Ja, theorie héquote:
403 forbidden hiero... nu weer nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:29 schreef Karina het volgende:
FOK! doet raar hier, ik kon net MY AT niet bereiken "access denied", weer wat nieuws.
ha jongenquote:
hedde gij er zin in?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
403 forbidden hiero... nu weer niet
[..]
ha jongen
moet ziekelijk vroeg op hierquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hedde gij er zin in?
Ik denk dat ik misschien wel even Repo ook meepak. morgen toch vrij
Vandaag is mij het geluk bezegeldquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet ziekelijk vroeg op hier![]()
wattesquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is mij het geluk bezegeld
Oke!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 3 uurtjes en 25 minutentot border security
das saaiquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 3 uurtjes en 25 minutentot border security
Eindelijk ontmaagd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is mij het geluk bezegeld
"Ontdekken dat je zwanger bent, is voor iedereen een grote gebeurtenis en al helemaal als je een man bent. De Amerikaan Scott is geboren als vrouw, Jessica, en liet zich ombouwen tot man. Hij is getrouwd met Tom, die is geboren als Laura en zich eveneens om heeft laten bouwen tot man. Scott en Tom hebben twee geadopteerde kinderen en net als vele andere getrouwde stellen willen ze heel graag zelf een kind baren. Een zwangerschap bij een man is zeldzaam, maar wonder boven wonder wordt Scott zwanger en op 9 maart 2010 wordt Miles geboren, de zoon van Scott en Tom."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |