Ja, voor een uurtje of twee misschienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
Mij ook, maar die kant gaan we niet heen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
Waar alles naar mij is vernoemdquote:
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, voor een uurtje of twee misschienEn dan weer door.
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.
Oeh, spookhuizenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarSpookhuizen, dat soort dingen
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.quote:
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.
Toen ik bij de Niagara falls was ik verbaasd over alle dingen die daar waren. Het is een soort boulevard van Schevingen en dan een waterval. Ik dacht dat die waterval echt midden in de natuur lag en niet een stadjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederlandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk hoor. Ik ben geneigd om meer gebieden uit te zoeken waar het warmer/zonniger is, maar Canada lijkt me wel heel mooi qua natuur.
Het is er zo groot als een attractiepark misschien? En als grap: spookhuizen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
Goede zomers in Nederland...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
Waarheen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb alvast vakantieplannen voor 2014kan ik vast sparen is nogal duur namelijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Vroeger, tijdens de grote vakantie op de basisschool, was het 6 weken lang buiten spelen in de zon en naar het buitenzwembad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Dat weet ik, maar het gaat meer om het soort landquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.quote:
Hoe duur is het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |