Wij hadden daar een cd vanquote:
Top Gearquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://link.brightcove.co(...)&bctid=1418176080001
Hiep hoi fuck het voetbal
Beginnen vanavond weerquote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Top Gear.
Ze beginnen soms wel te herhalen.
Is toch op BBC2?quote:
US en Africa special waren echt the bomb. Polar special ook. Ook toen ze op weg gingen naar de beste weg in europa 1 2 en 3.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen vanavond weerSpecial in India viel tegen, was allemaal te duidelijk opgezet. Maar kijk toch al weken uit naar de eerste aflevering
Ook goed, BBC HD heb ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen vanavond weerSpecial in India viel tegen, was allemaal te duidelijk opgezet. Maar kijk toch al weken uit naar de eerste aflevering
[..]
Is toch op BBC2?
Noemde die zichzelf ook Smoofie op een forum?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, zo heette mijn hond die na 14 jaar trouwe dienst is gestorven, siberische husky, dankje voor je respect.
Wat is deze..quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noemde die zichzelf ook Smoofie op een forum?
Mwa is meer populair janken. Al is het wel jammer dat er steeds minder challenges lijken te komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
US en Africa special waren echt the bomb. Polar special ook. Ook toen ze op weg gingen naar de beste weg in europa 1 2 en 3.. Of de 1000 quid challanges
. Of die van 10k toen, en die van 5k
. Er zaten echt geweldige bij. Maar de laatste tijd wordt het steeds minder, vallen in de herhaling.
ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hond is ook 14, je komt me wel troosten he als het moment daar is?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie er de humor niet van in hoor.
[ afbeelding ]
Ook smoofy is not amused.
Ja. Neem wel wat vriendinnetjes mee dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heb ik toch een mensenkennis
[..]
Mijn hond is ook 14, je komt me wel troosten he als het moment daar is?![]()
Teefjes of vriendinnetjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Neem wel wat vriendinnetjes mee dan.
Hehehequote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj bent echt baas.
Ik heb een nieuwe lievelingssmiley: [ afbeelding ]
Apple
Applequote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj bent echt baas.
Ik heb een nieuwe lievelingssmiley: [ afbeelding ]
Apple
Als ze maar lekker zijn.quote:
Applequote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apple
Apple fanboys![]()
[..]
Als ze maar lekker zijn.
Kut op met je apple.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apple [ afbeelding ]
Alleen werkt Sopcast niet
Hij staat hier niet alleen in bleek. De halve VBL kwam over mij heen in woede en verdriet nadat ik ze Apple fanbois noemdequote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apple
Apple fanboys![]()
[..]
Als ze maar lekker zijn.
M'n homies komen wel langs.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
wat jij wil jonge, krijg je de 50 euro ook niet.
Moge hij ruste in vrede.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie er de humor niet van in hoor.
[ afbeelding ]
Ook smoofy is not amused.
Doe ik dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denken dat je het recht heb om mij respectloos te behandelen.
Ja, maar is goed man. Je komt nu wel zo stoer doen met je praatjes man, maar je blijft een ziel kindje nigga. Ik djoek je dood man, wallah kom dan, ik word helemaal para van deze tantoe zooi ouwe, niet eens meer fatoe dit.quote:
Denk het niet, m.i. wordt Ajax kampioen namelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Nog mensen die denken dat ajax kampioen gaat worden?
Ik heb niet het recht om jou respectloos te behandelen, jij mij wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar is goed man. Je komt nu wel zo stoer doen met je praatjes man, maar je blijft een ziel kindje nigga. Ik djoek je dood man, wallah kom dan, ik word helemaal para van deze tantoe zooi ouwe, niet eens meer fatoe dit.
Ja. Ze worden kampioen. 4 punten voorsprong op nummer 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Weten wel hopen/denken is voor zwakkelingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb niet het recht om jou respectloos te behandelen, jij mij wel?
Deze is hardquote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weten wel hopen/denken is voor zwakkelingen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je swart bent zeker.. kutkind.
Zei je vorig jaar ook. Helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Dan moet ik jullie helaaas teleurstellen dat PSV kampioen gaat worden
Deze is minderquote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Dan moet ik jullie helaaas teleurstellen dat PSV kampioen gaat worden
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat Miami Vice in deze topiek. Pas om 21:00 wat op tv wat het kijken waard is. Die samenvattingen kunnen mij gek genoeg gestolen worden
Volgens Guidetti was/is hij maar 5 miljoen waard en hij heeft vandaag 3x gescoordquote:Op zondag 29 januari 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.
50 koekjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.
Guidetti moet maar lekker gaan planken. Hij snapt er niks van.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Guidetti was/is hij maar 5 miljoen waard en hij heeft vandaag 3x gescoord
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoorquote:
Met een hart zou je wel een club met emotie supporten... hihiquote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, was een misverstand. Nu meen ik het vanuit mijn hart
Pompom...pompom..take my breath awaaaay,,pompom....quote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoor
guidetti is baas, beste spits na matavz van de eredividiequote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Guidetti moet maar lekker gaan planken. Hij snapt er niks van.
Het is dan ook een treurige dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoor
Hihi...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een hart zou je wel een club met emotie supporten... hihi
Nee die doet het dan weer niet bij mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is dan ook een treurige dag.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pompom...pompom..take my breath awaaaay,,pompom....
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die doet het dan weer niet bij mij.
[..]![]()
![]()
Ga weg met je anime joh. Het enige wat ik heb gekeken was Pokemonquote:
Betere uitvoering (omdat er altijd baas boven baas is):quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die doet het dan weer niet bij mij.
[..]![]()
![]()
Nubquote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Betere uitvoering (omdat er altijd baas boven baas is):
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Misschien is dit toepasselijk, gezien de situatie waarin Ajax verkeert:
Ja is niet zo goed voor mijn postcount alleen. Nu hoef ik zelfs geen Ajax gerelateerd tussenzinnetje te verzinnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic is wel geweldig moet ik zeggen, heeft me zeker een ban van een week bespaard.
Ach ja, Royal King Louis heeft weer 5 extra views, vindt ie vast mooi. Nu nog een duimpje..quote:
De rekening volgt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic is wel geweldig moet ik zeggen, heeft me zeker een ban van een week bespaard.
Ja , laten we nou maar liedjes spammen ofzo hier, hoef ik er niet aan te denken.quote:
Ik heb er al een paar, ik hou de game OST's maar achterwege.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel je leed doormiddel van een droevig nummer, en over 2 uur gewoon BBC2 opzetten.
Als ik OST op google intyp krijg ik afbeeldingen van kazenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar, ik hou de game OST's maar achterwege.
Original soundtrack.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik OST op google intyp krijg ik afbeeldingen van kazen
Voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , laten we nou maar liedjes spammen ofzo hier, hoef ik er niet aan te denken.
Ah ik speel geen games geen concentratie voor. Laatst Skyrim via mijn broertje gespeeld maar vond het na 20 minuten alweer helemaal goed geweest.quote:
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveelquote:Op zondag 29 januari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik speel geen games geen concentratie voor. Laatst Skyrim via mijn broertje gespeeld maar vond het na 20 minuten alweer helemaal goed geweest.
Ah ik speel als enige quakelive.comquote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveel.
Was er binnen 20 minuten klaar mee. Wist me gewoon niet te boeien. Leek wel een beetje op de wedstrijd van vandaag.quote:
Ik speel af en toe L.A. Noire. Meestal Bad Cop. Ik wordt nauwelijks gerespecteerd. Ze schijnen me aangenomen te hebben om de burgers van L.A. te beschermen, maar ik kan me niet herinneren dat ik iets getekend heb.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveel.
L.A. Noire is nu ook uit op PC toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik speel af en toe L.A. Noire. Meestal Bad Cop. Ik wordt nauwelijks gerespecteerd. Ze schijnen me aangenomen te hebben om de burgers van L.A. te beschermen, maar ik kan me niet herinneren dat ik iets getekend heb.
Ik zit nu al te huilenquote:
Nostalgie idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef msnk het volgende:
Zucht... Nostalgie. 12 zijn en Halo op de Xbox spelen
Halo 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef msnk het volgende:
Maar dit lied komt me niet bekend voor. Welke deel is dit?
Halo 2 was het beste spel in de halo serie. Heb ODST en Reach niet gespeeld tho, geen x360.quote:
Waarom beter dan Combat Evolved? Heb na Combat Evolved alleen een beetje Halo 3 multiplayer gespeeld. Luiheidquote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Halo 2 was het beste spel in de halo serie. Heb ODST en Reach niet gespeeld tho, geen x360.
Ja, ik "doe het" op de pc. Wat overigens enige investeringen eiste, zoals de aanschaf van een DVD-drive en een monitor. Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
L.A. Noire is nu ook uit op PC toch?
Darksiders brah. Of koop een console, kun je lekker Bayonetta spelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...
Mass effect is beterquote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik "doe het" op de pc. Wat overigens enige investeringen eiste, zoals de aanschaf van een DVD-drive en een monitor. Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...
De gezichtsanimatie is echt top. Ik heb het niet vaak beter gezien sinds een jaar of 10 geleden de eerste Mafia uitkwam.
Co-Op met halo was écht vet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Halo tegen elkaar was dan wel weer vet, en de single player kon ook gesamenlijk kan ik mij herinneren. Mijn excuses voor deze geheel random toevoeging, maar ik doe niet anders.
Te veel console exclusives die jij nooit zult spelen dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is beter. The witcher 2 ook
. Ik heb al een gamebak hier staan, dus voor mij is alles goed.
De meeste exclusives hoef ik niet te spelen. De meeste games zijn op PC vaak beter. Tenminste...de RPG's en sommige fps exclusief MW2,BO,MW3.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Te veel console exclusives die jij nooit zult spelen dan.
Hack'n'slash of adventure games trekken je interesse totaal niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste exclusives hoef ik niet te spelen. De meeste games zijn op PC vaak beter. Tenminste...de RPG's en sommige fps exclusief MW2,BO,MW3.
Ligt er aan welke. Bayonetta of God of War trekt me niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Hack'n'slash of adventure games trekken je interesse totaal niet?
I see, I see...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt er aan welke. Bayonetta of God of War trekt me niet.
Wat zeg je allemaal?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Darksiders brah. Of koop een console, kun je lekker Bayonetta spelen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal?![]()
Drie woorden die ik niet ken.
Brah..?
[ afbeelding ]
Mass Effect en The Witcher zijn spellen. Ik zal eens even kijken.. Is dat veel schieten en rennen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is beter. The witcher 2 ook
. Ik heb al een gamebak hier staan, dus voor mij is alles goed.
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach... het enige spel waar ik naar uitkijk is Diablo III, en dan vooral uit nostalgies oogpunt door deel 2
Ja. Het zijn wel RPG's.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mass Effect en The Witcher zijn spellen. Ik zal eens even kijken.. Is dat veel schieten en rennen?
Waarom in delen geknipt eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.
Heeft mijn broertje maar mag nooit spelen. Hij vindt me te slecht en geen zin om het zelf te kopenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.
Multiplayer is leuk, campaign is qua verhaal echt geweldig. Cinematics zijn ook super vet bij Blizzard.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft mijn broertje maar mag nooit spelen. Hij vindt me te slecht en geen zin om het zelf te kopen
Het is gelukkig Activision blizzard. Blizzard blijft groot en wat onafhankelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef msnk het volgende:
Blizzard kan er wat van inderdaad. Maar ja... Activision hè...
Ik heb de slechte gewoonte consoles te kopen voor 1 spel, bijvoorbeeld een PS3 voor RDR. Ik vind spellen spelen op de pc eigenlijk best vervelend...quote:
Ja, ik ben een maf figuur wat betreft games. Ik ging met GTA 4 altijd een kwartier in een portiekje staan roken enzo. Beetje kijken hoe het licht valt.quote:
Nou. En dan EA Sports..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef msnk het volgende:
Blizzard kan er wat van inderdaad. Maar ja... Activision hè...
Counter Strike 1.6(source)quote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik ben een maf figuur wat betreft games. Ik ging met GTA 4 altijd een kwartier in een portiekje staan roken enzo. Beetje kijken hoe het licht valt.![]()
Ze moeten me niet gaan pushen...![]()
En dan te bedenken dat ik ooit (maarliefst drie weken) één van de betere (hoe heet het ook al weer) Half-Life, maar dan online met die maps De Dust enzo) - spelers was.![]()
Dat puzzelen in L.A. Noire bevalt me prima.
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heetquote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ooit (maarliefst drie weken) één van de betere (hoe heet het ook al weer) Half-Life, maar dan online met die maps De Dust enzo) - spelers was.![]()
Ik ownde echt keihard in CS op de middelbarequote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heet? Bwehehehe.
Eén van de betere op school of lokale internetcafé of zo dan?
Ik own al sinds CoD1 en UT2004 in fps. Kan er niets aan doen. RTS was ik ook goed in, Dawn of War , C&C etc. RPG ook. Hell...ik kan genieten van Tales of monkey island en Sam & Max/.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben slecht in games man. Ik ben alleen redelijk tot goed in Tetris.
Dat was het. Nu ben ik daar veel te oud en traag voor, maar ooit schooit ik ze allemaal lek toen ze door die deur kwamen zetten met die rookgranaten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Counter Strike 1.6(source)
Als je zo bent moet je Deus Ex: Human revolution kopen en The witcher 2 en Mass effect 1 en 2 zul je ook leuk vinden dan/.
Ach joh word er gewoon moe van dat er in elk genre 10000000 games zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik own al sinds CoD1 en UT2004 in fps. Kan er niets aan doen. RTS was ik ook goed in, Dawn of War , C&C etc. RPG ook. Hell...ik kan genieten van Tales of monkey island en Sam & Max/.
Ja. Vond Mafia 2 niet super.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was het. Nu ben ik daar veel te oud en traag voor, maar ooit schooit ik ze allemaal lek toen ze door die deur kwamen zetten met die rookgranaten.![]()
Daarna kwamen er zoveel schietgames... Ben de lol in het schieten een beetje kwijtgeraakt. Zelfs in GTA doe ik het tegen mijn zin, ook rijdt ik nooit voetgangers dood. Dat vind ik zielig.![]()
Maar de meeste games die nu uitkomen zijn vooral gericht op zoveel mogelijk, zo snel mogelijk, zo hard mogelijk - uitzonderingen daargelaten. Ik zal de games die je noemt eens onder de loep leggen.
Heeft iemand hier trouwens Mafia 2 gespeeld?
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heet? Bwehehehe.
Eén van de betere op school of lokale internetcafé of zo dan?
Ik heb jarenlang WoW gespeeld met pauzes ertussen :p.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.
Ik heb ook maarliefst twee weken (gratis) WOW gespeeld. En ik was bijna level 14.![]()
Ik heb Wow ook 7 dagen gespeeld via een trial. Toen bleek je elke maand te moeten betalenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.
Ik heb ook maarliefst twee weken (gratis) WOW gespeeld. En ik was bijna level 14.![]()
Veel goede intenties, maar een matige uitvoering. Deel 1 is nog steeds het beste spel ooit gemaakt.quote:
Spellen als Skyrim zijn leuk door de mods, dus alleen op de PC is het vet. QUa beste spellen ooit tja...UT2004 vond ik echt érg goed destijds en was ook erg leuk. Invasion rpg ftw. Maarja. De GOTY van vorig jaar voor mij is toch The Witcher 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Veel goede intenties, maar een matige uitvoering. Deel 1 is nog steeds het beste spel ooit gemaakt.
* wacht op klappen *
Wel wolfenstein enemy territory lang gespeeld. Snap nog steeds niet waarom die spelopzet nooit is gestolen. Met de sterren die je in 1 server in verschillende specialiteiten moest bereiken en classes. Dat vond ik dat wel leuk.quote:
Ik spot Harbor, Carentan, Railyard, Stalinggrad en...nog 2..quote:
Ken je de clans niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spot Harbor, Carentan, Railyard, Stalinggrad en...nog 1.
Ja, dat was een probleem. Op een gegeven moment begonnen mensen mij dood te schieten. Toen dacht ik: dat moeten wel valsspelers zijn. Toen ben ik ermee gestopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ownde echt keihard in CS op de middelbare. KDR 2.5 etc etc maar toen ontdekte in Zombiemod en Zombie escape
![]()
Ik kan erg goed rijden, maar schieten, dingen opblazen en mensen neersteken - nee, dat gaat altijd vrij stroef.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben slecht in games man. Ik ben alleen redelijk tot goed in Tetris.
Is dat eigenlijk zo of bestaat er wel een hedendaagse shooter met dezelfde opzet?quote:Wel wolfenstein enemy territory lang gespeeld. Snap nog steeds niet waarom die spelopzet nooit is gestolen. Met de sterren die je in 1 server in verschillende specialiteiten moest bereiken en classes. Dat vond ik dat wel leuk.
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, dat was een probleem. Op een gegeven moment begonnen mensen mij dood te schieten. Toen dacht ik: dat moeten wel valsspelers zijn. Toen ben ik ermee gestopt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Het enige wat ik nog herinner is dat ik in SC zat en daarna in simply.
Die laatste 2 wel. Nog PCW gehad tegen Ocranaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]... Je kent de Finnen van Schoolgirlz niet
De Zweden van WHO. De moffen van Ocrana/Speed-Link
?
Ik ging vroeger bij de buren vier huizen verderop - die ik nauwelijks kende en geen kinderen hadden - Wolfenstein spelen. Uren lang. Tegen die muren duwen totdat Hitler eindelijk tevoorschijn kwam.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh word er gewoon moe van dat er in elk genre 10000000 games zijn. De laatste spellen die ik heb gespeeld zijn Warcraft 3, Diablo 2 en Quake
. Ik ben nu al in het verleden blijven hangen en ik ben amper volwassen
Classes heb je ook in Team Fortress en Brink, maar sterren? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb zelf RTCW:ET ook voor de lol gespeeld, maar dan was ik of een medic of zo'n ammo-dealer en had ik vooral een support rolquote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk zo of bestaat er wel een hedendaagse shooter met dezelfde opzet?
Nou... Gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die laatste 2 wel. Nog PCW gehad tegen Ocrana
En dat terwijl je weet dat Smoofie Joods is. Je bent een beetje raar bezig de laatste tijdquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vergas jullie met mijn knoflooklucht.
In bed>quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Huff?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Spoel door naar 2:20, bedoel je zulke dingen? En dit is 100% clean hè
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Light weapons aantal kills, spionnen aantal keren vermomt als tegenstander, je aiming etc. en dat ging dan tot 5 sterren en je aantal xp liet je promoveren in rank. Het is voor mij ook allang geleden, maar is wel het leukste schietspel wat ik heb gespeeld. Bijv. COD Black Ops kon er niet aan tippen. Dat spel heb ik gekocht en na 10 uur voor altijd geragequitquote:Op zondag 29 januari 2012 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Classes heb je ook in Team Fortress en Brink, maar sterren? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb zelf RTCW:ET ook voor de lol gespeeld, maar dan was ik of een medic of zo'n ammo-dealer en had ik vooral een support rol
[..]
Nou... Gelukkig maar
Aargh! The horror. No-nóóóh..!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Voetbal is ook maar een spelletje.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? Dit is het gamersforum ook al speel ik zelf geen games
Mja, het is nu voornamelijk actie en minder nadenken. Gewoon hersenloos knallenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Light weapons aantal kills, spionnen aantal keren vermomt als tegenstander, je aiming etc. en dat ging dan tot 5 sterren en je aantal xp liet je promoveren in rank. Het is voor mij ook allang geleden, maar is wel het leukste schietspel wat ik heb gespeeld. Bijv. COD Black Ops kon er niet aan tippen. Dat spel heb ik gekocht en na 10 uur voor altijd geragequit
Je had het over denken dat mensen cheaten, ach laat maar zitten joh.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Huh? Wat? Zit ik in dat filmpje?
Jammer MW2 dan nog wel vaak gespeeld en dat vond ik dat nog 10000x beter dan Black ops, maar doe ik ook niet meer. Nee ik hoop dat Diablo 3 goed wordt want ik ben toe aan een gamequote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
BohDag als gister.
[..]
Mja, het is nu voornamelijk actie en minder nadenken. Gewoon hersenloos knallen
Grappig om weer te zien. Altijd dat "Go-go-go" en dat domme gespring onder de brug.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Spoel door naar 2:20, bedoel je zulke dingen? En dit is 100% clean hè
Ja hoor bevestig het vooroordeel maar weer met het 'Ajacieden leven in het verleden'. "we" worden gewoon nog kampioen fucker!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi.
Voordat je begint.
66 prijzen vs 32 .
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? Dit is het gamersforum ook al speel ik zelf geen games
Battlefield 3 ?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?
(En laat het potverdriedubbeltjes geen Singstar zijn want dan zwaait er wat!)
Ik leef met twee minuten vertraging, trek het je niet aan. Leuk filmpje.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Je had het over denken dat mensen cheaten, ach laat maar zitten joh.
Telt een browser game mee?, anders was het Lips de Xbox variant op Singstarquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?
(En laat het potverdriedubbeltjes geen Singstar zijn want dan zwaait er wat!)
9 jaar oud inmiddels, tijd gaat fucking snel...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik leef met twee minuten vertraging, trek het je niet aan. Leuk filmpje.
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen we niet beter een: 'VBL Game-topic' openen. Nu zit ik hier met allemaal verslaafde gamers terwijl ik het over andere dingen wil hebben
Ik ben ook geen gamer, maar het bespaard je Ajax getroll op deze manier houd je de Feyenoorders buiten de deur.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen we niet beter een: 'VBL Game-topic' openen. Nu zit ik hier met allemaal verslaafde gamers terwijl ik het over andere dingen wil hebben
Enige positieve sportnieuws dan ook al boeit tennis me weinig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?
Ja ofc. CoD4 vond ik de beste CoDquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef msnk het volgende:
Smoof, CoD2 gespeeld ooit?
Oi, oi, oi nog nooit zo'n gebalanceerde FPS gezien
[..]
9 jaar oud inmiddels, tijd gaat fucking snel...
Die derde ster naai je ze niet meer af vriend.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor bevestig het vooroordeel maar weer met het 'Ajacieden leven in het verleden'. "we" worden gewoon nog kampioen fucker!
Politiek ..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringquote:
Oke.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
PVV moet weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
Republikeinen zijn sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan geen Amerika hoor. Volgens het nieuws/DWDD etc. moet ik dat super interessant vinden, maar het boeit me geen reet wat die arrogante blaaskaken daar allemaal uitspoken.
Alle 10 geboden evenveel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jouw favoriete artikel uit de grondwet?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ofc. CoD4 vond ik de beste CoD.
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.quote:
Ik had een KDR van 3.72 in CoD4quote:
He! Deze game heb ik zowaar gespeeld.quote:
Gelukkig breng ik niets in rekening voor mijn readings...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt een browser game mee?, anders was het Lips de Xbox variant op Singstar
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.
In 2003 kwamen bands als Slipknot, Korn en Ramstein nog op TV en opeens mochten alleen zwarte R&B en rappers nog worden vertoont, maar dat is weer een hele andere discussie. R&B/rapquote:
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
Wat is FPS, RTS, MMO?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
RTS: race denk ik danquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.UT2004
![]()
Als er een game was die skills vereiste..
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?quote:
Nee , zijn de echte skins.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4
Frames Per Second...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
Laatmaarquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?
Was al afgesloten, Amerika is 1 hypocriete bende waar iedereen de bevolking voorhoud iets te zullen veranderen wat nooit zal gebeuren. Tenzij de Teaparty of iets dergelijks wint, maar die zijn dan ook direct rijp voor het gesticht.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?
Ik heb jarenlang WoW gespeeld, en de top guilds zijn toch altijd Zweeds, duits of combi van nld,uk,dk,swe etc.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef msnk het volgende:
RTS = Real Time Strategy.
Voorbeeld van Koreaan:
MMO = Massive Multiplayer Online (meestal MMORPG)
Voorbeeld van Koreaan:
FPS = First Person Shooter
Voorbeeld kun je zat vinden in dit topic inmiddels
Wat daar gebeurt zou best een meer invloed op jou kunnen hebben dan wat hier gebeurt...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan geen Amerika hoor. Volgens het nieuws/DWDD etc. moet ik dat super interessant vinden, maar het boeit me geen reet wat die arrogante blaaskaken daar allemaal uitspoken.
Dat is waar mits PvE. Maar in PvP zijn het toch echt de Koreanen die weten waar de fuck ze mee bezig zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang WoW gespeeld, en de top guilds zijn toch altijd Zweeds, duits of combi van nld,uk,dk,swe etc.
In pvp ....nee. De beste Arena teams zijn atm europees.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is waar mits PvE. Maar in PvP zijn het toch echt de Koreanen die weten waar de fuck ze mee bezig zijn
Ah, een mooie kort door de bocht oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was al afgesloten, Amerika is 1 hypocriete bende waar iedereen de bevolking voorhoud iets te zullen veranderen wat nooit zal gebeuren. Tenzij de Teaparty of iets dergelijks wint, maar die zijn dan ook direct rijp voor het gesticht.
Overigens is deze stelling democratisch aangenomen. Dus er valt niks meer aan te veranderen.
Jij snapt hoop ik ook wel dat Amerikanen en Europeanen alles eerder krijgen en WoW hun veel meer boeit dan Aziaten toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In pvp ....nee. De beste Arena teams zijn atm europees.
Zullen we Ajacied422 zijn hoofd in het toilet stoppen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vetonghen moet je hard trollen. Verdient ie wel.
Lysergeenzuurdi-ethylamide.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok nieuwe regel... Over games mag je praten maar afkortingen voluit schrijven!
Naah. In SC2 val de Koreaanse dominantie ook wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij snapt hoop ik ook wel dat Amerikanen en Europeanen alles eerder krijgen en WoW hun veel meer boeit dan Aziaten toch?
Een Koreaan kan, mits hij beschikking en zin heeft, wat een Europeaan ook kan in een tiende van de tijd dat het hem kostte bijvoorbeeld
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we Ajacied422 zijn hoofd in het toilet stoppen?
quote:
Ja gedaan maar ik vertel niet wanneer hij weggaat dat zul je zelf zien.quote:
Op 2 Nederlanders en een Fransman(?) na hebben Koreanen altijd gedomineerd in StarCraft vriend. SC2 heb ik geen idee, maar lijkt mij idem; het is immers "hun" spelquote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naah. In SC2 val de Koreaanse dominantie ook wel mee.
In SC1 wel ja, SC2 is het toch wat andersquote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Op 2 Nederlanders en een Fransman(?) na hebben Koreanen altijd gedomineerd in StarCraft vriend. SC2 heb ik geen idee, maar lijkt mij idem; het is immers "hun" spel
Ik haal Ajax gewoon weer op door die game discussie. Ik pak SC2 er zelf maar bij. Ff alle statistieken van mijn broertje ruineren. Het is toch eigenlijk gewoon Warcraft, maar dan in space?quote:
BNS kijken omdat dat VC is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal Ajax gewoon weer op door die game discussie. Ik pak SC2 er zelf maar bij. Ff alle statistieken van mijn broertje ruineren. Het is toch eigenlijk gewoon Warcraft, maar dan in space?
Dat programma is te moeilijk voor mij.quote:
JM.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel te lezen Bananensplit en vetcool?
... Doe normaal of ik geef je op voor Bananensplit.quote:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm[/quote]quote:Trainer Ranieri: 'Sneijder past niet in systeem Inter'
29/01/2012 19:51
Internazionale ging zondag pijnlijk onderuit tegen laagvlieger Lecce (1-0). Wesley Sneijder werd door Inter-trainer Claudio Ranieri in de rust gewisseld.
'Op het moment spelen we beter in een 4-4-2-systeem en dat was de reden dat ik Sneijder wisselde', vertelt de oefenmeester. 'In dat systeem voelen we ons beter en daar past hij niet in. Sneijder wil vrij zijn maar ik kan hem niet forceren om via de zijkant te spelen.'
'In de systemen waar Sneijder wel in past speelt Inter niet goed', verklaart Ranieri. 'We staan drie punten achter op de plaats die recht geeft op deelname in de Champions League, daar moeten we ons op focussen.'
Ranieri stelt wel dat hij Sneijder graag in zijn team wil hebben. 'Ik moet nu een manier zoeken hoe ik Sneijder in het spel kan betrekken, zodat hij ons met zijn kwaliteiten kan helpen', besluit de trainer. Inter staat vijfde in de Serie A.
In Amsterdam.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet waar die vernedering is best aangekomen hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Doe normaal of ik geef je op voor Bananensplit.
Nee, te slecht. Heb liever Eriksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm
Ja door de scheidsrechter he. Als die strafschop niet was gegeven had het balletje vreemd kunnen rollenquote:
Ajax?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm
Ja maar die wordt niet begrepen die heeft al een te hoog niveau voor Ajax. Je ziet ook dat zodra hij zijn teamgenoten opgeeft en alles zelf doet direct een doelpunt volgt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, te slecht. Heb liever Eriksen.
Jawel, over 3 jaar als we met Cruijff de CL winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax?
Ik denk niet dat hij ooit nog voor Ajax wil spelen..
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij ooit nog voor Ajax wil spelen..
Eerlijk gezegd kan ik geen bier meer zien. 7.45 m´n eerstequote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ging je toch opfrissen en weer naar de stad toe?
3 Op Reis missen is... tragisch..?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
EN WAAROM IS ER GEEN 3 OP REIS?
SCHAATSEN, JUIST JA SCHAATSEN
Oke fijn, maar ga ff niet flamen in dit topic ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik geen bier meer zien. 7.45 m´n eerste
Was wel echt reuzegezellig net in centrum
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
3 Op Reis missen is... tragisch..?
Allemaal oude spelers. pure kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.
Speelde Ajax vandaag dan ?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke fijn, maar ga ff niet flamen in dit topic ja.
Nee, Feijenoord speelde met Ajaxquote:
Dan ken je die spelers niet blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef eight het volgende:
[..]
Allemaal oude spelers. pure kapitaalvernietiging.
Die Griekse mythologische persoonlijkheid?quote:
Ik wou net zeggen.quote:
Ze krijgen wel een nieuwe TV, GRATIS!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme bejaardeZe was wel een enorme fan van hem.
Film, Tv & Radioquote:
Ohquote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top Gear #47 - Op handelsmissie in India...
Ken de meeste al 2x op zijn minst. Alleen South Park vind ik na 2x nog leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef msnk het volgende:
Futurama is op tv en jullie kijken naar die klapjosti waarvan ik zijn naam ben vergeten zo slecht is die
Interview was zwak van hem. Begin met het feliciteren van Feyenoord en stellen dat je slecht hebt gespeeld en terecht verloren, en kom dan pas met kritiek op de scheidsrechter. Het mag geen excuus zijn om zo te spelen.quote:
Seizoen 6 ook al gezien van Futurama?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken de meeste al 2x op zijn minst. Alleen South Park vind ik na 2x nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |