Oke.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
PVV moet weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kabinet kk hard valt. Asociale tering regeringIk schaam mij voor dit Nederland.
Republikeinen zijn sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan geen Amerika hoor. Volgens het nieuws/DWDD etc. moet ik dat super interessant vinden, maar het boeit me geen reet wat die arrogante blaaskaken daar allemaal uitspoken.
Alle 10 geboden evenveel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jouw favoriete artikel uit de grondwet?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ofc. CoD4 vond ik de beste CoD.
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.quote:
Ik had een KDR van 3.72 in CoD4quote:
He! Deze game heb ik zowaar gespeeld.quote:
Gelukkig breng ik niets in rekening voor mijn readings...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt een browser game mee?, anders was het Lips de Xbox variant op Singstar
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Democraten ook. Het is 1 pot nat daar maakt geen flikker uit wie er wint zolang het niet de Teaparty betreft of zo.
In 2003 kwamen bands als Slipknot, Korn en Ramstein nog op TV en opeens mochten alleen zwarte R&B en rappers nog worden vertoont, maar dat is weer een hele andere discussie. R&B/rapquote:
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
Wat is FPS, RTS, MMO?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef msnk het volgende:
Waarom zijn Zweden zo goed met FPS-games?
En Koreanen met RTS en MMO's?
RTS: race denk ik danquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze komen nooit buiten omdat er nites te doen is. Echt waar. Zweden zijn ook goed in WoW, altijd wel top 4 in de wereld, net zoals wat duiters.UT2004
![]()
Als er een game was die skills vereiste..
Amerikaanse verkiezingen ben ik je vrouw. Wat wil je bespreken?quote:
Nee , zijn de echte skins.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Custom Skins zijn dat toch? Zodat het competitief interessanter is of zo? Zo duidelijk waren ze echt niet in gewone UT2k4
Frames Per Second...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tja... fps zijn schietspellen dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |