Toch maar nietquote:Op zondag 29 januari 2012 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meesten zien er uit als Boskamp of Genee.
Dat kan je herkennen aan hun UI.
Ben je nu serieus? Bron?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Check die bazensnor van Happel dan
Die 2e foto lijkt op Snorcyquote:Op zondag 29 januari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op een jongere Genee inderdaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is Snorcy en is dit een compliment?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die 2e foto lijkt op Snorcy
Ey kom eens met bron, mooiboy.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fotoboek van User
Dat is Snorcy
Ook een lieve poging tot een snor.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fotoboek van User
Dat is Snorcy
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fotoboek van User
Dat is Snorcy
quote:Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Littlerabbit
Doublepain
Dj_Day-V
johannes_vermeer
Uit m'n fap folder (Hij had per ongeluk gepost)quote:Op zondag 29 januari 2012 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat aan heb. Waar heb jij die foto vandaan?
Laat maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Uit m'n fap folder (Hij had per ongeluk gepost)
Dat weet je niet, VBL users zijn niet te peilen, het is elf tegen elf.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nee geen foto's van mijn kant. Ik ben bang dat jullie mij voetbaltechnisch niet meer serieus nemen als jullie de ware ik onder ogen hebben gekregen.
quote:Laatste voyeur(s) tochweerhenk
Anonieme_Fokker
tochweerhenk
kilozout
tochweerhenk
Die post je net toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nee geen foto's van mijn kant. Ik ben bang dat jullie mij voetbaltechnisch niet meer serieus nemen als jullie de ware ik onder ogen hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |