Wij zijn op zeilkamp geweest met de mavo en naar zuid-frankrijk (half survival, half cultuur) op de havo. Ook wel tof moet ik zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij gingen naar Romeow, en naar LOnden.
Tofquote:
HW en ik hebben op dezelfde school gezeten, maar hij zat 1 klas hoger. Ik geloof dat ze afwisselden tussen londen en boedapest per jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn op zeilkamp geweest met de mavo en naar zuid-frankrijk (half survival, half cultuur) op de havo. Ook wel tof moet ik zeggen
Heb me er prima vermaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de KLM hebben ze een leuke aanbieding (vlucht plus 3 dagen hotel vanaf 140 euro, 4 sterren voor 200 euro). Ben nog nooit die kant op geweest, maar het lijkt me juist wel leuk.
Ah zo jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW en ik hebben op dezelfde school gezeten, maar hij zat 1 klas hoger. Ik geloof dat ze afwisselden tussen londen en boedapest per jaar.
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb echt enkel m'n reisje hongarije gehad. En door de klas/mijn verlegenheid.. vond ik dat weinig aan.![]()
Wel relaxed als je vaker gaat met school (mits leuke klas en alles)
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
Parijs was best leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'![]()
Verder eens met je. maar als je leuke klas hebt, kan je volgens mij een erg leuk tijd beleven!
Je moest je toen gedragen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Barcelona was wel leuk (jammer dat broerlief ook mee was, hij havo4 na vmbo, ik vwo 4), Rome en Parijs waren super
Zelfde hier. In het 4e jaar gingen alle 4e jaars naar Disney voor 1,5 dag ofzo. Maar dan moesten er wel genoeg aanmeldingen zijn. Enige meisje met wie ik omging zou al niet meegaan dus ik ging ook niet. Was mijn docente nog boos omdat zij vond dat ik dat maar voor mijn klasgenoten over moest hebben (aangezien het met te weinig aanmeldingen niet door zou gaan).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |