"Schiet dan maar" + woordje "op"..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Op haar schieten heeft weinig zin denk ik.... kan ie beter IN haar schieten
Kan ik het ook online zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees net dat ik een tegenreactie heb gekregen via de brievenrubriek. Dit vraagt om een tegentegenreactie
Dan krijg je een rare zin ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Schiet dan maar" + woordje "op"..
Zie nergens de link met 'op/in haar schieten' door hem
En je was Brief van de Week...week...week... weekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik lees net dat ik een tegenreactie heb gekregen via de brievenrubriek. Dit vraagt om een tegentegenreactie
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga.quote:
Dat is inderdaad schandalig!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga..
metronieuws.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ik het ook online zien?
Want krijg een beetje door hoe en wat.. maar ben wel benieuwd naar het 'hele' verhaal
Week? Niet dag?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je was Brief van de Week...week...week... week
Inderdaad, ik krijg een hongerloontje betaald voor 40 uur werken en dan ga ik gewoon VIJF keer per week na meer dan ACHT uur werken naar huis! SCHANDALIG!quote:
Ik heb het idee dat hij dat net iets anders verwoorde...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga nog niet weg want ik kreeg van mn baas het commentaar dat ik elke dag na 8 uur werken naar huis ga..
stomme pluginsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lui kreng
http://www.readmetro.com/en/holland/metro-holland/
I ain't getting any.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik nog wat kan krijgen vandaag
Al nieuwe kolen in de haart mogen steken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg een hongerloontje betaald voor 40 uur werken en dan ga ik gewoon VIJF keer per week na meer dan ACHT uur werken naar huis! SCHANDALIG!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |