Pijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. Maar toch proberen sommigen het.
En ben je te vertrouwen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: jaloerse vrouwen, die je niet vertrouwen.
Jezelf niet laten irriteren dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze gaan wel keihard hun best doen en dat welt irritaties op.
Sierra Nevada!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
Vrouwen die naar voetbal kijken.
Oh wacht, dat was ontopic.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Mooi.quote:
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jezelf niet laten irriteren dan.
Genoeg hobbies voor vrouwen die ook min of meer een afknapper zijn, maar als ik me er niet mee hoef te bemoeien is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Dat is echt hypocriet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mooi.
Zijn vaak ook mensen die daarover zeuren en dan blijkt dat ze ook al 3 keer vreemdgegaan zijn ofzo
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |