Jij hebt ondanks je netwerk binnen Ajax ook nog niks kunnen bewerkstelligenquote:
Ik word niet voor niets gevolgd door de AIVD en de KLPD.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt ondanks je netwerk binnen Ajax ook nog niks kunnen bewerkstelligen. Ik schaar jou momenteel in het rijtje Ten Have, veel praatjes maar weinig daden
![]()
(Hihi neehoor gapje)
Wat zijn wij eigenlijk stoer.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word niet voor niets gevolgd door de AIVD en de KLPD.
Mijn banden met Anonymous als een van de core hackers helpt ook niet echt. Ook nog CIA en FBI achter me aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Zoeken op de naam Devrimquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is goed mattie. hoe voeg ik je toe?
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Sowieso, mensen die ons serieus nemen
.
Mossad ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeten je stroom uit te zetten afgelopen vrijdag?
Ik snap er niks van. Weet niet hoe je iemand kan zoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoeken op de naam Devrim
Dunno hoe het precies werkt
ben jij ajacied 4lf? Ik heb je gevonden dan denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Weet niet hoe je iemand kan zoeken
Zou best kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ben jij ajacied4lf? Ik heb je gevonden dan denk ik
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf man, kom dan nigga, zomaar doe je stoer tegen Dj.
Bij je profile? Of ff je app opnieuw starten?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar kun je het accepteren?Ik krijg geen melding ofzo ..
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij je profile? Of ff je app opnieuw starten?
Wat deed 'ie dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was me weer bezig poeh. Met zijn Wikipedia triviakennis
Hij heeft alle problemen bij Ajax opgelost door naar het verleden te kijken en is tot de conclusie gekomen dat Ajax niet in goede doen is momenteel.quote:
Ook dat was handig ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het wel leuk dat we elke actie van elke wedstrijd konden lezen zodat zijn posts werden opgekrikt
Wat schattigquote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het wel leuk dat we elke actie van elke wedstrijd konden lezen zodat zijn posts werd opgekrikt
Ja jongen de eerste plaats brengt mij op holquote:Op zondag 29 januari 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Dj wat loop je nou stoer te doen en Feyenoord te supporten. Zo aardig doen ze niet tegen je hoor daar waar wij je hartstikke graag mogen
AZ werd weggespeeld door Rodaquote:Op zondag 29 januari 2012 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jongen de eerste plaats brengt mij op hol
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was me weer bezig poeh. Met zijn Wikipedia triviakennis
Was gewoon om 07:30 al op FOKquote:Op zondag 29 januari 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse had meer verdiend.
Vanavond maar juichen voor Utrecht, Heracles, NAC en Roda
Kwam er laatst wel achter dat Ajax in 2000 niet zo'n best seizoen had gedraaid. Dat stemde hem niet tevreden, en was het daarom helemaal eens met onze eigen DAM vince...quote:Op zondag 29 januari 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.
Ik heb geen Footbal Meister vrienden ;___;quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukt niet. De hele app doet raar, valt steeds uit.
Dus dat gaat hem niet worden.
Helpmefok en Happelquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben wel benieuwd hoe alle VBL FOK!kers eruit zien
De meesten zien er uit als Boskamp of Genee.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben wel benieuwd hoe alle VBL FOK!kers eruit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |