Kom ik net vandaan, vond hem ENORM geestig, had wat meer PR mogen krijgen wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Kukeluus- het volgende:
Ik ben daarnet bij Black Out geweest. Viel me niet tegen
dat is helaas vaak zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
Muppets gezien... in mijn jeugd was het leuker.
een film die ik wel gewoon op BD kijk op tv thuis..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:04 schreef Fatty het volgende:
Net terug van Star wars 1 3D, best aardig gedaan, 3D is zeer acceptabel, niet storend, gewoon netjes dus. Wat wel erg jammer was is dat ze de subtitles van de Blurays hebben gebruikt... exact dezelfde fouten erin. Zeer slordig, binnenkort de uitgever maar eens een mail sturen...
John Carter niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Safe House
Man On A Ledge
Contraband
Chronicle
Snow White
Wrath of the Titans
Haywire
Underworld: Awakening
Battleship
The Avengers
Dark Shadows
The Dictator
Prometheus
Safe
Snow White and the Huntsman
The Amazing Spiderman
The Dark Knight Rises
Star Trek: 2
The Expendables 2
G.I. Joe 2: Retaliation
The Bourne Legacy
Resident Evil: Retribution
ad blocker uitzetten....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.
Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhoudenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezien de laatste 2 weken:
- The Muppets (gezien in Pathe Eindhoven): 8/10
- The Descendants (gezien in Pathe Maastricht): 8/10
- Hugo (gezien in Pathe ArenA Amsterdam): 7/10
- Shame (gezien in Pathe City Amsterdam): 9/10
Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhouden). Gisteren The Help. Vandaag Hugo in Schouwburgplein.
Andere films zijn langer geleden of in andere bioscopen. Complete 2012-lijst en scores: http://film.fok.nl/subject/list/725/110
Volgens mij heeft De Munt niet zo'n goede reputatie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef Deezertje het volgende:
Welke bios heeft de beste 3D 'ervaring' (oftewel nettere zalen, groter/beter scherm)?
Arena of De Munt?
Morgen trouwens weer eens sinds lange tijd een nieuwe film kijken op 'primetime', zal wel druk zijn...
Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.
Dat heb je echt geen oog voor film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.
Vanavond naar Hugo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |