hier wel, tot 10 minuten na aanvang.. (zo rond de 10de minuut kan je em niet meer aantikken)quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Automaten spugen sowieso nadat aanvangstijd is geweest nooit meer kaartjes uit, moet je naar de balie
kan je doen, maar je hebt niet voor niets die specifieke plek gekozen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:39 schreef Haarklip het volgende:
Van die mensen die dan 10 minuten te laat binnen komen terwijl je geconcentreerd zit te kijken en die dan ook nog eens in een vrij lege zaal precies de plek moeten hebben die op hun kaartje staat, waardoor ze langs allemaal mensen moeten en net zo goed gewoon op een random plek kunnen gaan zitten.
trailer === reclame.. niet meer, niet minder.. (film fabrikanten knippen de mooiste scenes op een min of meer redelijke manier aan elkaar om te zorgen dat je nog een keer komt)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een gelul zeg, om dat voor een ander maar uit te maken.
En is onderdeel van de voorstelling, dus het is niet aan jou om uit te maken of iemand daarnaar hoeft te kijken of niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
trailer === reclame.. niet meer, niet minder.. (film fabrikanten knippen de mooiste scenes op een min of meer redelijke manier aan elkaar om te zorgen dat je nog een keer komt)
ho. je gaat naar een specifieke film, wat de voorstelling is, de rest is pure reclame en prima over te slaan...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En is onderdeel van de voorstelling, dus het is niet aan jou om uit te maken of iemand daarnaar hoeft te kijken of niet.
Lees je mijn post uberhaupt wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ho. je gaat naar een specifieke film, wat de voorstelling is, de rest is pure reclame en prima over te slaan...
overigens nog nooit meegemaakt dat mensen zijn gaan klagen...
Maar toch ga je er tot drie keer toe niet op in. Ja, dan niet.quote:
zolang ik mijn kaartje tot 10 minuten na aanvang kan halen zie ik geen probleem...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Maar toch ga je er tot drie keer toe niet op in. Ja, dan niet.
Als ik netjes op tijd op mijn plek zit voor het licht uitgaat dan vind ik het schijtirritant als er weer van die Nederlanders zijn die 10 minuten later voorbij komen schuifelen met hun dikke reet "omdat de film toch pas na een kwartier begint", en ik mn benen weer in mijn nek kan leggen. Kwestie van fatsoen, gewoon.
Leek gisteren wel of er meer niet werkte, moest serieus minimaal alles 3x aanklikken tijdens het uitprinten van m'n reservering...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:31 schreef tcr het volgende:
[..]
Maar hij stond nog wel in de lijst met films, leek even of het touchscreen gewoon niet werkte en ik had geen zin in LOL.
het irritante bij reserveren is dat je je kaartjes uiterlijk een half uur van te voren opgehaald moet hebben en dat komt niet altijd uit. Heb er zelf nooit last van (gehad) omdat ik eigenlijk altijd in de middag ga of op een avond in hte begin van de weekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:22 schreef Yesse het volgende:
Oplossing: reserveer tijdig en je kunt de plekken in het midden van de rij kiezen.. Hoef je ook niet op te staan tijdens trailers of de film zelf. Alleen onhandig als je zelf een kleine blaas hebt
Verder vind ik het ook irritant hoor als mensen tijdens de trailers binnenkomen. "Reclame" of niet, ik vind het leuk om te kijken en ik ben dan altijd al helemaal 'gesettled' heel irritant dat je dan al je spullen in het donker moet zoeken + weghalen omdat er weer laatkomers zijn.
Precies, Miley Cyrusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Monster van Parijs en LOL gegaan. Beide vermakelijk
LOL is niet zo erg als de 1.9 op IMDB suggereert. Beetje Miley Cirus gebash.
Monster van Parijs heb ik maar gedownload, wil em niet in et nederlands zien.. en dat is wel een goeie zet geweest imhoquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Monster van Parijs en LOL gegaan. Beide vermakelijk
LOL is niet zo erg als de 1.9 op IMDB suggereert. Beetje Miley Cirus gebash.
De liedjes waren gewoon in het Engels! Rest was wel Nederland, maar achquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
Monster van Parijs heb ik maar gedownload, wil em niet in et nederlands zien.. en dat is wel een goeie zet geweest imho
LOL.. tja.. dunno.. mijn verwachtingen zijn extreem laag..
Die blonde die meespeelt in LOL is wel erruggggg lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De liedjes waren gewoon in het Engels! Rest was wel Nederland, maar ach
Overigens alles gejat van en weer omgebouwd tot iets anders dan Notre Dame de Paris, maargoed.
En LOL: hadden er andere actrices in gespeeld dan Miley Cyrus, dan was het een gewone chickflick geweest.
Die scene met dat rauwe avondetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die blonde die meespeelt in LOL is wel erruggggg lekker
Ik had hem ook gezien. Was inderdaad best een leuke film.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Madagascar 3D geweest, imho was het de 1.50 EUR extra waard. Leuke film ook, heb 1 en 2 niet gezien () maar vond 3 geweldig, misschien daarom juist.
Jep, maar ken het alleen via de website. Rechtsboven Mijn Pathé kiezen, dan na het inloggen kiezen voor "Historie". Daar staat dan onderaan een lijst met je reserveringen, daar kun je "edit" kiezen en dan hem verwijderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is het mogelijk om een PUC reservering te annuleren? Heb die gemaakt via de gsm app.
Damn er is ook een niet 3D versie, goed, alleen jammer dat Pathé Arena alleen eentje om 20u50 heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik vanavond naar brave zal gaan (3D) of morgen een niet 3D versie pak...
Inderdaad, bedroevende vertoning...quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:28 schreef Confetti het volgende:
Wat is Mijn Pathe toch godsgruwelijk traag, ongeacht het tijdstip.
Ja er zit ook geen Pathé in Zutphen, hoor je mij klagen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.
Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,
Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel?
Ja, nu wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja er zit ook geen Pathé in Zutphen, hoor je mij klagen?
maar wel erg goed op z'n eigen manierquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Brave 3D gegaan. Denk dat je deze ook best zonder 3D kunt kijken.![]()
Verder is Brave geen nieuwe Finding Nemo, Up of Wall-E.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel erg goed op z'n d'r eigen manier
Volgens mij verkopen ze overal van die pasjes waar 6 kaartjes op staan met 30% korting. Een jaar geldig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,
Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel?Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken
idem met Leeuwarden. de 2 bioscopen die hier zitten hebben minder aanbod en zijn duurder. als hier een Pathé zou zitten zou ik meteen weer een Unlimitedkaart aanschaffen. En regelmatig met het OV naar Grunn wordt me iets te duur. kost met toch ruim een tientje voor een retourtje...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel?Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken
De parkeergarage bij Pathe de Kuip is 1e uur gratis + 1 euro per uur. Je bent daar dus hooguit 2 euro aan kwijt. Plus als je via de A15 gaat ben je ook niet zoveel benzine kwijt. En anders kun je met de metro naar Schouwburgplein, ben je hooguit 4 euro kwijt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Bij de Kuip kan kan je ook gewoon bij de Kuip zelf parkeren, is gratis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
De parkeergarage bij Pathe de Kuip is 1e uur gratis + 1 euro per uur. Je bent daar dus hooguit 2 euro aan kwijt. Plus als je via de A15 gaat ben je ook niet zoveel benzine kwijt. En anders kun je met de metro naar Schouwburgplein, ben je hooguit 4 euro kwijt.
Ik heb een gold card en ben er erg tevreden mee. Ga nu ook wel speciaal naar Schouwburgplein voor de IMAX films. Elke maand dat je een IMAX meepakt heb je in principe je gold-toelage al er uit.(IMAX vind ik zelf ook zonder 3D wel iets toevoegen)
P5 is inmiddels gesloten en er is mij inderdaad verteld dat je nog ergens anders kunt parkeren bij de kuip maar ik heb het nog niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:44 schreef Fatty het volgende:
[..]
Bij de Kuip kan kan je ook gewoon bij de Kuip zelf parkeren, is gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |