Vuurvosjequote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af '
Het blijft leukquote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af '
Onderling ja? Master.quote:Op zondag 29 januari 2012 06:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ben toch ff thuis. Was een leuke bar fittie voor de Coconuts tussen marokkane
Laat ze mekaar maar afmakenquote:
Oh ok.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil wel een kind met verstand.
Was het nog zwaar in het livetopic? Ik heb maar besloten geeneens een poging te wagen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanochtend gevoetbald.. Zomfg, wat een hel.
Die jongen heeft op zijn 14de al anderhalf jaar Universiteit gedaan. Ok het was dezelfde universiteit als Ten Have, maar toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh ok.
Smoof is slim hoor, IQ van 191.
Als ik een pic zou sturen zou jojoortje nog op me vallen ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
.
[..]
Die jongen heeft op zijn 14de al anderhalf jaar Universiteit gedaan. Ok het was dezelfde universiteit als Ten Have, maar toch.
Nee helemaal niet. Viel erg meequote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het nog zwaar in het livetopic? Ik heb maar besloten geeneens een poging te wagen.
[..]
Die jongen heeft op zijn 14de al anderhalf jaar Universiteit gedaan. Ok het was dezelfde universiteit als Ten Have, maar toch.
Wie zichzelf Smoofie noemt op een forum is sowieso al kansloos.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik een pic zou sturen zou jojoortje nog op me vallen ook.
Dankje, zo heette mijn hond die na 14 jaar trouwe dienst is gestorven, siberische husky, dankje voor je respectquote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie zichzelf Smoofie noemt op een forum is sowieso al kansloos.
Zijn wel freaking mooie beestenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, zo heette mijn hond die na 14 jaar is gestorven, siberische husky, dankje voor je respect.
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, zo heette mijn hond die na 14 jaar trouwe dienst is gestorven, siberische husky, dankje voor je respect.
Of 10 eraf bij mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Beter geef je jezelf een note Jojoortje
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben we tenminste iets gemeen. Toevallig ook ajacied?
Heb al anderhalf jaar geen note meer gehad geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Beter geef je jezelf een note Jojoortje
Wat doe jij met danny dan?(of Yvonne)quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb al anderhalf jaar geen note meer gehad geloof ik.
Ik blijk ineens wel notes te hebben. Schiet er regelmatig 's nachts van wakker.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb al anderhalf jaar geen note meer gehad geloof ik.
Niks, ik doe niks notewaardig.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat doe jij met danny dan?(of Yvonne)
Ik ook, maar ik word wakker van het bloed wat ik aan m'n handen heb.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijk ineens wel notes te hebben. Schiet er regelmatig 's nachts van wakker.
Bad boy, dit forum wordt alleen volwassen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik word wakker van het bloed wat ik aan m'n handen heb.
Heb niet eens een ban.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bad boy, dit forum wordt alleen volwassen.Vrijwel niet getrolled over en weer
Tegen Utrechtquote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie ook al zin in volgende week ....
Greg - Toby - Jan - Boilesen afwezig .. Miki - Siggy - Boerrighter afwezig ...
Kut jaar is dit. Alles gaat mis. Gelukkig eindigt het bestaan zelf eerdags.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen UtrechtMisschien kunnen de wissels wel het gebrek aan inzet compenseren waarmee Utrecht vaak Ajax wint.
Hopen dat het wel goed komt met Cruijff, maar ziet er niet naar uit als ik Derksen moet geloven.quote:
Als dat niet gebeurt gaan er dingen gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat het wel goed komt met Cruijff, maar ziet er niet naar uit als ik Derksen moet geloven.
I know.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tong80 heeft wel altijd succes ffs.
Dit is dus de doorsnee Ajax supporter . Alleen supporter als het goed gaatquote:Op zondag 29 januari 2012 02:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Okeequote:Op zondag 29 januari 2012 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is dus de doorsnee Ajax supporter . Alleen supporter als het goed gaat![]()
Firefoxquote:Op zondag 29 januari 2012 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als het niet op een mooie manier wordt gedaan distantieer ik mij ook van Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Zal dan nu wel naar Eindhoven zijn gefietst.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen reden toe, zowel Psv als Twente hebben gewonnen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Haha. Smoofie has a way with the ladies..![]()
En tong is best oud, maar toch nog stevige concurrentie.
Er zit niets anders op dan... op je knieën!
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Frank de Boer UI.
Ja Tong wordt 50 in oktoberquote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Haha. Smoofie has a way with the ladies..![]()
En tong is best oud, maar toch nog stevige concurrentie.
Er zit niets anders op dan... op je knieën!
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Frank de Boer UI.
Je schaamt je ervoor en doet hem gelijk weg?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat? [ afbeelding ]
Frank UI? Waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je schaamt je ervoor en doet hem gelijk weg?
Jongequote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom, stuur ze even via Facebook dan. Hoe heet je?
Ik wil hem van Jojo via Facebook.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonge
http://tools.lfms.nl/smilies/
Effe serieus, je bent anti-frank toch?quote:
Jojoortjequote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom, stuur ze even via Facebook dan. Hoe heet je?
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil hem van Jojo via Facebook.
[..]
Effe serieus, je bent anti-frank toch?
Welk forum / website zou die gebruikt hebben om zijn mening over Frank te vormen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil hem van Jojo via Facebook.
[..]
Effe serieus, je bent anti-frank toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |