Ja, voor een uurtje of twee misschienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
Mij ook, maar die kant gaan we niet heen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef vencodark het volgende:
De Niagara Falls lijkt me ook wel geweldig trouwens.
Waar alles naar mij is vernoemdquote:
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, voor een uurtje of twee misschienEn dan weer door.
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je moet er geen hele dag staan waarschijnlijk.
Oeh, spookhuizenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan wel is genoeg te doen daar. Is bijna een half attractiepark daarSpookhuizen, dat soort dingen
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.quote:
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Niagara falls in een natuur gebied lagen en niet in een soort pretpark.
Toen ik bij de Niagara falls was ik verbaasd over alle dingen die daar waren. Het is een soort boulevard van Schevingen en dan een waterval. Ik dacht dat die waterval echt midden in de natuur lag en niet een stadjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederlandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk hoor. Ik ben geneigd om meer gebieden uit te zoeken waar het warmer/zonniger is, maar Canada lijkt me wel heel mooi qua natuur.
Het is er zo groot als een attractiepark misschien? En als grap: spookhuizen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom lijken die spookhuizen me ook zo raar. of spreek je jezelf tegen. Ik snap het niet meer.
Goede zomers in Nederland...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
Waarheen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb alvast vakantieplannen voor 2014kan ik vast sparen is nogal duur namelijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Vroeger, tijdens de grote vakantie op de basisschool, was het 6 weken lang buiten spelen in de zon en naar het buitenzwembad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ze vast nog wel herinneren.
Dat weet ik, maar het gaat meer om het soort landquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de zomer is het waar Nouk heen gaat net zo warm of warmer dan een goede zomer in Nederland
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.quote:
Hoe duur is het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
70000 tons of metal. Metalfestival op een cruise schip. 4 dagen op een cruise schip en dan veel metal en zon. Dat lijkt mij wel wat. Is alleen erg duur.
Ik wil een keer graag naar Yukon, dat lijkt me mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Leuk hoor. Ik ben geneigd om meer gebieden uit te zoeken waar het warmer/zonniger is, maar Canada lijkt me wel heel mooi qua natuur.
Ticket voor het festival is al 1000 euro, daar komt de vlucht naar Florida nog bij plus alle andere kosten.quote:
En het is uitverkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ticket voor het festival is al 1000 euro, daar komt de vlucht naar Florida nog bij plus alle andere kosten.
2014 nog nietquote:
Jij zit dan ook echt in de metalscenequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef vencodark het volgende:
Ik hoor hier trouwens voor het eerst van!
Dat is ook nog wel even slikken, maar ik wil er zo graag heen dat ik er dat wel voor over heb. In California dit jaar heb ik ook in de sneeuw gestaan en 2 dagen daarna in 40 graden in Death Valley, ach...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Heel chique niet, maar ballet is wel degelijk op de Cross geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.
Ik heb een paar metalcd's en daarbij hoef je totaal niet in een 'scene' te zijn om ergens van gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit dan ook echt in de metalscene
En ook dat is er op Zwarte Cross dus ach waarom ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een metalfestival op een cruiseschip. Dat klinkt net zo krom als een chique ballet op het terrein van Zwarte Cross.
Ja, met de middelbare school toenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Is er iemand hier al eens in Boedapest geweest?
Toen ik 14/15 wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Daar laatste wist ik niet, maar goed dat ik chique erbij benoemde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel chique niet, maar ballet is wel degelijk op de Cross geweest
Ooit, maar toen was ik 12 en Hongarije nog communistischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ja, paar jaar geleden. Toffe stad. Ze hebben goed bier.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met de middelbare school toen.
Theaterweide komen best wel interessante dingen naar voren. Vorig jaar Raggend Klassiek gezien. Bob Fosko met een kwartetje strijkers erbij. Best coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar laatste wist ik niet, maar goed dat ik chique erbij benoemde.
Bij de KLM hebben ze een leuke aanbieding (vlucht plus 3 dagen hotel vanaf 140 euro, 4 sterren voor 200 euro). Ben nog nooit die kant op geweest, maar het lijkt me juist wel leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, paar jaar geleden. Toffe stad. Ze hebben goed bier.
Wij gingen naar Romequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met de middelbare school toen.
Poep in je hoofd in A mineur?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theaterweide komen best wel interessante dingen naar voren. Vorig jaar Raggend Klassiek gezien. Bob Fosko met een kwartetje strijkers erbij. Best cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |