Wie zegt dat dit koei is?quote:
Gelijk heb jequote:
quote:
Ga eten danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Als jij dat vindt dan mag datquote:
ga dan etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Mijn bammetjes zijn al opquote:
quote:
Ik ken verder nog wel een goed steakhousequote:
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Ik kan je verder ook niet helpen, ik ga zo lunchenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.
Ja, tuurlijk, maar ze hebben daar echt zo'n mixedgrill ermee, en slang zie ik hier nog niet zo snelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Kangoeroe eten... Man dat kun je tegenwoordig samen met struisvogel en krokodil bij de lokale snackbar in lutjebroek nog wel. (nou ja, in ieder geval op de markt in Eindhoven dan)
Steak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Dat is wel reden tot feest ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Mag wel ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel reden tot feest ja!
ja, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Slang is net als krokodil een exotisch kippetje. Wit vlees.
Maar goed, misschien einde van de week als afscheid. Hoe heette t?
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Nee, want het is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je nu alvast feliciteren?
Heeft het lang geduurd?quote:
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Brengt ongelukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in juni mijn diploma kunnen hebben (althans, als alles gewoon goed was verlopen), samen met de rest van mijn klas. Maar ik heb het tot nu (zeg februari) moeten uitrekken.quote:
Dan doe ik het over een maand pasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Sweetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
Close, MWD.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik het over een maand pasSPH toch?
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?quote:
Teringquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef vencodark het volgende:
Rare advertenties hieronder. Vrouwen van bijvoorbeeld 26, 165 cm en 48 kilo.Zo dun.
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?
Okayquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Zie boven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okayen wat ga je na je studie doen?
Ik bedoel eigenlijk meer: wat voor baan ambieer je?quote:
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.
Weet het nog niet precies. Vind ik lastig en ik ben ook niet nog uitgesproken enthousiast nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer: wat voor baan ambieer je?
Ik moet toch eerst nog werken aan die Vrije Studiepunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.
Als je je diploma hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet toch eerst nog werken aan die Vrije Studiepunten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.
Nee, dat is het enige dat mij nog van het diploma weghoudt.quote:
Daarbij geeft gewoon rondneuzen in de vacatures wat inzicht in wat er allemaal mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaadik ben afgestudeerd terwijl ik al vast aan het werk was in mijn sector - en het helpt je ookbij het uitvinden van wat je wil
Perhaps. Maar ik vind het gewoon lastig allemaal. Die laatste dingen wil ik z.s.m. af hebben dus nog niet zoveel tijd steken in het zoeken naar een passende baan maar vooral tijd verdelen in die vrije studiepunten en mijn bijbaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaadik ben afgestudeerd terwijl ik al vast aan het werk was in mijn sector - en het helpt je ookbij het uitvinden van wat je wil
Is ook zo, daar niet van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij geeft gewoon rondneuzen in de vacatures wat inzicht in wat er allemaal mogelijk is.
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.
Doe dat dan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Weet je wat nu zo erg is. Voor die vrije studiepunten (uitvoeren van) moet ik toestemming krijgen van mentor. Die wil dat ik zo'n beetje de wereld ga redden eer zij het goedkeurt. Dat terwijl ik klasgenoten heb gehad die de boel verzonnen hebben.![]()
En ik hou mij zo netjes aan de regeltjes.Walgelijk.
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben blij dat ik geen studie heb gedaan
Ja als iedereen dat doet waarom niet. Gewoon de regels creatief toepassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Venco en dingen voor school verzinnen?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Venco en dingen voor school verzinnen?![]()
Je kent Venco niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als iedereen dat doet waarom niet. Gewoon de regels creatief toepassen
Dat is lastiger te faken inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]Het is een gebrek. Daarbij heb ik op één of andere manier ook nog eens altijd met mensen te maken die het net zo scherp nemen als de mentor en dus ook niet mee zullen werken om een klein beetje mild te zijn of dingen subtiel te verzinnen.
![]()
Oh well, ik leer van het project waar ik mee aan de slag wil ook wel veel hoor, daar gaat het niet om. Maar het frustreert wel dat mijn mentor zo pietje precies doet. Alsof ik mezelf nog moet bewijzen door die vcc.
Zeg maar gerust niet.quote:
Helaas niet neequote:
Ze kunnen goed liegen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zeg maar gerust niet.
Stomme is, mijn mentor is helemaal overtuigd dat vriendinnen van mij netjes vcc volgens regels hebben gedaan terwijl die ook dingen verzonnen hebben.Mentor had zelf één van hen als voorbeeld genomen.
Heel leuk, maar er klopt natuurlijk geen ruk van dat het zo kan.
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Ben wel blij dat ik hem gedaan heb. Maar ik zou het niet zo snel nog eens doen (4 jaar fulltime school dan)
Coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Las laatst over een kerel die voor een onderzoek alle bronnen zelf had aangemaakt op het internet. Dik hoog cijfer. Volgende onderzoek ging over het controleren van bronnen waarin hij verwees naar zijn vorige onderzoek. Kreeg hij ook een hoog cijfer voor
Liegen op papier vooral. Het is niet dat je hele gesprekken moet voeren over het verloop van die vcc. Anyway, ik ben ook niet iemand die de gok gaat nemen. Zij kunnen indd. heel goed liegen over die dingen. Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kunnen goed liegen dan
Heb het hoogsten met een plan van aanpak gedaan. Verder was ik ook te braaf![]()
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik aan het project voor vcc vanuit school meedoen. Dat zou deze maand plaatsvinden maar dat is gewijzigd naar april. Dus dat ging ook weer niet door.Zonde, wat dat was namelijk wel goedgekeurd.
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaan
Succes daarmeequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.Ik kon met het schoolproject niet akkoord gaan omdat april voor mij veel te laat is.
quote:
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.
Niet slecht zeg!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Mieters!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Van, oftewel richting Alberta?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn zeker de moeite waard om te bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Van, oftewel richting Alberta?
Jasper National Park
Ja, voor een uurtje of twee misschienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
Mij ook, maar die kant gaan we niet heen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
Waar alles naar mij is vernoemdquote:
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, voor een uurtje of twee misschienEn dan weer door.
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.
Oeh, spookhuizenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarSpookhuizen, dat soort dingen
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.quote:
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.
Toen ik bij de Niagara falls was ik verbaasd over alle dingen die daar waren. Het is een soort boulevard van Schevingen en dan een waterval. Ik dacht dat die waterval echt midden in de natuur lag en niet een stadjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederlandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk hoor. Ik ben geneigd om meer gebieden uit te zoeken waar het warmer/zonniger is, maar Canada lijkt me wel heel mooi qua natuur.
Het is er zo groot als een attractiepark misschien? En als grap: spookhuizen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
Goede zomers in Nederland...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
Waarheen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb alvast vakantieplannen voor 2014kan ik vast sparen is nogal duur namelijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Vroeger, tijdens de grote vakantie op de basisschool, was het 6 weken lang buiten spelen in de zon en naar het buitenzwembad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Dat weet ik, maar het gaat meer om het soort landquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.quote:
Hoe duur is het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.
Ik wil een keer graag naar Yukon, dat lijkt me mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk hoor. Ik ben geneigd om meer gebieden uit te zoeken waar het warmer/zonniger is, maar Canada lijkt me wel heel mooi qua natuur.
Ticket voor het festival is al 1000 euro, daar komt de vlucht naar Florida nog bij plus alle andere kosten.quote:
En het is uitverkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ticket voor het festival is al 1000 euro, daar komt de vlucht naar Florida nog bij plus alle andere kosten.
2014 nog nietquote:
Jij zit dan ook echt in de metalscenequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef vencodark het volgende:
Ik hoor hier trouwens voor het eerst van!
Dat is ook nog wel even slikken, maar ik wil er zo graag heen dat ik er dat wel voor over heb. In California dit jaar heb ik ook in de sneeuw gestaan en 2 dagen daarna in 40 graden in Death Valley, ach...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Heel chique niet, maar ballet is wel degelijk op de Cross geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.
Ik heb een paar metalcd's en daarbij hoef je totaal niet in een 'scene' te zijn om ergens van gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit dan ook echt in de metalscene
En ook dat is er op Zwarte Cross dus ach waarom ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.
Ja, met de middelbare school toenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Is er iemand hier al eens in Boedapest geweest?
Toen ik 14/15 wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Daar laatste wist ik niet, maar goed dat ik chique erbij benoemde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel chique niet, maar ballet is wel degelijk op de Cross geweest
Ooit, maar toen was ik 12 en Hongarije nog communistischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ja, paar jaar geleden. Toffe stad. Ze hebben goed bier.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met de middelbare school toen.
Theaterweide komen best wel interessante dingen naar voren. Vorig jaar Raggend Klassiek gezien. Bob Fosko met een kwartetje strijkers erbij. Best coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar laatste wist ik niet, maar goed dat ik chique erbij benoemde.
Bij de KLM hebben ze een leuke aanbieding (vlucht plus 3 dagen hotel vanaf 140 euro, 4 sterren voor 200 euro). Ben nog nooit die kant op geweest, maar het lijkt me juist wel leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, paar jaar geleden. Toffe stad. Ze hebben goed bier.
Wij gingen naar Romequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met de middelbare school toen.
Poep in je hoofd in A mineur?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theaterweide komen best wel interessante dingen naar voren. Vorig jaar Raggend Klassiek gezien. Bob Fosko met een kwartetje strijkers erbij. Best cool
Wij zijn op zeilkamp geweest met de mavo en naar zuid-frankrijk (half survival, half cultuur) op de havo. Ook wel tof moet ik zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij gingen naar Romeow, en naar LOnden.
Tofquote:
HW en ik hebben op dezelfde school gezeten, maar hij zat 1 klas hoger. Ik geloof dat ze afwisselden tussen londen en boedapest per jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn op zeilkamp geweest met de mavo en naar zuid-frankrijk (half survival, half cultuur) op de havo. Ook wel tof moet ik zeggen
Heb me er prima vermaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de KLM hebben ze een leuke aanbieding (vlucht plus 3 dagen hotel vanaf 140 euro, 4 sterren voor 200 euro). Ben nog nooit die kant op geweest, maar het lijkt me juist wel leuk.
Ah zo jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW en ik hebben op dezelfde school gezeten, maar hij zat 1 klas hoger. Ik geloof dat ze afwisselden tussen londen en boedapest per jaar.
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb echt enkel m'n reisje hongarije gehad. En door de klas/mijn verlegenheid.. vond ik dat weinig aan.![]()
Wel relaxed als je vaker gaat met school (mits leuke klas en alles)
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
Parijs was best leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'![]()
Verder eens met je. maar als je leuke klas hebt, kan je volgens mij een erg leuk tijd beleven!
Je moest je toen gedragen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Barcelona was wel leuk (jammer dat broerlief ook mee was, hij havo4 na vmbo, ik vwo 4), Rome en Parijs waren super
Zelfde hier. In het 4e jaar gingen alle 4e jaars naar Disney voor 1,5 dag ofzo. Maar dan moesten er wel genoeg aanmeldingen zijn. Enige meisje met wie ik omging zou al niet meegaan dus ik ging ook niet. Was mijn docente nog boos omdat zij vond dat ik dat maar voor mijn klasgenoten over moest hebben (aangezien het met te weinig aanmeldingen niet door zou gaan).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
Dat is minder danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee we hadden gewoon nogal vaak ruzie toen
Kan jij die weer lekker uitlatenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Ugh mijn mam zit nog diep in de rouw vanwege het doodgaan van onze hond een maand geleden, ze wil een nieuwe.
Met deze kou ben ik erg blij dat ik geen hond hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij die weer lekker uitlaten.
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij die weer lekker uitlaten.
Iedereen 1 keer per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.
En inderdaad, praktisch gezien is het natuurlijk moeilijk. Broertje woont weer tijdelijk in maar die gaat ook weer weg. We hebben een kennis die de hond graag zou uitlaten want dat vind ze geweldig, zelfs een vrouw in het dorp (die mijn mam weer kent van het gezamenlijk hond uitlaten) wil best regelmatig bijspringen.
Maar dan heb je straks een hond met 4 personen.
Zo snel al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.
Dat zeg ik toch ook, 1 keer per dag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, 4 keer per dag de hond uitlaten.Ik vond destijds 1 keer al genoeg.
niet doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Ugh mijn mam zit nog diep in de rouw vanwege het doodgaan van onze hond een maand geleden, ze wil een nieuwe.
Dan ben je niet in de rouw.. dan heb je het lege-nest-syndroomquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Dat de gedachte er isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit heb ik verteld!Ik weet alleen nog niet precies wanneer. Mei of zomer ergens.
Haha, ze is ook in de rouw. Ze ging v/d week dat kastje stoffen waar ook dat blikje met zijn gecremeerde resten in zit, en ze moest al huilen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je niet in de rouw.. dan heb je het lege-nest-syndroom
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit heb ik verteld!Ik weet alleen nog niet precies wanneer. Mei of zomer ergens.
Want?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA dan.
Voor een housewarmingplant?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA dan.
Blijven zitten zijn altijd van die mooie keerpunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Na 3 mavo ging het bergopwaarts, na 2de keer 4 havo kwam het allemaal prima in orde
Kattenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
Geef haar een kat voor haar verjaardag
Ik voelde me na 3 havo erg buitengesloten toen bijna iedereen bleef zitten jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijven zitten zijn altijd van die mooie keerpunten.
Een hond is een hond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Maar een nieuwe hond is toch nooit zoals de vorige.
Mijn eerste 3 HAVO was een kutklas, mijn tweede 3 HAVO was supertof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me na 3 havo erg buitengesloten toen bijna iedereen bleef zitten ja
We hebben al 3 katten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Heul niks mis met katten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Vooral niet als ze lekker op je bord liggen met een sausje en wat groentequote:
En mensen die bier verspillen ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, mensen die katten wat aandoen, moeten GEGEN DIE MAUE!
Geen idee wat het betekent maar ik ben het vast met je eens!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik haat helemaal geen katten. Soms heb ik gewoon honger en als er dan toevallig kat op het menu staat zeg ik daar geen nee tegen. Het kan mij namelijk niet schelen wat voor dier ik eet of het nu een koe, paard, konijn, hamster, cavia, hond of kat is.quote:
Ik doe ze niks hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe ze niks hoorZe zijn net als kinderen: leuk bij een ander
Schiet dan maar.. want anders wil je vriend niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.
Eh nee, dat heb ik even gemistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent maar ik ben het vast met je eens!
Trouwens, heb je al meegekregen dat ik het gister eens was met je brief in Metro?
Hij moet schieten, ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schiet dan maar.. want anders wil je vriend niet meer
Wat heb je in de metro gezet dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, dat heb ik even gemistTof
Ja, ik moest echt weer even. Wat een slappe eikel maandag, dat hij apatisch The Voice gaat kijken, want er is niks anders op
Nou, ik zei gister dat ik je brief had gezien en nu herhaal ik dat met de mededeling dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, dat heb ik even gemistTof
Ja, ik moest echt weer even. Wat een slappe eikel maandag, dat hij apatisch The Voice gaat kijken, want er is niks anders op
Op haar schieten heeft weinig zin denk ik.... kan ie beter IN haar schietenquote:
|Ik quote vooral Doe Maar - Doris Day, dat hij de bloemen moet buiten zetten. Oh en dat John de Mol niet achter je staat met een pistool om je te dwingen om The Voice te kijken.quote:
"Schiet dan maar" + woordje "op"..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Op haar schieten heeft weinig zin denk ik.... kan ie beter IN haar schieten
Kan ik het ook online zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees net dat ik een tegenreactie heb gekregen via de brievenrubriek. Dit vraagt om een tegentegenreactie
Dan krijg je een rare zin ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Schiet dan maar" + woordje "op"..
Zie nergens de link met 'op/in haar schieten' door hem
En je was Brief van de Week...week...week... weekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees net dat ik een tegenreactie heb gekregen via de brievenrubriek. Dit vraagt om een tegentegenreactie
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga.quote:
Dat is inderdaad schandalig!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga..
metronieuws.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ik het ook online zien?
Want krijg een beetje door hoe en wat.. maar ben wel benieuwd naar het 'hele' verhaal
Week? Niet dag?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je was Brief van de Week...week...week... week
Inderdaad, ik krijg een hongerloontje betaald voor 40 uur werken en dan ga ik gewoon VIJF keer per week na meer dan ACHT uur werken naar huis! SCHANDALIG!quote:
Ik heb het idee dat hij dat net iets anders verwoorde...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga..
stomme pluginsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lui kreng
http://www.readmetro.com/en/holland/metro-holland/
I ain't getting any.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik nog wat kan krijgen vandaag
Al nieuwe kolen in de haart mogen steken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg een hongerloontje betaald voor 40 uur werken en dan ga ik gewoon VIJF keer per week na meer dan ACHT uur werken naar huis! SCHANDALIG!.
Neuh. Het idee leeft dat ik maar 8 uur per dag werk terwijl ik ook nog eens altijd als allereerste binnen ben. Dat de rest allemaal 4x9 werkt en één dag per week afwezig is daar denken ze even niet aan. Ik zit toch ook niet te zeiken dat er om 7:15 niemand is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij dat net iets anders verwoorde...
Daar doen ze serieus moeilijk om? Je hebt het hem even uitgelegd neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh. Het idee leeft dat ik maar 8 uur per dag werk terwijl ik ook nog eens altijd als allereerste binnen ben. Dat de rest allemaal 4x9 werkt en één dag per week afwezig is daar denken ze even niet aan. Ik zit toch ook niet te zeiken dat er om 7:15 niemand is?
Schijnen wel meer bazen moeilijk over te doen. Alle uren die iemand niet ziet schijnen niet gemaakt te wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar doen ze serieus moeilijk om? Je hebt het hem even uitgelegd neem ik aan?
Moet je nagaan hoe geschokt ik benquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begon niet.![]()
Vulgair, wat een woord uit de jaren 20 zeg.
Ze snappen het niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar doen ze serieus moeilijk om? Je hebt het hem even uitgelegd neem ik aan?
Ja, geweldig is datquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnen wel meer bazen moeilijk over te doen. Alle uren die iemand niet ziet schijnen niet gemaakt te worden
Als ik dat daadwerkelijk regelmatig zou doen.. (ook al zou ik thuis de resterende uren volmaken (en meer)) dan gaan de mensen in dit pand over mij klagen. Gewoon puur omdat het niet 'hoort'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, geweldig is dat
Ik was vandaag pas om 10:45 binnen, en ga al om 16:30 weg. Niemand doet daar moeilijk om (voornamelijk omdat ik geen opdracht heb en iedereen hier komt en gaat wanneer ze willen)
Ik ga vrijdag nog wel een dagje thuis'werken'. Daar doet dan weer niemand moeilijk over, als je thuis geen fuck doet. Echt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnen wel meer bazen moeilijk over te doen. Alle uren die iemand niet ziet schijnen niet gemaakt te worden
Dan valt het niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
Ik ga vrijdag nog wel een dagje thuis'werken'. Daar doet dan weer niemand moeilijk over, als je thuis geen fuck doet. Echt.
Of van die collega's die de helft van de tijd thuiswerken en compleet onbereikbaar zijn, prima, mag allemaal, maar als ik gewoon hard werk en mn uren maak krijg ik gezeik.quote:
Ze moeten gewoon niet zeiken, daar komt het op neerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Of van die collega's die de helft van de tijd thuiswerken en compleet onbereikbaar zijn, prima, mag allemaal, maar als ik gewoon hard werk en mn uren maak krijg ik gezeik.
Juist! Want ik werk hard en zeur nergens over en doe alle kutklusjes die niemand anders wil doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zeiken, daar komt het op neer
Ik zit hier op een vleugel met alleen maar management, secretaresses en idle personeel. Die eerste groep is regelmatig verdwenen (klant, ingezette mensen), halve dagen, hele dagen. Dus die zien het sowieso niet. De tweede groep werkt vrijwel volledig parttime en de idle mensen doen precies hetzelfde. Daarbij zien ze niet waarom je weg gaat, of je naar huis gaat of naar een intake bijv.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat daadwerkelijk regelmatig zou doen.. (ook al zou ik thuis de resterende uren volmaken (en meer)) dan gaan de mensen in dit pand over mij klagen. Gewoon puur omdat het niet 'hoort'
Terwijl niemand echt afhankelijk is van mijn aanwezigheid of afwezigheid. Zolang ik maar bereikbaar ben en m'n werk doe
Je arme kattenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik blijf nog een paar minuutjes hier FOK!ken ipv thuis. Scheelt ook weer stoken.
Dan heeft iedereen 'last ' van de onregelmatige tijden en zijn ze gewend dat mensen laat/niet aanwezig zijn. Word je dus ook niet snel aangekeken als jij het doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit hier op een vleugel met alleen maar management, secretaresses en idle personeel. Die eerste groep is regelmatig verdwenen (klant, ingezette mensen), halve dagen, hele dagen. Dus die zien het sowieso niet. De tweede groep werkt vrijwel volledig parttime en de idle mensen doen precies hetzelfde. Daarbij zien ze niet waarom je weg gaat, of je naar huis gaat of naar een intake bijv.
Jup, so true.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen 'last ' van de onregelmatige tijden en zijn ze gewend dat mensen laat/niet aanwezig zijn. Word je dus ook niet snel aangekeken als jij het doet.
Zit je in een andere omgeving dan wil men/de baas wel eens anders reageren jammer genoeg. Genoeg verhalen over gehoord
Idd jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Jup, so true.
Vooral het gezeur van mensen die om 9~10 binnenkomen op mensen die om 16~17 weg gaan, of andersom(zo, goedemiddag zeggen om 9:30 of middagje vrij? om 16:30)
De buren stoken wel voor me. En Pomba overleeft -80 nog met al dat vet en haar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je arme kattenHelemaal bevroren
wat een uitvindingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil ook nog een robot-stofzuiger hebben
Ga er echt binnenkort eentje bestellen, moet echt elke dag stofzuigen met die katten en dat ben ik zat.quote:
Oeh, handig, kijken of die nog op voorraad zijn tegen een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
Mijn stofzuiger hoef ik ook niet te bedienen. Heeft een plugin genaamd vriendin
Kun je vergeten, zijn KNETTERduur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, handig, kijken of die nog op voorraad zijn tegen een schappelijke prijs.
kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga er echt binnenkort eentje bestellen, moet echt elke dag stofzuigen met die katten en dat ben ik zat.
En je kan nergens garantie claimen als ze het niet doetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
En nauwelijks support voor te krijgen
Ook zonde als ze voor niets zou komenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Godtje het volgende:
Poets komt morgen![]()
Moet het huis nog even vies maken.
Ik neem er wel eentje via de grijze import, uit Rusland ofzo. Daar hebben ze ook hele redelijke modellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je vergeten, zijn KNETTERduur.
Er zit toch altijd een reset-knop op?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
En nauwelijks support voor te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |