quote:Op zondag 29 januari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Je Turkse adoptie clubje heeft verloren trouwens Smoovski.
Zo ontstaan de meeste ruzies, een verkeerd begrepen of opgevat grapje... Dit gaat tijd en energie kosten om te herstellen. Ik stel voor dat jullie het na een nachtrust er eens goed voor gaan zitten om het uit te praten.quote:
Is goedquote:Op zondag 29 januari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ontstaan de meeste ruzies, een verkeerd begrepen of opgevat grapje... Dit gaat tijd en energie kosten op te herstellen. Ik stel voor dat jullie het na een nachtrust er eens goed voor gaan zitten om het uit te praten.
Oke meneer.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ontstaan de meeste ruzies, een verkeerd begrepen of opgevat grapje... Dit gaat tijd en energie kosten om te herstellen. Ik stel voor dat jullie het na een nachtrust er eens goed voor gaan zitten om het uit te praten.
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 29 januari 2012 01:58 schreef Doublepain het volgende:
Ja, zijn ze allebei rustig. Zien ze Ajax flink anaal genomen worden door Feyenoord.
Niks mis met een beetje anaal zou C. Ronaldo zeggen, en hij heeft meestal gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:58 schreef Doublepain het volgende:
Ja, zijn ze allebei rustig. Zien ze Ajax flink anaal genomen worden door Feyenoord.
Tantoe lauwquote:Op zondag 29 januari 2012 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey boys ik ga in mijn nest liggen geef die box ltrz
Waarom zo fatoe?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey boys ik ga in mijn nest liggen geef die box ltrz
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje anaal zou C. Ronaldo zeggen, en hij heeft meestal gelijk.
Dominant op het veld en dominant met jouquote:
Het is B tot de Aquote:Op zondag 29 januari 2012 02:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voordat ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee!
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt niet, en het is er nog wel 1 uit de Efteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |