Wie heeft er ervaring met dit abonnement? Bevalt het? Mij lijkt het wel interessant, aangezien er momenteel goede films uit zijn en komen. Nadeel is wel, dat je minimaal 4 maanden lid moet zijn (betaling gaat per automatische incasso). En dat je beperkt bent tot Pathe-bioscopen (wel landelijk geldig). Maar dat vind ik persoonlijk geen groot bezwaar aangezien ik in Amsterdam woon.quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!
Nee klopt, IMAX mag niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Sebasser het volgende:
Je kan hem trouwens niet gebruiken in die pathe in amsterdam, met die grote schermen of zo..
Maar dat staat wel ergens in de voorwaarden.
Ja, dat weerhoudt je ervan om em zomaar stop te zetten ja. Uiteindelijk toch maar gedaan, want ik ging niet vaak meer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef Aventura het volgende:
Wel matig is hun voorwaarde dat als je het abonnement stopzet en later weer in wilt laten gaan, je dan 35 euro bijbetaalt.
ik vergelijk met de voordeelpas jaquote:Op zondag 5 november 2006 11:51 schreef Brentmeister het volgende:
Ja, beetje afhankelijk van waar en wanneer je gaat, zou je hem er na 3x er toch zeker uit moeten hebben lijkt me.
-edit
Niet goed gelezen, je vergelijkt met de voordeelpas. Je bedoelt dat bij minder dan 4x de voordeelpas nog goedkoper is, neem ik aan.
als je twee keer per maand gaat, heb je de kosten er niet uit, dus dan kun je beter een voordeelpas kopen. Hier in Groningen kost een voordeelpas 36 euro en dan kun je 6 keer naar de film.quote:Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef tinoburg het volgende:
ja, echte aanrader, zeker als je minimaal 2x per maand gaat.
heb t al bijna een jaar nu en ik hou em nog wel een flinke tijd,denk ik zo.
Ik vind het sowieso onzin als je hem bij de kaartcontrole ook nog eens moet laten zien, want je laat hem bij de kassa toch ook al zien?quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Aventura het volgende:
Al vind ik wel dat ze erg inconsequent zijn qua controles. Zo moest ik twee mijn pas laten zien bij de kaartcontrole en de overige keren hoefde dat niet.
Ja Tuschinski is natuurlijk met afstand het tofst vanwege de sfeer, maar helaas draait daar lang niet alles. Maar als het even kan ga ik ook het liefst daar naartoe.quote:Sowieso ga ik denk ik voortaan naar City of Tuschinski.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |