Wie zegt dat dit koei is?quote:
Gelijk heb jequote:
quote:
Ga eten danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Als jij dat vindt dan mag datquote:
ga dan etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou niet, ik had al trek.
Mijn bammetjes zijn al opquote:
quote:
Ik ken verder nog wel een goed steakhousequote:
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Ik kan je verder ook niet helpen, ik ga zo lunchenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, dat is het probleem niet he.
Ja, tuurlijk, maar ze hebben daar echt zo'n mixedgrill ermee, en slang zie ik hier nog niet zo snelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Kangoeroe eten... Man dat kun je tegenwoordig samen met struisvogel en krokodil bij de lokale snackbar in lutjebroek nog wel. (nou ja, in ieder geval op de markt in Eindhoven dan)
Steak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken verder nog wel een goed steakhouse.
Dat is wel reden tot feest ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Mag wel ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel reden tot feest ja!
ja, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Slang is net als krokodil een exotisch kippetje. Wit vlees.
Maar goed, misschien einde van de week als afscheid. Hoe heette t?
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef vencodark het volgende:
Nog een maandje tot mijn diploma!Joechei. En dan feest.
![]()
![]()
Nee, want het is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je nu alvast feliciteren?
Heeft het lang geduurd?quote:
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Brengt ongelukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in juni mijn diploma kunnen hebben (althans, als alles gewoon goed was verlopen), samen met de rest van mijn klas. Maar ik heb het tot nu (zeg februari) moeten uitrekken.quote:
Dan doe ik het over een maand pasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want het is nog niet binnen.
Sweetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch: Gefeliciteerd!![]()
.
Close, MWD.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik het over een maand pasSPH toch?
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?quote:
Teringquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef vencodark het volgende:
Rare advertenties hieronder. Vrouwen van bijvoorbeeld 26, 165 cm en 48 kilo.Zo dun.
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna werken? Of wil je nog wat anders gaan doen?
Okayquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Zie boven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okayen wat ga je na je studie doen?
Ik bedoel eigenlijk meer: wat voor baan ambieer je?quote:
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even rust (heb wel bijbaan nog) en daarna eens echt op zoek naar baan in mijn sector.
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar nu wel werk in te vinden met al die bezuinigingen?
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.
Weet het nog niet precies. Vind ik lastig en ik ben ook niet nog uitgesproken enthousiast nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer: wat voor baan ambieer je?
Ik moet toch eerst nog werken aan die Vrije Studiepunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.
Als je je diploma hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet toch eerst nog werken aan die Vrije Studiepunten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je wilt werken daarna misschien wel handig om te kijken hoe en wat. Wie weet is er nu een geweldige vacature die je anders misloopt.
Nee, dat is het enige dat mij nog van het diploma weghoudt.quote:
Daarbij geeft gewoon rondneuzen in de vacatures wat inzicht in wat er allemaal mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaadik ben afgestudeerd terwijl ik al vast aan het werk was in mijn sector - en het helpt je ookbij het uitvinden van wat je wil
Perhaps. Maar ik vind het gewoon lastig allemaal. Die laatste dingen wil ik z.s.m. af hebben dus nog niet zoveel tijd steken in het zoeken naar een passende baan maar vooral tijd verdelen in die vrije studiepunten en mijn bijbaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaadik ben afgestudeerd terwijl ik al vast aan het werk was in mijn sector - en het helpt je ookbij het uitvinden van wat je wil
Is ook zo, daar niet van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij geeft gewoon rondneuzen in de vacatures wat inzicht in wat er allemaal mogelijk is.
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een vrij brede sector, kunt er allerlei kanten mee om. Verder nog niet gekeken want ik ben toch nog niet klaar.
Doe dat dan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Weet je wat nu zo erg is. Voor die vrije studiepunten (uitvoeren van) moet ik toestemming krijgen van mentor. Die wil dat ik zo'n beetje de wereld ga redden eer zij het goedkeurt. Dat terwijl ik klasgenoten heb gehad die de boel verzonnen hebben.![]()
En ik hou mij zo netjes aan de regeltjes.Walgelijk.
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben blij dat ik geen studie heb gedaan
Ja als iedereen dat doet waarom niet. Gewoon de regels creatief toepassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Venco en dingen voor school verzinnen?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Venco en dingen voor school verzinnen?![]()
Je kent Venco niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als iedereen dat doet waarom niet. Gewoon de regels creatief toepassen
Dat is lastiger te faken inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]Het is een gebrek. Daarbij heb ik op één of andere manier ook nog eens altijd met mensen te maken die het net zo scherp nemen als de mentor en dus ook niet mee zullen werken om een klein beetje mild te zijn of dingen subtiel te verzinnen.
![]()
Oh well, ik leer van het project waar ik mee aan de slag wil ook wel veel hoor, daar gaat het niet om. Maar het frustreert wel dat mijn mentor zo pietje precies doet. Alsof ik mezelf nog moet bewijzen door die vcc.
Zeg maar gerust niet.quote:
Helaas niet neequote:
Ze kunnen goed liegen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zeg maar gerust niet.
Stomme is, mijn mentor is helemaal overtuigd dat vriendinnen van mij netjes vcc volgens regels hebben gedaan terwijl die ook dingen verzonnen hebben.Mentor had zelf één van hen als voorbeeld genomen.
Heel leuk, maar er klopt natuurlijk geen ruk van dat het zo kan.
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Ben wel blij dat ik hem gedaan heb. Maar ik zou het niet zo snel nog eens doen (4 jaar fulltime school dan)
Coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Las laatst over een kerel die voor een onderzoek alle bronnen zelf had aangemaakt op het internet. Dik hoog cijfer. Volgende onderzoek ging over het controleren van bronnen waarin hij verwees naar zijn vorige onderzoek. Kreeg hij ook een hoog cijfer voor
Liegen op papier vooral. Het is niet dat je hele gesprekken moet voeren over het verloop van die vcc. Anyway, ik ben ook niet iemand die de gok gaat nemen. Zij kunnen indd. heel goed liegen over die dingen. Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kunnen goed liegen dan
Heb het hoogsten met een plan van aanpak gedaan. Verder was ik ook te braaf![]()
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik aan het project voor vcc vanuit school meedoen. Dat zou deze maand plaatsvinden maar dat is gewijzigd naar april. Dus dat ging ook weer niet door.Zonde, wat dat was namelijk wel goedgekeurd.
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaan
Succes daarmeequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.Ik kon met het schoolproject niet akkoord gaan omdat april voor mij veel te laat is.
quote:
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.
Niet slecht zeg!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Mieters!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Van, oftewel richting Alberta?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn zeker de moeite waard om te bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |