Light weapons aantal kills, spionnen aantal keren vermomt als tegenstander, je aiming etc. en dat ging dan tot 5 sterren en je aantal xp liet je promoveren in rank. Het is voor mij ook allang geleden, maar is wel het leukste schietspel wat ik heb gespeeld. Bijv. COD Black Ops kon er niet aan tippen. Dat spel heb ik gekocht en na 10 uur voor altijd geragequitquote:Op zondag 29 januari 2012 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Classes heb je ook in Team Fortress en Brink, maar sterren? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb zelf RTCW:ET ook voor de lol gespeeld, maar dan was ik of een medic of zo'n ammo-dealer en had ik vooral een support rol
[..]
Nou... Gelukkig maar
Aargh! The horror. No-nóóóh..!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vergas jullie met mijn knoflooklucht.
Voetbal is ook maar een spelletje.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? Dit is het gamersforum ook al speel ik zelf geen games
Mja, het is nu voornamelijk actie en minder nadenken. Gewoon hersenloos knallenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Light weapons aantal kills, spionnen aantal keren vermomt als tegenstander, je aiming etc. en dat ging dan tot 5 sterren en je aantal xp liet je promoveren in rank. Het is voor mij ook allang geleden, maar is wel het leukste schietspel wat ik heb gespeeld. Bijv. COD Black Ops kon er niet aan tippen. Dat spel heb ik gekocht en na 10 uur voor altijd geragequit
Je had het over denken dat mensen cheaten, ach laat maar zitten joh.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Huh? Wat? Zit ik in dat filmpje?
Jammer MW2 dan nog wel vaak gespeeld en dat vond ik dat nog 10000x beter dan Black ops, maar doe ik ook niet meer. Nee ik hoop dat Diablo 3 goed wordt want ik ben toe aan een gamequote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
BohDag als gister.
[..]
Mja, het is nu voornamelijk actie en minder nadenken. Gewoon hersenloos knallen
Grappig om weer te zien. Altijd dat "Go-go-go" en dat domme gespring onder de brug.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Spoel door naar 2:20, bedoel je zulke dingen? En dit is 100% clean hè
Ja hoor bevestig het vooroordeel maar weer met het 'Ajacieden leven in het verleden'. "we" worden gewoon nog kampioen fucker!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi.
Voordat je begint.
66 prijzen vs 32 .
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? Dit is het gamersforum ook al speel ik zelf geen games
Battlefield 3 ?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?
(En laat het potverdriedubbeltjes geen Singstar zijn want dan zwaait er wat!)
Ik leef met twee minuten vertraging, trek het je niet aan. Leuk filmpje.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Je had het over denken dat mensen cheaten, ach laat maar zitten joh.
Telt een browser game mee?, anders was het Lips de Xbox variant op Singstarquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vraag voor de leek: was war het laatste spel waar je met je vieze tengels aangezeten hebt?
(En laat het potverdriedubbeltjes geen Singstar zijn want dan zwaait er wat!)
9 jaar oud inmiddels, tijd gaat fucking snel...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik leef met twee minuten vertraging, trek het je niet aan. Leuk filmpje.
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen we niet beter een: 'VBL Game-topic' openen. Nu zit ik hier met allemaal verslaafde gamers terwijl ik het over andere dingen wil hebben
Ik ben ook geen gamer, maar het bespaard je Ajax getroll op deze manier houd je de Feyenoorders buiten de deur.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen we niet beter een: 'VBL Game-topic' openen. Nu zit ik hier met allemaal verslaafde gamers terwijl ik het over andere dingen wil hebben
Enige positieve sportnieuws dan ook al boeit tennis me weinig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?
Ja ofc. CoD4 vond ik de beste CoDquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef msnk het volgende:
Smoof, CoD2 gespeeld ooit?
Oi, oi, oi nog nooit zo'n gebalanceerde FPS gezien
[..]
9 jaar oud inmiddels, tijd gaat fucking snel...
Die derde ster naai je ze niet meer af vriend.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor bevestig het vooroordeel maar weer met het 'Ajacieden leven in het verleden'. "we" worden gewoon nog kampioen fucker!
Politiek ..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben jongen? Nadal die verloren heeft?
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |