Wie zegt dat dit koei is?quote:
Gelijk heb jequote:
quote:
Ga eten danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Als jij dat vindt dan mag datquote:
ga dan etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Mijn bammetjes zijn al opquote:
quote:
Ik ken verder nog wel een goed steakhousequote:
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Ik kan je verder ook niet helpen, ik ga zo lunchenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.
Ja, tuurlijk, maar ze hebben daar echt zo'n mixedgrill ermee, en slang zie ik hier nog niet zo snelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Kangoeroe eten... Man dat kun je tegenwoordig samen met struisvogel en krokodil bij de lokale snackbar in lutjebroek nog wel. (nou ja, in ieder geval op de markt in Eindhoven dan)
Steak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Dat is wel reden tot feest ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Mag wel ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel reden tot feest ja!
ja, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Slang is net als krokodil een exotisch kippetje. Wit vlees.
Maar goed, misschien einde van de week als afscheid. Hoe heette t?
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Nee, want het is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je nu alvast feliciteren?
Heeft het lang geduurd?quote:
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Brengt ongelukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in juni mijn diploma kunnen hebben (althans, als alles gewoon goed was verlopen), samen met de rest van mijn klas. Maar ik heb het tot nu (zeg februari) moeten uitrekken.quote:
Dan doe ik het over een maand pasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Sweetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
Close, MWD.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik het over een maand pasSPH toch?
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?quote:
Teringquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef vencodark het volgende:
Rare advertenties hieronder. Vrouwen van bijvoorbeeld 26, 165 cm en 48 kilo.Zo dun.
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?
Okayquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Zie boven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okayen wat ga je na je studie doen?
Ik bedoel eigenlijk meer: wat voor baan ambieer je?quote:
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |