"Voelt het wel lekker voor je?"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mekkeren tijdens de daad is een afknapper.
Waarschijnlijk. Zelf gevangen en ik had erg hongerquote:
Deze grap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die soms moeten poepen vind ik ook wel jammer altijd
Vooral diegenen die steeds weer ongesteld wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrouwen die soms moeten poepen vind ik ook wel jammer altijd
Is dat geen gevogelte?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Voelt het wel lekker voor je?"
"Doe ik het zo wel goed?"
"Gaat het?"
"Ik weet niet of ik dit wel goed kan hoor"
"O sorry sorry sorry, doe ik je pijn?"
Gast hou gewoon je bek en neuk me, jezus.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Zelf gevangen en ik had erg honger
Je hey, zo kunnen we aan de gang blijven.quote:
en dat doe jij nooit?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: vrouwen die spelfouten maken
Je houdt niet van slotenmakersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
Sleutels en slotjes kneuzen trek ik ook van droog
Natuurlijk wel, was een grapje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
en dat doe jij nooit?
afknapper; mensen die geforceerd al het geschreven werk nakijken voor onbelangrijke zaken zoals een forum
Jaaaaaaaaa!!! En vooral als ze 'me' gebruiken ipv 'mijn'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: vrouwen die spelfouten maken
Als je dat tegen zo'n gozer zegt denk ik niet dat hij hem nog omhoog krijgt!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Gaat het?"
Nee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je dat tegen zo'n gozer zegt denk ik niet dat hij hem nog omhoog krijgt!
'Zo'n gozer'?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Jongens die dat vragen zijn al erg onzekerquote:
Shit gets me going.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja?quote:
als een gozer dat tegen mij zegt "chick hou je bek en laat me je neuken" geef ik m bitchslap en wegwezen. Maar ik snap wel wat je bedoelt, te voorzichtig en terughoudend kan echt een afknapper zijn..komt zo onzeker overquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Gaat het?"
Past onder: "vrouwen die niks kunnen hebben".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen die om de haverklap 'ziek' zijn. En vaak hoofdpijn hebben.
En ondertussen wel met je beste vriend gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen die om de haverklap 'ziek' zijn. En vaak hoofdpijn hebben.
Ervaring?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ondertussen wel met je beste vriend gaan
Gelukkig niet. Maar dat kan ik niet hebben, dat achterbakse gedoe.quote:
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
als een gozer dat tegen mij zegt "chick hou je bek en laat me je neuken" geef ik m bitchslap en wegwezen. Maar ik snap wel wat je bedoelt, te voorzichtig en terughoudend kan echt een afknapper zijn..komt zo onzeker over
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ondertussen wel met je beste vriend gaan
Zoals wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Niet zozeer een afknapper maar gewoon irritant: Vrouwen die álles aan je vragen, over koetjes en kalfjes, alsof ze zelf geen common sense hebben. Beetje zoals kleine kinderen die alles aan hun ouders vragen.
doe jij het vaak met vrouwen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.
Hier! Pak aan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen die dat soort praat niet geil vinden zijn ook een afknapper.
Ah ok. Ja, dat ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk is
Het zinnetje 'vertel eens wat' laat mij ook spontaan m'n bek dichttrekken/
Elke gesloten deur is uiteindelijk weer een andere deur die opent.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar dat kan ik niet hebben, dat achterbakse gedoe.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt over het type dat altijd zwak ziek en misselijk is
Het zinnetje 'vertel eens wat' laat mij ook spontaan m'n bek dichttrekken/
Vrouwen die nu opeens van sushi houden omdat het hip is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die niet van sushi houden.
[ afbeelding ]
Is dat wel te eten met die harenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die niet van sushi houden.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
doe jij het vaak met vrouwen dan?
"Hoi ik ben Danny en ik heb een hekel aan dat soort kutvragen. Jij bent de zwakste schakel. Tot ziens (geintje, liever niet)."quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Vertel eens wat meer over jezelf"
dan hoef jij dat toch afknapper te vinden.. ik ben niet vies van seks maar ik laat me niet denigreren...grenzen...quote:
Dat is ook een goeie ja. En dan van die kenker ranzige voorverpakte shit halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die nu opeens van sushi houden omdat het hip is.
Gewoon van die feitjes, over aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappelijke onderwerpen, economische dingen etc.quote:
Denigreren? Dat maak jij ervan denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
dan hoef jij dat toch afknapper te vinden.. ik ben niet vies van seks maar ik laat me niet denigreren...grenzen...
Van die duurbetaalde Albert-Heijn troepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie ja. En die van die kenker ranzige voorverpakte shit halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |