Ach joh word er gewoon moe van dat er in elk genre 10000000 games zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik own al sinds CoD1 en UT2004 in fps. Kan er niets aan doen. RTS was ik ook goed in, Dawn of War , C&C etc. RPG ook. Hell...ik kan genieten van Tales of monkey island en Sam & Max/.
Ja. Vond Mafia 2 niet super.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was het. Nu ben ik daar veel te oud en traag voor, maar ooit schooit ik ze allemaal lek toen ze door die deur kwamen zetten met die rookgranaten.![]()
Daarna kwamen er zoveel schietgames... Ben de lol in het schieten een beetje kwijtgeraakt. Zelfs in GTA doe ik het tegen mijn zin, ook rijdt ik nooit voetgangers dood. Dat vind ik zielig.![]()
Maar de meeste games die nu uitkomen zijn vooral gericht op zoveel mogelijk, zo snel mogelijk, zo hard mogelijk - uitzonderingen daargelaten. Ik zal de games die je noemt eens onder de loep leggen.
Heeft iemand hier trouwens Mafia 2 gespeeld?
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heet? Bwehehehe.
Eén van de betere op school of lokale internetcafé of zo dan?
Ik heb jarenlang WoW gespeeld met pauzes ertussen :p.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.
Ik heb ook maarliefst twee weken (gratis) WOW gespeeld. En ik was bijna level 14.![]()
Ik heb Wow ook 7 dagen gespeeld via een trial. Toen bleek je elke maand te moeten betalenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat was ook best grappig. Sommige mensen dachten dat ik iemand anders was, onder een schuilnaam en dat ik bij een clan zat. Ik kende die scene helemaal niet, een vriend speelde het en toen heb ik een tijdje meegedaan.
Ik heb ook maarliefst twee weken (gratis) WOW gespeeld. En ik was bijna level 14.![]()
Veel goede intenties, maar een matige uitvoering. Deel 1 is nog steeds het beste spel ooit gemaakt.quote:
Spellen als Skyrim zijn leuk door de mods, dus alleen op de PC is het vet. QUa beste spellen ooit tja...UT2004 vond ik echt érg goed destijds en was ook erg leuk. Invasion rpg ftw. Maarja. De GOTY van vorig jaar voor mij is toch The Witcher 2.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Veel goede intenties, maar een matige uitvoering. Deel 1 is nog steeds het beste spel ooit gemaakt.
* wacht op klappen *
Wel wolfenstein enemy territory lang gespeeld. Snap nog steeds niet waarom die spelopzet nooit is gestolen. Met de sterren die je in 1 server in verschillende specialiteiten moest bereiken en classes. Dat vond ik dat wel leuk.quote:
Ik spot Harbor, Carentan, Railyard, Stalinggrad en...nog 2..quote:
Ken je de clans niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spot Harbor, Carentan, Railyard, Stalinggrad en...nog 1.
Ja, dat was een probleem. Op een gegeven moment begonnen mensen mij dood te schieten. Toen dacht ik: dat moeten wel valsspelers zijn. Toen ben ik ermee gestopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ownde echt keihard in CS op de middelbare. KDR 2.5 etc etc maar toen ontdekte in Zombiemod en Zombie escape
![]()
Ik kan erg goed rijden, maar schieten, dingen opblazen en mensen neersteken - nee, dat gaat altijd vrij stroef.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben slecht in games man. Ik ben alleen redelijk tot goed in Tetris.
Is dat eigenlijk zo of bestaat er wel een hedendaagse shooter met dezelfde opzet?quote:Wel wolfenstein enemy territory lang gespeeld. Snap nog steeds niet waarom die spelopzet nooit is gestolen. Met de sterren die je in 1 server in verschillende specialiteiten moest bereiken en classes. Dat vond ik dat wel leuk.
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, dat was een probleem. Op een gegeven moment begonnen mensen mij dood te schieten. Toen dacht ik: dat moeten wel valsspelers zijn. Toen ben ik ermee gestopt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Het enige wat ik nog herinner is dat ik in SC zat en daarna in simply.
Die laatste 2 wel. Nog PCW gehad tegen Ocranaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]... Je kent de Finnen van Schoolgirlz niet
De Zweden van WHO. De moffen van Ocrana/Speed-Link
?
Ik ging vroeger bij de buren vier huizen verderop - die ik nauwelijks kende en geen kinderen hadden - Wolfenstein spelen. Uren lang. Tegen die muren duwen totdat Hitler eindelijk tevoorschijn kwam.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh word er gewoon moe van dat er in elk genre 10000000 games zijn. De laatste spellen die ik heb gespeeld zijn Warcraft 3, Diablo 2 en Quake
. Ik ben nu al in het verleden blijven hangen en ik ben amper volwassen
Classes heb je ook in Team Fortress en Brink, maar sterren? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb zelf RTCW:ET ook voor de lol gespeeld, maar dan was ik of een medic of zo'n ammo-dealer en had ik vooral een support rolquote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk zo of bestaat er wel een hedendaagse shooter met dezelfde opzet?
Nou... Gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die laatste 2 wel. Nog PCW gehad tegen Ocrana
En dat terwijl je weet dat Smoofie Joods is. Je bent een beetje raar bezig de laatste tijdquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vergas jullie met mijn knoflooklucht.
In bed>quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Huff?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Spoel door naar 2:20, bedoel je zulke dingen? En dit is 100% clean hè
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |