Inderdaad. Al kan je het heeeel soms wel missen als ze enorm knap is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een gemis moet ik toegeven.
Pics van zo'n vrouw?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Al kan je het heeeel soms wel missen als ze enorm knap is.
Altijd al eens willen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Liften is een stuk chiller met een man erbij, toch.
Als vrouw misschien wel. Voor mij als man is het alleen maar een last. Toen ik alleen ging hoefde ik meestal niet langer dan een half uur te wachten. Toen ik met mijn beste vriend aan het liften was hebben we wel eens twee dagen langs een snelweg in niemandsland gestaan. Bij Cordoba in de buurt. In de zomer. Zonder schaduw. Zonder drinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Liften is een stuk chiller met een man erbij, toch.
Waarom duidelijke hints moeten geven? Waarom denkt men dat het vanzelfsprekend is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geef je dan wel duidelijke hints? Beste manier om het te zeggen.
Neequote:
Ik voorzie een FOK! Liftwedstrijdquote:
Dan blijft het onwaar tot het tegendeel is bewezen.quote:
Een uiteindelijk doel is mooi maar de weg daar naartoe moet je vrij laten.quote:
Klote. Je moet ook een vrouw erbij hebben, dan word je een stuk sneller opgepikt. 2 mannen in je auto zitten weinig mensen op te wachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Als vrouw misschien wel. Voor mij als man is het alleen maar een last. Toen ik alleen ging hoefde ik meestal niet langer dan een half uur te wachten. Toen ik met mijn beste vriend aan het liften was hebben we wel eens twee dagen langs een snelweg in niemandsland gestaan. Bij Cordoba in de buurt. In de zomer. Zonder schaduw. Zonder drinken.
Dat maakt niet uit. Des te meer vrouwen voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan blijft het onwaar tot het tegendeel is bewezen.
Omdat ie het anders niet snaptquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Waarom duidelijke hints moeten geven? Waarom denkt men dat het vanzelfsprekend is?
Dat is ook meteen het belangrijkste. De bestemming is bijzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Een uiteindelijk doel is mooi maar de weg daar naartoe moet je vrij laten.
Begrijpelijk ook welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote. Je moet ook een vrouw erbij hebben, dan word je een stuk sneller opgepikt. 2 mannen in je auto zitten weinig mensen op te wachten.
Een kleine voetnoot bij deze:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een gemis moet ik toegeven.
Hehe, alsof ik bewijs nodig heb. Dwaasje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Des te meer vrouwen voor mij.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in het team met Id_do_her !!
Serieus? Jij kent geen vrouwen die liften?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel
Maar ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die ook daadwerkelijk gaat liften
Hmm. Dat moeten we hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Een kleine voetnoot bij deze:
Stevige dikke tetten.
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in het team met Id_do_her !!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Als ze mij gaat proberen te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |