Mijn eerste 3 HAVO was een kutklas, mijn tweede 3 HAVO was supertof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me na 3 havo erg buitengesloten toen bijna iedereen bleef zitten ja
We hebben al 3 katten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Maar een nieuwe hond is toch nooit zoals de vorige.
Heul niks mis met katten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Maar een nieuwe hond is toch nooit zoals de vorige.
Vooral niet als ze lekker op je bord liggen met een sausje en wat groentequote:
En mensen die bier verspillen ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, mensen die katten wat aandoen, moeten GEGEN DIE MAUE!
Geen idee wat het betekent maar ik ben het vast met je eens!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik haat helemaal geen katten. Soms heb ik gewoon honger en als er dan toevallig kat op het menu staat zeg ik daar geen nee tegen. Het kan mij namelijk niet schelen wat voor dier ik eet of het nu een koe, paard, konijn, hamster, cavia, hond of kat is.quote:
Ik doe ze niks hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe ze niks hoorZe zijn net als kinderen: leuk bij een ander
Schiet dan maar.. want anders wil je vriend niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als katten zoals kinderen zijn...dan wil ik heel graag kinderen.
Eh nee, dat heb ik even gemistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent maar ik ben het vast met je eens!
Trouwens, heb je al meegekregen dat ik het gister eens was met je brief in Metro?
Hij moet schieten, ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schiet dan maar.. want anders wil je vriend niet meer
Wat heb je in de metro gezet dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, dat heb ik even gemistTof
Ja, ik moest echt weer even. Wat een slappe eikel maandag, dat hij apatisch The Voice gaat kijken, want er is niks anders op
Nou, ik zei gister dat ik je brief had gezien en nu herhaal ik dat met de mededeling dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, dat heb ik even gemistTof
Ja, ik moest echt weer even. Wat een slappe eikel maandag, dat hij apatisch The Voice gaat kijken, want er is niks anders op
Op haar schieten heeft weinig zin denk ik.... kan ie beter IN haar schietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |