quote:Op zondag 29 januari 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij je profile? Of ff je app opnieuw starten?
Wat deed 'ie dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was me weer bezig poeh. Met zijn Wikipedia triviakennis
Hij heeft alle problemen bij Ajax opgelost door naar het verleden te kijken en is tot de conclusie gekomen dat Ajax niet in goede doen is momenteel.quote:
Ook dat was handig ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het wel leuk dat we elke actie van elke wedstrijd konden lezen zodat zijn posts werden opgekrikt
Wat schattigquote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het wel leuk dat we elke actie van elke wedstrijd konden lezen zodat zijn posts werd opgekrikt
Ja jongen de eerste plaats brengt mij op holquote:Op zondag 29 januari 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Dj wat loop je nou stoer te doen en Feyenoord te supporten. Zo aardig doen ze niet tegen je hoor daar waar wij je hartstikke graag mogen
AZ werd weggespeeld door Rodaquote:Op zondag 29 januari 2012 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jongen de eerste plaats brengt mij op hol
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was me weer bezig poeh. Met zijn Wikipedia triviakennis
Was gewoon om 07:30 al op FOKquote:Op zondag 29 januari 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse had meer verdiend.
Vanavond maar juichen voor Utrecht, Heracles, NAC en Roda
Kwam er laatst wel achter dat Ajax in 2000 niet zo'n best seizoen had gedraaid. Dat stemde hem niet tevreden, en was het daarom helemaal eens met onze eigen DAM vince...quote:Op zondag 29 januari 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo obvious altijd die gast, weet nergens wat vanaf alleen zoekt alles op.
Ik heb geen Footbal Meister vrienden ;___;quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukt niet. De hele app doet raar, valt steeds uit.
Dus dat gaat hem niet worden.
Helpmefok en Happelquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben wel benieuwd hoe alle VBL FOK!kers eruit zien
De meesten zien er uit als Boskamp of Genee.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben wel benieuwd hoe alle VBL FOK!kers eruit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |