Humberto is heul geen Zweedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
Die went snel genoeg hoor
Jammer nu die onsymphatieke Zweed voor de camera.
Iets sympathieker dan die kutchinees met haast.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
Die went snel genoeg hoor
Jammer nu die onsymphatieke Zweed voor de camera.
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Iets sympathieker dan die kutchinees met haast.
één pot nat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.
Hmm dat was redelijk recent, maar zegt me niksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'
Aadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'
Heeft ook maar een paar wedstrijden gespeeld. Was volgens mij ook meer een marketingpogingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm dat was redelijk recent, maar zegt me niks
Ja ik zag het ook op wikipedia. 10 maar totaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Heeft ook maar een paar wedstrijden gespeeld. Was volgens mij ook meer een marketingpoging
Uit jouw mondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy was toch de zogenoemde opzolderfokkendepsvfan?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse had meer verdiend.
Vanavond maar juichen voor Heerenveen, Heracles, NAC en AZ
Mwa als Az Nederland mede door de zekere leegloop bij een kampioenschap niet voor lul zou zetten in de CL had ik ze het kampioenschap zelfs wel gegund. Niet dat het een echt realistische gedachte is want het wordt Ajax uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat de vertraging gaat zijn van de officiële EL stream. Maaruh...
Utrecht
Over een maand hoor je niks meer van die hoer, en daar kijkt dan half nederland naarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ze kan best zingen maar ik verstond er niks van.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een maand hoor je niks meer van die hoer, en daar kijkt dan half nederland naar
Want wij hebben recht op klagenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een maand hoor je niks meer van die hoer, en daar kijkt dan half nederland naar
Ik kijk over een maand nog steeds wel voetbal heur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want wij hebben recht op klagen, wij kijken voetbal. Het volk wil nu eenmaal brood en spelen.
Kan wel zijn, maar over een maand is er weer een andere TV-hype. Dat gaat ook gewoon doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk over een maand nog steeds wel voetbal heur.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar over een maand is er weer een andere TV-hype. Dat gaat ook gewoon door
Liever Alberto Stegeman, Rob Geus etc op SBS6 dan talentenjachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar over een maand is er weer een andere TV-hype. Dat gaat ook gewoon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |