"Neger, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat ze ons niet horen?"
quote:
Niets mis mee.quote:
Vaak snappen die inderdaad niet dat mannen met geld dit hebben gemaakt omdat ze bazen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Mannen!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Nee zo hypocriet zijn 'ze' dan ook wel weer ;-)
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef daftme het volgende:
Overigens is een ongeschoren deurmat ook niet alles.
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
Vrouwen die hun huisdier mee laten slapen op hun bed. Vooral als het katten zijn, ik ben allergisch voor katten.
En het is onhygiënisch ook.
Dan wordt het nooit wat tussen ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zo knus met je kat dichtbij
Slapen met katten is de bom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik kende een meid die arm in arm sliep met haar Tibetaanse Mastiff, dat vond ik eigenlijk wel heel lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
True, Maar wel liever kaal dan nooit bijgewerkt. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gertrimd. Een kale doos is ook een afknapper.
Sterker nog; mijn poes kat wil er altijd tussenin liggen..zoooo lief. En uiteraard heeft zij de meeste credits.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bij een kleuter kan het wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuter
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een keer met een konijn in bed geslapen als kind, toen ik bij een vriendinnetje ging logeren.
Toen werden we wakker onder de konijnenkeutels. Serieus dat hele bed ondergescheten dat beest.
Ik heb een keer met een konijn in bed geslapen als kind, toen ik bij een vriendinnetje ging logeren.
Toen werden we wakker onder de konijnenkeutels. Serieus dat hele bed ondergescheten dat beest.
Zo'n konijn blijft toch nooit stil zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheertquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. Sommige lijken dan inderdaad net een kleuter
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheert
Ik val over het algemeen op korte vrouwen, soms zijn ze dan dunner dan je verwacht en dan wordt het inderdaad erg onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch jammer als de rest van je lichaam zo is dat je net een kleuter lijkt als je je poes scheert
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n konijn blijft toch nooit stil zitten.
Rattenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn ex had ratten die ze graag mee in bed nam. Binnen no-time alles onder keutels en pis
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaakt
[..]
Nee we forceerden hem om bij ons te blijven liggen. En we hadden gaas over het bed heen gemaakt
[..]
Vooral op Hyvesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen met 1000000 vrienden/vriendjes zonder te zien dat al die gasten meer willen, in hun naïeviteit.
Slechtste idee ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En heb je er van geleerd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik scheit die trutten onder vannacht"
Die chicks die telkens telegrams ontvangen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Vooral op HyvesFB
App
fax
sms
msn
![]()
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!quote:
Dan was ie vast nog niet gaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!
Zo worden fetishes geboren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik scheit die trutten onder vannacht"
En nu jaag je op ze?quote:
Struisvogel zou ik kiezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ranziger vlees geproefd dan van een konijn!
"Voelt het wel lekker voor je?"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mekkeren tijdens de daad is een afknapper.
Waarschijnlijk. Zelf gevangen en ik had erg hongerquote:
Deze grap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die soms moeten poepen vind ik ook wel jammer altijd
Vooral diegenen die steeds weer ongesteld wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die soms moeten poepen vind ik ook wel jammer altijd
Is dat geen gevogelte?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Voelt het wel lekker voor je?"
"Doe ik het zo wel goed?"
"Gaat het?"
"Ik weet niet of ik dit wel goed kan hoor"
"O sorry sorry sorry, doe ik je pijn?"
Gast hou gewoon je bek en neuk me, jezus.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Zelf gevangen en ik had erg honger
Je hey, zo kunnen we aan de gang blijven.quote:
en dat doe jij nooit?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: vrouwen die spelfouten maken
Je houdt niet van slotenmakersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
Sleutels en slotjes kneuzen trek ik ook van droog
Natuurlijk wel, was een grapje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
en dat doe jij nooit?
afknapper; mensen die geforceerd al het geschreven werk nakijken voor onbelangrijke zaken zoals een forum
Jaaaaaaaaa!!! En vooral als ze 'me' gebruiken ipv 'mijn'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: vrouwen die spelfouten maken
Als je dat tegen zo'n gozer zegt denk ik niet dat hij hem nog omhoog krijgt!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Gaat het?"
Nee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je dat tegen zo'n gozer zegt denk ik niet dat hij hem nog omhoog krijgt!
'Zo'n gozer'?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Jongens die dat vragen zijn al erg onzekerquote:
Shit gets me going.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja?quote:
als een gozer dat tegen mij zegt "chick hou je bek en laat me je neuken" geef ik m bitchslap en wegwezen. Maar ik snap wel wat je bedoelt, te voorzichtig en terughoudend kan echt een afknapper zijn..komt zo onzeker overquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Gaat het?"
Past onder: "vrouwen die niks kunnen hebben".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen die om de haverklap 'ziek' zijn. En vaak hoofdpijn hebben.
En ondertussen wel met je beste vriend gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen die om de haverklap 'ziek' zijn. En vaak hoofdpijn hebben.
Ervaring?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ondertussen wel met je beste vriend gaan
Gelukkig niet. Maar dat kan ik niet hebben, dat achterbakse gedoe.quote:
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
als een gozer dat tegen mij zegt "chick hou je bek en laat me je neuken" geef ik m bitchslap en wegwezen. Maar ik snap wel wat je bedoelt, te voorzichtig en terughoudend kan echt een afknapper zijn..komt zo onzeker over
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ondertussen wel met je beste vriend gaan
Zoals wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Niet zozeer een afknapper maar gewoon irritant: Vrouwen die álles aan je vragen, over koetjes en kalfjes, alsof ze zelf geen common sense hebben. Beetje zoals kleine kinderen die alles aan hun ouders vragen.
doe jij het vaak met vrouwen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.
Hier! Pak aan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.
Ah ok. Ja, dat ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk is
Het zinnetje 'vertel eens wat' laat mij ook spontaan m'n bek dichttrekken/
Elke gesloten deur is uiteindelijk weer een andere deur die opent.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar dat kan ik niet hebben, dat achterbakse gedoe.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk is
Het zinnetje 'vertel eens wat' laat mij ook spontaan m'n bek dichttrekken/
Vrouwen die nu opeens van sushi houden omdat het hip is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die niet van sushi houden.
[ afbeelding ]
Is dat wel te eten met die harenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die niet van sushi houden.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
doe jij het vaak met vrouwen dan?
"Hoi ik ben Danny en ik heb een hekel aan dat soort kutvragen. Jij bent de zwakste schakel. Tot ziens (geintje, liever niet)."quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Vertel eens wat meer over jezelf"
dan hoef jij dat toch afknapper te vinden.. ik ben niet vies van seks maar ik laat me niet denigreren...grenzen...quote:
Dat is ook een goeie ja. En dan van die kenker ranzige voorverpakte shit halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die nu opeens van sushi houden omdat het hip is.
Gewoon van die feitjes, over aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappelijke onderwerpen, economische dingen etc.quote:
Denigreren? Dat maak jij ervan denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
dan hoef jij dat toch afknapper te vinden.. ik ben niet vies van seks maar ik laat me niet denigreren...grenzen...
Van die duurbetaalde Albert-Heijn troepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie ja. En die van die kenker ranzige voorverpakte shit halen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die zeggen graag eens te willen liften maar het niet doen omdat het zo gevaarlijk is
Of in een hip sushitentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie ja. En dan van die kenker ranzige voorverpakte shit halen.
Nutteloze weetjes!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Gewoon van die feitjes, over aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappelijke onderwerpen, economische dingen etc.
Vrouwen waar ik gewoon willekeurige dingen over bovenstaande dingen kan vertellen en ze het ook boeit vind ik dan weer een grote opknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Gewoon van die feitjes, over aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappelijke onderwerpen, economische dingen etc.
Ik was laatst in een hip sushitentje. Stond ik achter Def Rhymz mothafucka!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of in een hip sushitentje.
Grr..
Dat soort vrouwen zijn ook verwerpelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
Blagh. Praktische informatie is wat telt.quote:
Die is behoorlijk unisex.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mensen willen geen relatie met vrouwen die om de 5 seconden bevestiging nodig hebben dat je van ze houd en als je dat niet lukt meteen doemscenarios bedenken en terplekke alle eerdere daden van deze persoon vergeten.... [..]
Brofist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn ook verwerpelijk.
Hij heeft nu toch een sushitentje? Was hij niet toevallig de eigenaar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik was laatst in een hip sushitentje. Stond ik achter Def Rhymz mothafucka!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen Vrouwen die zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
quote:
Mannen die dit zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen zonder dikke tetten, en zonder sappige kutjes die je urenlang kunt neuken, die geen zaad lusten alsof het een slagroom taart is, die niet meteen hun anus paraat stellen wanneer pappa zegt: het is tijd om te domineren schat.
Geef je dan wel duidelijke hints? Beste manier om het te zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die na 1 keer in huis komen, denken dat ze mogen blijven slapen..of meer.
Oftewel, die blijven plakken en geen gevoel hebben dat het tijd is om op te stappen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen zonder dikke tetten, en zonder sappige kutjes die je urenlang kunt neuken, die geen zaad lusten alsof het een slagroom taart is, die niet meteen hun anus paraat stellen wanneer pappa zegt: het is tijd om te domineren schat.
Vreselijke afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Dat blijft toch altijd een gemis moet ik toegeven.quote:
Liften is een stuk chiller met een man erbij, toch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die zeggen graag eens te willen liften maar het niet doen omdat het zo gevaarlijk is
Inderdaad. Al kan je het heeeel soms wel missen als ze enorm knap is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een gemis moet ik toegeven.
Pics van zo'n vrouw?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Al kan je het heeeel soms wel missen als ze enorm knap is.
Altijd al eens willen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Liften is een stuk chiller met een man erbij, toch.
Als vrouw misschien wel. Voor mij als man is het alleen maar een last. Toen ik alleen ging hoefde ik meestal niet langer dan een half uur te wachten. Toen ik met mijn beste vriend aan het liften was hebben we wel eens twee dagen langs een snelweg in niemandsland gestaan. Bij Cordoba in de buurt. In de zomer. Zonder schaduw. Zonder drinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Liften is een stuk chiller met een man erbij, toch.
Waarom duidelijke hints moeten geven? Waarom denkt men dat het vanzelfsprekend is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geef je dan wel duidelijke hints? Beste manier om het te zeggen.
Neequote:
Ik voorzie een FOK! Liftwedstrijdquote:
Dan blijft het onwaar tot het tegendeel is bewezen.quote:
Een uiteindelijk doel is mooi maar de weg daar naartoe moet je vrij laten.quote:
Klote. Je moet ook een vrouw erbij hebben, dan word je een stuk sneller opgepikt. 2 mannen in je auto zitten weinig mensen op te wachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Als vrouw misschien wel. Voor mij als man is het alleen maar een last. Toen ik alleen ging hoefde ik meestal niet langer dan een half uur te wachten. Toen ik met mijn beste vriend aan het liften was hebben we wel eens twee dagen langs een snelweg in niemandsland gestaan. Bij Cordoba in de buurt. In de zomer. Zonder schaduw. Zonder drinken.
Dat maakt niet uit. Des te meer vrouwen voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan blijft het onwaar tot het tegendeel is bewezen.
Omdat ie het anders niet snaptquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Waarom duidelijke hints moeten geven? Waarom denkt men dat het vanzelfsprekend is?
Dat is ook meteen het belangrijkste. De bestemming is bijzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Een uiteindelijk doel is mooi maar de weg daar naartoe moet je vrij laten.
Begrijpelijk ook welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote. Je moet ook een vrouw erbij hebben, dan word je een stuk sneller opgepikt. 2 mannen in je auto zitten weinig mensen op te wachten.
Een kleine voetnoot bij deze:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een gemis moet ik toegeven.
Hehe, alsof ik bewijs nodig heb. Dwaasje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Des te meer vrouwen voor mij.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in het team met Id_do_her !!
Serieus? Jij kent geen vrouwen die liften?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel
Maar ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die ook daadwerkelijk gaat liften
Hmm. Dat moeten we hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Een kleine voetnoot bij deze:
Stevige dikke tetten.
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in het team met Id_do_her !!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Als ze mij gaat proberen te veranderen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Wat voor dingen die ze aan jou probeert te veranderen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Dat is juist de afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat ie het anders niet snapt
Als hij blijft plakken zul je toch iets moeten doen
Alleen in sages en sprookjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? Jij kent geen vrouwen die liften?
2 teams. 1 trip. 0 grenzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smeken
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smeken
Waar eindigt de wedstrijd?quote:
Die is gestopt omdat ze er niet mee om kon gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.
Bij voorkeur niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.
'Gestopt' jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die is gestopt omdat ze er niet mee om kon gaan.
Toch?
Mijn gedrag veranderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor dingen die ze aan jou probeert te veranderen?
De wedstrijd heeft natuurlijk wel een finish nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het gaat om de reis niet het doel.
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.quote:
En het beginpunt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. Maar toch proberen sommigen het.
En ben je te vertrouwen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: jaloerse vrouwen, die je niet vertrouwen.
Jezelf niet laten irriteren dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze gaan wel keihard hun best doen en dat welt irritaties op.
Sierra Nevada!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
Vrouwen die naar voetbal kijken.
Oh wacht, dat was ontopic.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Mooi.quote:
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jezelf niet laten irriteren dan.
Genoeg hobbies voor vrouwen die ook min of meer een afknapper zijn, maar als ik me er niet mee hoef te bemoeien is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Dat is echt hypocriet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mooi.
Zijn vaak ook mensen die daarover zeuren en dan blijkt dat ze ook al 3 keer vreemdgegaan zijn ofzo
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
Vrouwen met een hoodie, ook een gigantische afknapper.
De helft van Nederland valt af voor je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
De helft van Nederland valt af voor je.
En alleen de weldenkenden blijven over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Ah. Mooie kans om dat alsnog te doen dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest maar de top niet bereikt.
Zolang ze de capuchon er vanaf knipt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!quote:
Klinkt goed. Maar geen gejank he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deal! Kunnen we ook nog een beetje survivallen.
Brofist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!
En de andere helft is homo (waaronder ik, die alleen het EK en WK volgt)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Zie je me daar voor aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar geen gejank he?
Nee helemaal niet. Maar even bevestiging.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onthoud hem, deze trekken we door gedurende onze FOK! carrière.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die een subtiele hint geven wat in werkelijkheid gewoon te onduidelijk/vaag is en dan janken als ik het niet vat. Als je subtiel wilt zijn, doe het dan goed.
Het is een delicate kunde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die een subtiele hint geven wat in werkelijkheid gewoon te onduidelijk/vaag is en dan janken als ik het niet vat. Als je subtiel wilt zijn, doe het dan goed.
Tuig dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Tokkie-accent, ontzettende domheid, sigarettenstem, smakeloze kleding en make-up, alleenstaande moeder zijn.
Unisexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die constant met hun mobiel in de weer zijn of juist/ineens op 'stil' verborgen houden in hun broekzak.[ in de verdere relatie]
Unisexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Tokkie-accent, ontzettende domheid, sigarettenstem, smakeloze kleding en make-up, alleenstaande moeder zijn.
Unisexquote:
Een natuurlijke scrub voor je huid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet je met bakkebaard dan?
Ziet toch debiel uit. Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet je met bakkebaard dan?
Jammer dat je het geëdit hebt. Ik vond het wel grappig omdat ik dat nog nooit gezien heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen met grote wratten op hun geslachtsdeel.
Mannen die kinderen willen hebben het allemaal niet zo goed begrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je als hun legbatterijkip zien en bijzonder graag kinderen willen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Ziet toch debiel uit. Kwestie van smaak...of gebrek eraan..
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als ik een zoon heb, heb ik 99 problemen, maar een dochter is er geen van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef daftme het volgende:
[..]
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.
Ik kan je vertellen, een dochter is net zo mooi.
Ja dat is misschien wel nog meer een afknapper dan graag kinderen willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef daftme het volgende:
[..]
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.
Ik kan je vertellen, een dochter is net zo mooi.
Het hangt er een beetje vanaf. Maar kan een afknapper zijn ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Piercings en tattoos vind ik ook een afknapper.
Kinderen zijn baws.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
Kan, hoeft niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Piercings en tattoos vind ik ook een afknapper.
In een all-inclusive resortquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
Alle tieten gaan ooit hangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- hangzak
hangtieten voor de mannen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Zó terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Beheers je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Godverdomme, ik lees dit topic in ik begin te schuimbekken, al die vieze vrouwen, het enige wat ik nog wil doen is ze in hun vieze poepert neuken
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"En all-u-can-eat"
Met een u ja.
Sowieso, álle piercings in het gezicht. De rest heb ik niet zoveel problemen mee. En tattoos moeten wel heel mooi zijn gezet willen ze geen afknapper zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf. Maar kan een afknapper zijn ja.
Gewoon netjes vragen, als je in haar gezicht mag spugen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gentleman op straat, freak in het bed.
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sowieso, álle piercings in het gezicht. De rest heb ik niet zoveel problemen mee. En tattoos moeten wel heel mooi zijn gezet willen ze geen afknapper zijn.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gentleman op straat, freak in het bed.
Sexy.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.
Ik had vroeger een neuspiercing
Slaap lekker, bedankt voor je goeie afknappers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was me een waar genoegen.
Ik sluit af met;
- een [fulltime] baan hebben en nooit geen geld hebben. [En nee, ben geen golddigger!]
Vroeger, gelukkig. Er is nog een toekomst voor ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.
Ik had vroeger een neuspiercing
Onterechte klacht. Als ze doen wat ze leuk vinden altijd +1quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was me een waar genoegen.
Ik sluit af met;
- een [fulltime] baan hebben en nooit geen geld hebben. [En nee, ben geen golddigger!]
Ik denk dat ik iets niet begrijp of juist wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Lithia het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Gisteren in de trein was het ineens afgelopen toen zo'n meisje vertelde dat ze Theologie en Godsdienst studeerde
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Gisteren in de trein was het ineens afgelopen toen zo'n meisje vertelde dat ze Theologie en Godsdienst studeerde
Daar krijg ik juist een instant boner van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Kama Sutra-kenner wellicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik wil haar juist dood maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar krijg ik juist een instant boner van.
Met je penis? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ik wil haar juist dood maken.
Met je boner?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ik wil haar juist dood maken.
+3quote:
Ah ok. Ik ga misverstanden het liefst uit de weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk met mijn penis,
Inderdaad. Wanneer een meisje zegt dat haar god een belangrijk ding is in haar leven gaan mijn ogen rollen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Misschien moeten we dan maar eens oefenen met geen kinderen maken voor later.quote:
Dat is iets heel anders dan Theologie studeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer een meisje zegt dat haar god een belangrijk ding is in haar leven gaan mijn ogen rollen.
Eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan Theologie studeren.
Ja, vind ik ook. Maar het zal vaak wel overeen komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Ik was juist onder de veronderstelling dat dat de meerderheid is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
Zwaar gelovige mensen zijn wel een afknapper ja. Maarja, dat je Theologie studeert wil nog niet zeggen dat je zwaar gelovig bent. Denk ik. Hoop ik voor ze. Zouden er ook atheisten zijn die dat studeren?
Met de nadruk op 'geen'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan maar eens oefenen met geen kinderen maken voor later.
Het was misschien niet helemaal duidelijk, maar ze deed dat op zo'n streng-Christelijke school en wilde later ook wel iets in een kerk gaan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan maar eens oefenen met geen kinderen maken voor later.
In dat geval, terechte afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was misschien niet helemaal duidelijk, maar ze deed dat op zo'n streng-Christelijke school en wilde later ook wel iets in een kerk gaan doen.
Ik ken nog iemand die op die school een tussenjaar gedaan heeft, en hij kwam er helemaal gehersenspoeld vandaan. Mocht hij daar soms ineens drie weken geen media (televisie, internet, mobiele telefoon, alles) gebruiken om dichter bij jezelf te kunnen staan () en laatst ging hij ook uithuwelijken verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |