abonnementsgeld zijn wij genoodzaakt administratiekosten in rekening te brengen.

Toelichting Artikel 1.1
Ofschoon de opsomming van niet-reguliere filmvoorstellingen niet allesomvattend is, vermelden we nu ook expliciet de 3D voorstellingen als zijnde een niet-reguliere filmvoorstelling. Voor niet-reguliere filmvoorstellingen is de Pathé Unlimited Card in principe niet geldig. Echter voor veel niet-reguliere filmvoorstellingen is het mogelijk om met je Pathé Unlimited Card voor een gereduceerd tarief toegang te krijgen. Voor zowel IMAX als 3D voorstellingen betaal je als Pathé Unlimited Cardhouder alleen een toeslag van ¤ 2,50. Voor een IMAX 3D voorstelling betaal je ¤ 5,-. Let op deze toeslagen kunnen gewijzigd worden. De actuele toeslagen vind je op www.pathe.nl.

Toelichting Artikel 7.1
Om tijdige incassering van het abonnementsgeld te stimuleren hanteren wij vanaf heden bij een niet gelukte incasso administratiekosten. Zorg dus dat je voldoende saldo op je rekening hebt om deze kosten te vermijden. Op korte termijn is het mogelijk online inzage te krijgen in je betaalgegevens. Nadere info hierover volgt.

Klik hier voor de gewijzigde versie van de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pathé
pi_74233339
las em ook zojuist, niets merkwaardigs

straks naar anti christ, ik ben benieuwd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74235945
Ik wilde 'm ook net even plakken hier!

Ik vind het wel prima allemaal, er verandert niet veel. Ik dacht alleen dat IMAX voorstellingen sowieso 5 euro waren, maar als er geen sprake is van 3D dus maar 2,50. Dat scheelt weer
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:21:03 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74243231
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74246401
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, niet als je gebruik maakt van die automaten en aan de balie had je ook nog flink je best moeten doen (en de AV mee moeten nemen, I guess) Beetje vergelijkbaar met die 20% korting op het buffet-actie, die was er bij Pathé Arena dus ook nooit.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74247150
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het niet zo dat pathe 1 maand van tevoren dit soort wijzigingen kenbaar moet maken?
Dan hebben we dus nog 1 maand!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_74251166
Zou je nu je geld terug kunnen krijgen die je teveel betaald hebt ?
  zondag 1 november 2009 @ 12:52:19 #218
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_74274183
Ik denk het niet, zelf ook vaak aangegeven die 2.5 niet te willen betalen, voet bij stuk gehouden maar toch kreeg ik het niet voor elkaar bij de manager om 'gratis' te kunnen gaan. Tja dan is het kiezen of gaan
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_74583053
quote:
Beste Pathé Unlimited Cardhouder,

Ruim een jaar geleden zijn we een actie gestart, waarbij je op vertoon van je Pathé Unlimited Card
20% buffetkorting kreeg. Deze actie was alleen in Pathé De Munt geldig en als test opgezet. De actie heeft veel langer geduurd dan gepland, maar zullen we per 12 november a.s. beeindigen.

Het is nooit de bedoeling geweest er een permanente korting van te maken. Dat zou financieel niet haalbaar zijn en direct leiden tot een hogere abonnementsprijs. Wij hopen dat jullie met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de buffetaanbieding en zorgen voor een passend alternatief.

Vanaf voorjaar 2010 zullen wij namelijk Pathé Unlimited Gold introduceren. Deze kaart zal ongeveer
¤ 22,50 gaan kosten en geeft dan niet alleen bij alle Pathé theaters 20% korting op alle buffetaankopen, maar maakt het ook mogelijk om zonder bijbetaling naar 3D en IMAX voorstellingen te gaan. Hiervoor wordt normaliter ¤ 2,50 in rekening gebracht. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte hiervan.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pathé
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
pi_74585007
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef lelouch het volgende:

[..]

Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?

Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnnyStardust op 10-11-2009 21:20:22 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:49:40 #221
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74591449
Ik zit er aan te denken hem op te gaan zeggen Ik ga te weinig en dat zal in de toekomst (gok ik) alleen maar minder worden. Plus met een 100 Mbit trek je hem wel heel makkelijk en snel binnen

Maargoed, nog maar eens goed over na gaan denken
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74594089
Hmm even rekenen.

Prijs 0.5 liter flesje Cola bij Pathé: 2.50
Prijs 260 grams zak Peanut M&M's bij Pathé 4,-
6,50 met 20% korting = 5 euro 20

Prijs 0.5 liter flesje Cola bij AH 1 euro
Prijs 260 grams zak Peanut M&M's bij AH 2 euro
Totaal 3 euro

Ik hou het wel bij 18 euro per maand, ik wil best een Gold card nemen als de prijzen dan iets van 50 cent duurder zijn dan in de supermarkt ofzo, maar hele euro's duurder is echt teveel alleen maar voor een beetje koeling en 'service' ofzo.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:25:56 #223
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74598782
Twijfel nog. Voor de buffetkorting zou ik het ook niet doen. Ik ga gemiddeld maar 1x per maand naar een 3D film, dus dan is een gewone PUC beter. Lijk me alleen aantrekkelijk wanneer ik een Imax bios in de buurt zou hebben. Bij nader inzien: ik twijfel niet meer.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_74599282
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?

Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...
Laat die proef in alle pathe's lopen.

Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_74600391
Heb zelf ook een Must See All Card voor in Delft. Wat ik zelf wel af en toe irritant vind is dat je maar maximaal een uur van te voren je kaartje mag halen. Dat je daar een maximum aan stelt (omdat je anders toch niet gaat omdat het "gratis" was was hun redenering) ok, maar toen dan 1 dag of iig 4 uur ofzo ..
  woensdag 11 november 2009 @ 12:54:12 #226
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74601631
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef botterfly het volgende:

[..]

Laat die proef in alle pathe's lopen.

Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
quote:
Waarom is het niet meer mogelijk om online en aan de kassa kaarten te reserveren?

Ruim 50% van alle reserveringen wordt niet opgehaald. Dit resulteert erin dat een voorstelling uitverkocht lijkt te zijn maar dat er een half uur van te voren nog veel kaarten beschikbaar komen. Dit is voor zowel de bezoeker als Pathé niet wenselijk. Ook zorgt het ophalen van reserveringen voor extra handling en wachtrijen aan de kassa. Op termijn zullen we derhalve ook volledig stoppen met reserveren.

Waar kan ik nog wel kaarten reserveren?

Bezoekers kunnen alleen nog kaarten reserveren via de Pathélijn 0900-1458 (¤ 0,55 p/m) of via de Belbioslijn 0900-9363 (¤ 0,45 p/m).
Ik vind het maar een raar verhaal Die reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
pi_74601806
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het maar een raar verhaal Die reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
  woensdag 11 november 2009 @ 13:15:14 #228
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74602287
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
Mja, dat schijnt dus een beetje te verschillen per bios heb ik het idee. Bij Munt ging dat (vroeger iig) altijd zo, maar bij Schouwburgplein doen ze dat dus weer niet. In de gevallen dat ik er mee te maken had iig, misschien hebben anderen een andere ervaring
pi_74602606
Sja, als je geen reserveringen meer kunt maken en dus met meerdere PUCers door de hele zaal neergegooit wordt zeg ik per direct mijn kaart op, tis nou niet bepaald gezellig om in je eentje naar de film te gaan (waar het dan dus op neerkomt).
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_74620597
Uit de PUC faq:
quote:
Online reserveren is vanaf 12 november 2009 niet meer mogelijk. Kunnen houders van de Pathé Unlimited Card nog wel gewoon reserveren?

Ja, houders van de Pathé Unlimited Card kunnen nog wel reserveren. Dit noemen wij echter voortaan "bestellen".
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.

Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
pi_74620721
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef lelouch het volgende:
Uit de PUC faq:
[..]

Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.

Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
nee, dat is voor houder van de voordeelpas, i.p.v. een reserveer met unlimited zal er een bestel met unlimited knop komen gok ik..

maar belachelijk dat ze het reserveren afschaffen zeg... willen ze gewoon in hun eigen klandizie snijden (zat mensen denk ik die van te voren willen reserveren en dan gaan.. en niet gaan als er niet gereserveerd kan worden...)

ik zou iig niet snel meer gaan als ik geen puc had..
pi_74647947
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
pi_74648066
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
  donderdag 12 november 2009 @ 22:58:38 #234
12888 Skull-splitter
pi_74652183
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
Het zou wel mogelijk moeten worden om door pas bij het af te rekenen te vragen naar de PUC, waardoor je twee passen erlangs haalt en voila, het werkt!
pi_74652829
Als je er 2 bestelt, dat je dan verplicht bij de kassa moet afhalen. Zodat ze daar beide pasjes kunnen scannen.
Als IT'er zijnde zie ik ook genoeg mogelijkheden om het op de touchscreens met 2 pasjes makkelijk te laten werken.
pi_74654419
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:54:30 #237
12888 Skull-splitter
pi_74656882
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef Estolan het volgende:
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
pi_74657222
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
het is technisch gezien ook prima mogelijk 2,50 in rekening te brengen bij het scannen van de puc voor een 3d film

er is zoveel technisch mogelijk
pi_74657471
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.

Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.

Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.

In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
pi_74693887
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:29 schreef zoekmedan het volgende:
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.

Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.

Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.

In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')