Of van die collega's die de helft van de tijd thuiswerken en compleet onbereikbaar zijn, prima, mag allemaal, maar als ik gewoon hard werk en mn uren maak krijg ik gezeik.quote:
Ze moeten gewoon niet zeiken, daar komt het op neerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Of van die collega's die de helft van de tijd thuiswerken en compleet onbereikbaar zijn, prima, mag allemaal, maar als ik gewoon hard werk en mn uren maak krijg ik gezeik.
Juist! Want ik werk hard en zeur nergens over en doe alle kutklusjes die niemand anders wil doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zeiken, daar komt het op neer
Ik zit hier op een vleugel met alleen maar management, secretaresses en idle personeel. Die eerste groep is regelmatig verdwenen (klant, ingezette mensen), halve dagen, hele dagen. Dus die zien het sowieso niet. De tweede groep werkt vrijwel volledig parttime en de idle mensen doen precies hetzelfde. Daarbij zien ze niet waarom je weg gaat, of je naar huis gaat of naar een intake bijv.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat daadwerkelijk regelmatig zou doen.. (ook al zou ik thuis de resterende uren volmaken (en meer)) dan gaan de mensen in dit pand over mij klagen. Gewoon puur omdat het niet 'hoort'
Terwijl niemand echt afhankelijk is van mijn aanwezigheid of afwezigheid. Zolang ik maar bereikbaar ben en m'n werk doe
Je arme kattenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik blijf nog een paar minuutjes hier FOK!ken ipv thuis. Scheelt ook weer stoken.
Dan heeft iedereen 'last ' van de onregelmatige tijden en zijn ze gewend dat mensen laat/niet aanwezig zijn. Word je dus ook niet snel aangekeken als jij het doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit hier op een vleugel met alleen maar management, secretaresses en idle personeel. Die eerste groep is regelmatig verdwenen (klant, ingezette mensen), halve dagen, hele dagen. Dus die zien het sowieso niet. De tweede groep werkt vrijwel volledig parttime en de idle mensen doen precies hetzelfde. Daarbij zien ze niet waarom je weg gaat, of je naar huis gaat of naar een intake bijv.
Jup, so true.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen 'last ' van de onregelmatige tijden en zijn ze gewend dat mensen laat/niet aanwezig zijn. Word je dus ook niet snel aangekeken als jij het doet.
Zit je in een andere omgeving dan wil men/de baas wel eens anders reageren jammer genoeg. Genoeg verhalen over gehoord
Idd jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Jup, so true.
Vooral het gezeur van mensen die om 9~10 binnenkomen op mensen die om 16~17 weg gaan, of andersom(zo, goedemiddag zeggen om 9:30 of middagje vrij? om 16:30)
De buren stoken wel voor me. En Pomba overleeft -80 nog met al dat vet en haar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je arme kattenHelemaal bevroren
wat een uitvindingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil ook nog een robot-stofzuiger hebben
Ga er echt binnenkort eentje bestellen, moet echt elke dag stofzuigen met die katten en dat ben ik zat.quote:
Oeh, handig, kijken of die nog op voorraad zijn tegen een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef stbabylon het volgende:
Mijn stofzuiger hoef ik ook niet te bedienen. Heeft een plugin genaamd vriendin
Kun je vergeten, zijn KNETTERduur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, handig, kijken of die nog op voorraad zijn tegen een schappelijke prijs.
kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga er echt binnenkort eentje bestellen, moet echt elke dag stofzuigen met die katten en dat ben ik zat.
En je kan nergens garantie claimen als ze het niet doetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
En nauwelijks support voor te krijgen
Ook zonde als ze voor niets zou komenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Godtje het volgende:
Poets komt morgen![]()
Moet het huis nog even vies maken.
Ik neem er wel eentje via de grijze import, uit Rusland ofzo. Daar hebben ze ook hele redelijke modellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je vergeten, zijn KNETTERduur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |