Wat zeg je allemaal?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Darksiders brah. Of koop een console, kun je lekker Bayonetta spelen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal?![]()
Drie woorden die ik niet ken.
Brah..?
[ afbeelding ]
Mass Effect en The Witcher zijn spellen. Ik zal eens even kijken.. Is dat veel schieten en rennen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mass effect is beter. The witcher 2 ook
. Ik heb al een gamebak hier staan, dus voor mij is alles goed.
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach... het enige spel waar ik naar uitkijk is Diablo III, en dan vooral uit nostalgies oogpunt door deel 2
Ja. Het zijn wel RPG's.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mass Effect en The Witcher zijn spellen. Ik zal eens even kijken.. Is dat veel schieten en rennen?
Waarom in delen geknipt eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.
Heeft mijn broertje maar mag nooit spelen. Hij vindt me te slecht en geen zin om het zelf te kopenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Starcraft II: hear of the swarm kijk ik ook naar uit.
Multiplayer is leuk, campaign is qua verhaal echt geweldig. Cinematics zijn ook super vet bij Blizzard.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft mijn broertje maar mag nooit spelen. Hij vindt me te slecht en geen zin om het zelf te kopen
Het is gelukkig Activision blizzard. Blizzard blijft groot en wat onafhankelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef msnk het volgende:
Blizzard kan er wat van inderdaad. Maar ja... Activision hè...
Ik heb de slechte gewoonte consoles te kopen voor 1 spel, bijvoorbeeld een PS3 voor RDR. Ik vind spellen spelen op de pc eigenlijk best vervelend...quote:
Ja, ik ben een maf figuur wat betreft games. Ik ging met GTA 4 altijd een kwartier in een portiekje staan roken enzo. Beetje kijken hoe het licht valt.quote:
Nou. En dan EA Sports..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:21 schreef msnk het volgende:
Blizzard kan er wat van inderdaad. Maar ja... Activision hè...
Counter Strike 1.6(source)quote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik ben een maf figuur wat betreft games. Ik ging met GTA 4 altijd een kwartier in een portiekje staan roken enzo. Beetje kijken hoe het licht valt.![]()
Ze moeten me niet gaan pushen...![]()
En dan te bedenken dat ik ooit (maarliefst drie weken) één van de betere (hoe heet het ook al weer) Half-Life, maar dan online met die maps De Dust enzo) - spelers was.![]()
Dat puzzelen in L.A. Noire bevalt me prima.
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heetquote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ooit (maarliefst drie weken) één van de betere (hoe heet het ook al weer) Half-Life, maar dan online met die maps De Dust enzo) - spelers was.![]()
Ik ownde echt keihard in CS op de middelbarequote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van de betere CS-gamers maar niet meer weten hoe het heet? Bwehehehe.
Eén van de betere op school of lokale internetcafé of zo dan?
Ik own al sinds CoD1 en UT2004 in fps. Kan er niets aan doen. RTS was ik ook goed in, Dawn of War , C&C etc. RPG ook. Hell...ik kan genieten van Tales of monkey island en Sam & Max/.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben slecht in games man. Ik ben alleen redelijk tot goed in Tetris.
Dat was het. Nu ben ik daar veel te oud en traag voor, maar ooit schooit ik ze allemaal lek toen ze door die deur kwamen zetten met die rookgranaten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Counter Strike 1.6(source)
Als je zo bent moet je Deus Ex: Human revolution kopen en The witcher 2 en Mass effect 1 en 2 zul je ook leuk vinden dan/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |