Humberto is heul geen Zweedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
Die went snel genoeg hoor
Jammer nu die onsymphatieke Zweed voor de camera.
Iets sympathieker dan die kutchinees met haast.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
Die went snel genoeg hoor
Jammer nu die onsymphatieke Zweed voor de camera.
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Iets sympathieker dan die kutchinees met haast.
één pot nat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke ploeg heeft dan een Chinese voetballer? Ik kan niet zo één-twee-drie een eredivisieploeg noemen met eentje erin.
Hmm dat was redelijk recent, maar zegt me niksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'
Aadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vitesse had Yu Hai, bekend van het 'weer die kut... kut Hai!'
Heeft ook maar een paar wedstrijden gespeeld. Was volgens mij ook meer een marketingpogingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm dat was redelijk recent, maar zegt me niks
Ja ik zag het ook op wikipedia. 10 maar totaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Heeft ook maar een paar wedstrijden gespeeld. Was volgens mij ook meer een marketingpoging
Uit jouw mondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy was toch de zogenoemde opzolderfokkendepsvfan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |