Ah ik speel als enige quakelive.comquote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveel.
Was er binnen 20 minuten klaar mee. Wist me gewoon niet te boeien. Leek wel een beetje op de wedstrijd van vandaag.quote:
Ik speel af en toe L.A. Noire. Meestal Bad Cop. Ik wordt nauwelijks gerespecteerd. Ze schijnen me aangenomen te hebben om de burgers van L.A. te beschermen, maar ik kan me niet herinneren dat ik iets getekend heb.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveel.
L.A. Noire is nu ook uit op PC toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik speel af en toe L.A. Noire. Meestal Bad Cop. Ik wordt nauwelijks gerespecteerd. Ze schijnen me aangenomen te hebben om de burgers van L.A. te beschermen, maar ik kan me niet herinneren dat ik iets getekend heb.
Ik zit nu al te huilenquote:
Nostalgie idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef msnk het volgende:
Zucht... Nostalgie. 12 zijn en Halo op de Xbox spelen
Halo 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef msnk het volgende:
Maar dit lied komt me niet bekend voor. Welke deel is dit?
Halo 2 was het beste spel in de halo serie. Heb ODST en Reach niet gespeeld tho, geen x360.quote:
Waarom beter dan Combat Evolved? Heb na Combat Evolved alleen een beetje Halo 3 multiplayer gespeeld. Luiheidquote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Halo 2 was het beste spel in de halo serie. Heb ODST en Reach niet gespeeld tho, geen x360.
Ja, ik "doe het" op de pc. Wat overigens enige investeringen eiste, zoals de aanschaf van een DVD-drive en een monitor. Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
L.A. Noire is nu ook uit op PC toch?
Darksiders brah. Of koop een console, kun je lekker Bayonetta spelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...
Mass effect is beterquote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik "doe het" op de pc. Wat overigens enige investeringen eiste, zoals de aanschaf van een DVD-drive en een monitor. Maar er zijn érg weinig goede, originele games "out there". En ik heb weinig met schieten in legergroen of post-apocalytische totalitaire dystopische samenlevingen...
De gezichtsanimatie is echt top. Ik heb het niet vaak beter gezien sinds een jaar of 10 geleden de eerste Mafia uitkwam.
Co-Op met halo was écht vet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Halo tegen elkaar was dan wel weer vet, en de single player kon ook gesamenlijk kan ik mij herinneren. Mijn excuses voor deze geheel random toevoeging, maar ik doe niet anders.
Te veel console exclusives die jij nooit zult spelen dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is beter. The witcher 2 ook
. Ik heb al een gamebak hier staan, dus voor mij is alles goed.
De meeste exclusives hoef ik niet te spelen. De meeste games zijn op PC vaak beter. Tenminste...de RPG's en sommige fps exclusief MW2,BO,MW3.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Te veel console exclusives die jij nooit zult spelen dan.
Hack'n'slash of adventure games trekken je interesse totaal niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste exclusives hoef ik niet te spelen. De meeste games zijn op PC vaak beter. Tenminste...de RPG's en sommige fps exclusief MW2,BO,MW3.
Ligt er aan welke. Bayonetta of God of War trekt me niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Hack'n'slash of adventure games trekken je interesse totaal niet?
I see, I see...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt er aan welke. Bayonetta of God of War trekt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |