Oke.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
PVV moet weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
Republikeinen zijn sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan geen Amerika hoor. Volgens het nieuws/DWDD etc. moet ik dat super interessant vinden, maar het boeit me geen reet wat die arrogante blaaskaken daar allemaal uitspoken.
Alle 10 geboden evenveel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jouw favoriete artikel uit de grondwet?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ofc. CoD4 vond ik de beste CoD.
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.quote:
Ik had een KDR van 3.72 in CoD4quote:
He! Deze game heb ik zowaar gespeeld.quote:
Gelukkig breng ik niets in rekening voor mijn readings...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt een browser game mee?, anders was het Lips de Xbox variant op Singstar
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.
In 2003 kwamen bands als Slipknot, Korn en Ramstein nog op TV en opeens mochten alleen zwarte R&B en rappers nog worden vertoont, maar dat is weer een hele andere discussie. R&B/rapquote:
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
Wat is FPS, RTS, MMO?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
RTS: race denk ik danquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.UT2004
![]()
Als er een game was die skills vereiste..
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?quote:
Nee , zijn de echte skins.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4
Frames Per Second...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
Laatmaarquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?
Was al afgesloten, Amerika is 1 hypocriete bende waar iedereen de bevolking voorhoud iets te zullen veranderen wat nooit zal gebeuren. Tenzij de Teaparty of iets dergelijks wint, maar die zijn dan ook direct rijp voor het gesticht.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?
Ik heb jarenlang WoW gespeeld, en de top guilds zijn toch altijd Zweeds, duits of combi van nld,uk,dk,swe etc.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef msnk het volgende:
RTS = Real Time Strategy.
Voorbeeld van Koreaan:
MMO = Massive Multiplayer Online (meestal MMORPG)
Voorbeeld van Koreaan:
FPS = First Person Shooter
Voorbeeld kun je zat vinden in dit topic inmiddels
Wat daar gebeurt zou best een meer invloed op jou kunnen hebben dan wat hier gebeurt...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan geen Amerika hoor. Volgens het nieuws/DWDD etc. moet ik dat super interessant vinden, maar het boeit me geen reet wat die arrogante blaaskaken daar allemaal uitspoken.
Dat is waar mits PvE. Maar in PvP zijn het toch echt de Koreanen die weten waar de fuck ze mee bezig zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang WoW gespeeld, en de top guilds zijn toch altijd Zweeds, duits of combi van nld,uk,dk,swe etc.
In pvp ....nee. De beste Arena teams zijn atm europees.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is waar mits PvE. Maar in PvP zijn het toch echt de Koreanen die weten waar de fuck ze mee bezig zijn
Ah, een mooie kort door de bocht oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was al afgesloten, Amerika is 1 hypocriete bende waar iedereen de bevolking voorhoud iets te zullen veranderen wat nooit zal gebeuren. Tenzij de Teaparty of iets dergelijks wint, maar die zijn dan ook direct rijp voor het gesticht.
Overigens is deze stelling democratisch aangenomen. Dus er valt niks meer aan te veranderen.
Jij snapt hoop ik ook wel dat Amerikanen en Europeanen alles eerder krijgen en WoW hun veel meer boeit dan Aziaten toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In pvp ....nee. De beste Arena teams zijn atm europees.
Zullen we Ajacied422 zijn hoofd in het toilet stoppen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vetonghen moet je hard trollen. Verdient ie wel.
Lysergeenzuurdi-ethylamide.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok nieuwe regel... Over games mag je praten maar afkortingen voluit schrijven!
Naah. In SC2 val de Koreaanse dominantie ook wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij snapt hoop ik ook wel dat Amerikanen en Europeanen alles eerder krijgen en WoW hun veel meer boeit dan Aziaten toch?
Een Koreaan kan, mits hij beschikking en zin heeft, wat een Europeaan ook kan in een tiende van de tijd dat het hem kostte bijvoorbeeld
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we Ajacied422 zijn hoofd in het toilet stoppen?
quote:
Ja gedaan maar ik vertel niet wanneer hij weggaat dat zul je zelf zien.quote:
Op 2 Nederlanders en een Fransman(?) na hebben Koreanen altijd gedomineerd in StarCraft vriend. SC2 heb ik geen idee, maar lijkt mij idem; het is immers "hun" spelquote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naah. In SC2 val de Koreaanse dominantie ook wel mee.
In SC1 wel ja, SC2 is het toch wat andersquote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Op 2 Nederlanders en een Fransman(?) na hebben Koreanen altijd gedomineerd in StarCraft vriend. SC2 heb ik geen idee, maar lijkt mij idem; het is immers "hun" spel
Ik haal Ajax gewoon weer op door die game discussie. Ik pak SC2 er zelf maar bij. Ff alle statistieken van mijn broertje ruineren. Het is toch eigenlijk gewoon Warcraft, maar dan in space?quote:
BNS kijken omdat dat VC is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal Ajax gewoon weer op door die game discussie. Ik pak SC2 er zelf maar bij. Ff alle statistieken van mijn broertje ruineren. Het is toch eigenlijk gewoon Warcraft, maar dan in space?
Dat programma is te moeilijk voor mij.quote:
JM.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel te lezen Bananensplit en vetcool?
... Doe normaal of ik geef je op voor Bananensplit.quote:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm[/quote]quote:Trainer Ranieri: 'Sneijder past niet in systeem Inter'
29/01/2012 19:51
Internazionale ging zondag pijnlijk onderuit tegen laagvlieger Lecce (1-0). Wesley Sneijder werd door Inter-trainer Claudio Ranieri in de rust gewisseld.
'Op het moment spelen we beter in een 4-4-2-systeem en dat was de reden dat ik Sneijder wisselde', vertelt de oefenmeester. 'In dat systeem voelen we ons beter en daar past hij niet in. Sneijder wil vrij zijn maar ik kan hem niet forceren om via de zijkant te spelen.'
'In de systemen waar Sneijder wel in past speelt Inter niet goed', verklaart Ranieri. 'We staan drie punten achter op de plaats die recht geeft op deelname in de Champions League, daar moeten we ons op focussen.'
Ranieri stelt wel dat hij Sneijder graag in zijn team wil hebben. 'Ik moet nu een manier zoeken hoe ik Sneijder in het spel kan betrekken, zodat hij ons met zijn kwaliteiten kan helpen', besluit de trainer. Inter staat vijfde in de Serie A.
In Amsterdam.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet waar die vernedering is best aangekomen hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Doe normaal of ik geef je op voor Bananensplit.
Nee, te slecht. Heb liever Eriksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm
Ja door de scheidsrechter he. Als die strafschop niet was gegeven had het balletje vreemd kunnen rollenquote:
Ajax?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)in-systeem-Inter.htm
Ja maar die wordt niet begrepen die heeft al een te hoog niveau voor Ajax. Je ziet ook dat zodra hij zijn teamgenoten opgeeft en alles zelf doet direct een doelpunt volgt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, te slecht. Heb liever Eriksen.
Jawel, over 3 jaar als we met Cruijff de CL winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax?
Ik denk niet dat hij ooit nog voor Ajax wil spelen..
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij ooit nog voor Ajax wil spelen..
Eerlijk gezegd kan ik geen bier meer zien. 7.45 m´n eerstequote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ging je toch opfrissen en weer naar de stad toe?
3 Op Reis missen is... tragisch..?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
EN WAAROM IS ER GEEN 3 OP REIS?
SCHAATSEN, JUIST JA SCHAATSEN
Oke fijn, maar ga ff niet flamen in dit topic ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik geen bier meer zien. 7.45 m´n eerste
Was wel echt reuzegezellig net in centrum
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
3 Op Reis missen is... tragisch..?
Allemaal oude spelers. pure kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax koop Milan leeg joh. Inter: Sneijder en Chivu, Milan: Taiwo en Ibrahimovic.
Speelde Ajax vandaag dan ?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke fijn, maar ga ff niet flamen in dit topic ja.
Nee, Feijenoord speelde met Ajaxquote:
Dan ken je die spelers niet blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef eight het volgende:
[..]
Allemaal oude spelers. pure kapitaalvernietiging.
Die Griekse mythologische persoonlijkheid?quote:
Ik wou net zeggen.quote:
Ze krijgen wel een nieuwe TV, GRATIS!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme bejaardeZe was wel een enorme fan van hem.
Film, Tv & Radioquote:
Ohquote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top Gear #47 - Op handelsmissie in India...
Ken de meeste al 2x op zijn minst. Alleen South Park vind ik na 2x nog leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef msnk het volgende:
Futurama is op tv en jullie kijken naar die klapjosti waarvan ik zijn naam ben vergeten zo slecht is die
Interview was zwak van hem. Begin met het feliciteren van Feyenoord en stellen dat je slecht hebt gespeeld en terecht verloren, en kom dan pas met kritiek op de scheidsrechter. Het mag geen excuus zijn om zo te spelen.quote:
Seizoen 6 ook al gezien van Futurama?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken de meeste al 2x op zijn minst. Alleen South Park vind ik na 2x nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |