Wij hadden daar een cd vanquote:
Top Gearquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://link.brightcove.co(...)&bctid=1418176080001
Hiep hoi fuck het voetbal
Beginnen vanavond weerquote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Top Gear.
Ze beginnen soms wel te herhalen.
Is toch op BBC2?quote:
US en Africa special waren echt the bomb. Polar special ook. Ook toen ze op weg gingen naar de beste weg in europa 1 2 en 3.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen vanavond weerSpecial in India viel tegen, was allemaal te duidelijk opgezet. Maar kijk toch al weken uit naar de eerste aflevering
Ook goed, BBC HD heb ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen vanavond weerSpecial in India viel tegen, was allemaal te duidelijk opgezet. Maar kijk toch al weken uit naar de eerste aflevering
[..]
Is toch op BBC2?
Noemde die zichzelf ook Smoofie op een forum?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, zo heette mijn hond die na 14 jaar trouwe dienst is gestorven, siberische husky, dankje voor je respect.
Wat is deze..quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noemde die zichzelf ook Smoofie op een forum?
Mwa is meer populair janken. Al is het wel jammer dat er steeds minder challenges lijken te komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
US en Africa special waren echt the bomb. Polar special ook. Ook toen ze op weg gingen naar de beste weg in europa 1 2 en 3.. Of de 1000 quid challanges
. Of die van 10k toen, en die van 5k
. Er zaten echt geweldige bij. Maar de laatste tijd wordt het steeds minder, vallen in de herhaling.
ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hond is ook 14, je komt me wel troosten he als het moment daar is?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie er de humor niet van in hoor.
[ afbeelding ]
Ook smoofy is not amused.
Ja. Neem wel wat vriendinnetjes mee dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heb ik toch een mensenkennis
[..]
Mijn hond is ook 14, je komt me wel troosten he als het moment daar is?![]()
Teefjes of vriendinnetjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Neem wel wat vriendinnetjes mee dan.
Hehehequote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj bent echt baas.
Ik heb een nieuwe lievelingssmiley: [ afbeelding ]
Apple
Applequote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj bent echt baas.
Ik heb een nieuwe lievelingssmiley: [ afbeelding ]
Apple
Als ze maar lekker zijn.quote:
Applequote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apple
Apple fanboys![]()
[..]
Als ze maar lekker zijn.
Kut op met je apple.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apple [ afbeelding ]
Alleen werkt Sopcast niet
Hij staat hier niet alleen in bleek. De halve VBL kwam over mij heen in woede en verdriet nadat ik ze Apple fanbois noemdequote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Apple
Apple fanboys![]()
[..]
Als ze maar lekker zijn.
M'n homies komen wel langs.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
wat jij wil jonge, krijg je de 50 euro ook niet.
Moge hij ruste in vrede.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie er de humor niet van in hoor.
[ afbeelding ]
Ook smoofy is not amused.
Doe ik dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denken dat je het recht heb om mij respectloos te behandelen.
Ja, maar is goed man. Je komt nu wel zo stoer doen met je praatjes man, maar je blijft een ziel kindje nigga. Ik djoek je dood man, wallah kom dan, ik word helemaal para van deze tantoe zooi ouwe, niet eens meer fatoe dit.quote:
Denk het niet, m.i. wordt Ajax kampioen namelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Nog mensen die denken dat ajax kampioen gaat worden?
Ik heb niet het recht om jou respectloos te behandelen, jij mij wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar is goed man. Je komt nu wel zo stoer doen met je praatjes man, maar je blijft een ziel kindje nigga. Ik djoek je dood man, wallah kom dan, ik word helemaal para van deze tantoe zooi ouwe, niet eens meer fatoe dit.
Ja. Ze worden kampioen. 4 punten voorsprong op nummer 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Weten wel hopen/denken is voor zwakkelingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb niet het recht om jou respectloos te behandelen, jij mij wel?
Deze is hardquote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weten wel hopen/denken is voor zwakkelingen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je swart bent zeker.. kutkind.
Zei je vorig jaar ook. Helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Dan moet ik jullie helaaas teleurstellen dat PSV kampioen gaat worden
Deze is minderquote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Dan moet ik jullie helaaas teleurstellen dat PSV kampioen gaat worden
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat Miami Vice in deze topiek. Pas om 21:00 wat op tv wat het kijken waard is. Die samenvattingen kunnen mij gek genoeg gestolen worden
Volgens Guidetti was/is hij maar 5 miljoen waard en hij heeft vandaag 3x gescoordquote:Op zondag 29 januari 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.
50 koekjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief blijven denken jonge. Doelpunt van Eriksen, waardoor hij nu 50 waard is in plaats van 30.
Guidetti moet maar lekker gaan planken. Hij snapt er niks van.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Guidetti was/is hij maar 5 miljoen waard en hij heeft vandaag 3x gescoord
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoorquote:
Met een hart zou je wel een club met emotie supporten... hihiquote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, was een misverstand. Nu meen ik het vanuit mijn hart
Pompom...pompom..take my breath awaaaay,,pompom....quote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoor
guidetti is baas, beste spits na matavz van de eredividiequote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Guidetti moet maar lekker gaan planken. Hij snapt er niks van.
Het is dan ook een treurige dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overtreft wel bijna mijn Boyzone van gisteren. Al beginnen de tranen alweer te rollen hoor
Hihi...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een hart zou je wel een club met emotie supporten... hihi
Nee die doet het dan weer niet bij mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is dan ook een treurige dag.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pompom...pompom..take my breath awaaaay,,pompom....
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die doet het dan weer niet bij mij.
[..]![]()
![]()
Ga weg met je anime joh. Het enige wat ik heb gekeken was Pokemonquote:
Betere uitvoering (omdat er altijd baas boven baas is):quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die doet het dan weer niet bij mij.
[..]![]()
![]()
Nubquote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Betere uitvoering (omdat er altijd baas boven baas is):
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Misschien is dit toepasselijk, gezien de situatie waarin Ajax verkeert:
Ja is niet zo goed voor mijn postcount alleen. Nu hoef ik zelfs geen Ajax gerelateerd tussenzinnetje te verzinnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic is wel geweldig moet ik zeggen, heeft me zeker een ban van een week bespaard.
Ach ja, Royal King Louis heeft weer 5 extra views, vindt ie vast mooi. Nu nog een duimpje..quote:
De rekening volgt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic is wel geweldig moet ik zeggen, heeft me zeker een ban van een week bespaard.
Ja , laten we nou maar liedjes spammen ofzo hier, hoef ik er niet aan te denken.quote:
Ik heb er al een paar, ik hou de game OST's maar achterwege.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel je leed doormiddel van een droevig nummer, en over 2 uur gewoon BBC2 opzetten.
Als ik OST op google intyp krijg ik afbeeldingen van kazenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar, ik hou de game OST's maar achterwege.
Original soundtrack.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik OST op google intyp krijg ik afbeeldingen van kazen
Voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , laten we nou maar liedjes spammen ofzo hier, hoef ik er niet aan te denken.
Ah ik speel geen games geen concentratie voor. Laatst Skyrim via mijn broertje gespeeld maar vond het na 20 minuten alweer helemaal goed geweest.quote:
Ik speel BF3 + Skyrim + wat andere shit als ik me verveelquote:Op zondag 29 januari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik speel geen games geen concentratie voor. Laatst Skyrim via mijn broertje gespeeld maar vond het na 20 minuten alweer helemaal goed geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |