het zou kunnen, maar misschien moet je het hem vragen...quote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef deesje92 het volgende:
Dat zou dan betekenen dat hij het heeft geprobeerd en bij mij iets miste? Dat ik niet teruggaf wat hij nodig had, als het ware?
Hij vindt jou duidelijk nog steeds leuk. Jij hem ook. Ik zie niet in waarom het dom zou zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef deesje92 het volgende:
En hem weer contacten? Ook omdat ie laatst dus iets liet horen per sms?
Of is dat heeel dom(ik kan hem niet vergeten
)
'Heel duidelijk' is misschien overdreven, maar als de persoon zoals jij hem in de OP beschrijft nu nog contact met je opneemt... Ik weet niet hoe lang het al uit is, maar als jij hem niet kan vergeten, waarom zou hij jou wel kunnen vergeten?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:15 schreef deesje92 het volgende:
Ja? Vindt je dat heel duidelijk, na een smsje van hem? Dat ie me nog leuk vindt?
Dit dus, hij was wel doorgegaan met moeite in je steken als jij ook had laten blijken moeite in hem te willen steken en je geremdheid had laten varen. Nu kreeg hij het idee dat hij de kar de hele tijd moest trekken, en dat is natuurlijk geen gezonde relatie. Als hij daar wel genoegen mee had genomen dan was het ook een minder goede vangst geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef Levolution het volgende:
Ik denk dat hij gewoon erg veel van jou hield (jou bij iedereen met trots introduceren, elke keer willen zien), maar dat hij door jouw geremdheid het gevoel kreeg dat hij zoveel energie in iemand stak waarvan hij het niet terugkreeg. Dat kan erg pijnlijk zijn, omdat je gaat twijfelen aan jezelf ("houdt zij wel net zoveel van mij?"). En dat hij uiteindelijk de handdoek in de ring heeft gegooid en het maar op de afstand afgeschoven heeft. En dat is niet zozeer een leugen naar jou toe, maar meer naar zichzelf, denk ik. Omdat hij dat makkelijker weg slikt dan de gedachte dat de liefde van zijn leven niet net zoveel van hem houdt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:09 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mijn gevoel is dat hij echt alles eraan wou doen om jullie relatie te laten werken. Ook al ging het op het laatst misschien slecht, toch deed hij zijn best.
Misschien deed hij dat ook zodat hij achteraf geen schuldgevoelens zou hebben. Misschien vond hij je echt leuk, maar was de afstand uiteindelijk wel een groot obstakel voor hem.
We zullen nooit 100% weten wat zijn redenen waren, maar misschien dat mijn vermoedens je in de goede richting kunnen brengen. Mijn gevoel is ook dat hij je nog steeds leuk vind. Probeer het nog een keer met hem of spreek een keer gezellig af met hem om te kijken of er nog toekomst in zit. Good luck!
Gewoon contact opnemen met hem, je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan. Wie weet voelen jullie nog steeds hetzelfde voor elkaar, maar zitten jullie beide op de ander te wachten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef deesje92 het volgende:
En hem weer contacten? Ook omdat ie laatst dus iets liet horen per sms?
Of is dat heeel dom(ik kan hem niet vergeten
)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
Waarschijnlijk was hij het zat om aan een dood paard te trekken...
Verrassend veel vrouwen snappen niet dat een relatie inzet van beide partijen vereist.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
Maar dat je niet begrijpt dat hij op een gegeven moment gaat twijfelen als jij niks tegenover zijn inspanningen stelt komt nogal wereldvreemd over.
Misschien betekent dit dat jullie niet zo goed bij elkaar passen?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef deesje92 het volgende:
Ik deed moeite, alleen ik ben een kat uit de boom- kijker en bouw dingen graag langzaam op; beetje aan elkaar wennen eerst enzo. Dus ik was vrij gereserveerd nog op bepaalde punten waarop hij misschien meer enthousiasme had willen zien. Hij was juist ongeremd, dus mijn tegenpool.
Dit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
Maar dat je niet begrijpt dat hij op een gegeven moment gaat twijfelen als jij niks tegenover zijn inspanningen stelt komt nogal wereldvreemd over.
True.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Verrassend veel vrouwen snappen niet dat een relatie inzet van beide partijen vereist.
Ja echt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Verrassend veel vrouwen snappen niet dat een relatie inzet van beide partijen vereist.
Wat een waarheden in deze post!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
Of erger - dan hebben ze er de mond van vol dat "hij altijd het initiatief neemt om leuke dingen te gaan doen" - maar als hij dat EEN keertje wat minder doet gaan ze onmiddellijk klagen dat "hij geen moeite doet" enz. enz. - terwijl ze zelf nog veel minder inzet tonen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja echt!
(en dan gaan ze achteraf nog moeilijk doen...)
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef Levolution het volgende:
Ik denk dat hij gewoon erg veel van jou hield (jou bij iedereen met trots introduceren, elke keer willen zien), maar dat hij door jouw geremdheid het gevoel kreeg dat hij zoveel energie in iemand stak waarvan hij het niet terugkreeg. Dat kan erg pijnlijk zijn, omdat je gaat twijfelen aan jezelf ("houdt zij wel net zoveel van mij?"). En dat hij uiteindelijk de handdoek in de ring heeft gegooid en het maar op de afstand afgeschoven heeft. En dat is niet zozeer een leugen naar jou toe, maar meer naar zichzelf, denk ik. Omdat hij dat makkelijker weg slikt dan de gedachte dat de liefde van zijn leven niet net zoveel van hem houdt.
Dit alles dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:26 schreef CutCake het volgende:
Misschien moet je TS iets minder hard aanpakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Dit alles dus.
In mijn ogen is TS volslagen debiel, en als je die jongen leuk vond, had je dat met initiatief in de relatie moeten laten merken. Onbegrijpelijk, zo'n passieve flauwekulhouding in een relatie.
Ik snap die jongen prima. Als je verliefd bent neem je initiatief.
Ik snap geen flikker van TS, en zou haar adviseren die jongen met rust te laten, want hij verdient beslist een vriendinnetje die leuker is om een relatie mee aan te gaan.
En daar zet je een smiley achter ?? Ik zie hier iets van die jongen probeert jou tot initiatief te krijgen en jij heb zoiets van ah ja ik heb zware onzekerheid en bindingsangst en verwacht nog steeds dat die al het initiatief neemt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef deesje92 het volgende:
Door dit vriendje ben ik erachter gekomen eigenlijk, was daarvoor een tijdje niet met de mannen bezig en daarvoor was ik nog niet zo'n bewuste denker (te jong nog).
Ik wist hiervoor nog niet dat ik aan zware onzekerheid en bindingsangst leid
ze heeft op het moment nog een plaat voor haar hoofd, dat wordt gaandeweg minder hoop ik voor haar. Zoals ze nu is is ze ongeschikt voor welke relatie dan ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En daar zet je een smiley achter ?? Ik zie hier iets van die jongen probeert jou tot initiatief te krijgen en jij heb zoiets van ah ja ik heb zware onzekerheid en bindingsangst en verwacht nog steeds dat die al het initiatief neemt.
Je kan niet van andere blijven verwachten dat jij bepaalde persoonlijkheidstrekken hebt achter jou aan blijft rennen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien moet je TS iets minder hard aanpakken.
Het is toch een beetje persoonlijkheid wat erbij komt kijken. Misschien is ze gewoon teruggetrokken.
Maar ze kan er wel aan werken, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |