Helaas niet neequote:
Ze kunnen goed liegen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zeg maar gerust niet.
Stomme is, mijn mentor is helemaal overtuigd dat vriendinnen van mij netjes vcc volgens regels hebben gedaan terwijl die ook dingen verzonnen hebben.Mentor had zelf één van hen als voorbeeld genomen.
Heel leuk, maar er klopt natuurlijk geen ruk van dat het zo kan.
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Ben wel blij dat ik hem gedaan heb. Maar ik zou het niet zo snel nog eens doen (4 jaar fulltime school dan)
Coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Las laatst over een kerel die voor een onderzoek alle bronnen zelf had aangemaakt op het internet. Dik hoog cijfer. Volgende onderzoek ging over het controleren van bronnen waarin hij verwees naar zijn vorige onderzoek. Kreeg hij ook een hoog cijfer voor
Liegen op papier vooral. Het is niet dat je hele gesprekken moet voeren over het verloop van die vcc. Anyway, ik ben ook niet iemand die de gok gaat nemen. Zij kunnen indd. heel goed liegen over die dingen. Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kunnen goed liegen dan
Heb het hoogsten met een plan van aanpak gedaan. Verder was ik ook te braaf![]()
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik aan het project voor vcc vanuit school meedoen. Dat zou deze maand plaatsvinden maar dat is gewijzigd naar april. Dus dat ging ook weer niet door.Zonde, wat dat was namelijk wel goedgekeurd.
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat geen gevolgen voor het behalen van je diploma dan?
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Dan had ik 4 jaar minder werkervaring gehad, een lager salaris, minder kansen en een veel hogere studieschuld.
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund, je weet het niet. Voor hetzelfde geld had je dan mazzel gehad. Net als dat je nu opzich ook wel mazzel hebt gehad (als ik je woorden goed herinner)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Met mijn baan bij de ING origineel had ik niet zozeer mazzel. Ik wist dat het er was, dat was prettig, rest heb ik helemaal zelf gedaan
Succes daarmeequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ik dit project moet laten vallen en een ander moet doen. Daar ben ik nu voor bezig om toestemming voor te krijgen.Ik kon met het schoolproject niet akkoord gaan omdat april voor mij veel te laat is.
quote:
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
3 weken rondreizen in Canada (met camper). Van en naar Vancouver.
Niet slecht zeg!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Mieters!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Van, oftewel richting Alberta?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn zeker de moeite waard om te bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Van, oftewel richting Alberta?
Jasper National Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |