Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderfquote:
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderf
Dat krijg je als je veel met elkaar optrekt. Niet altijd dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.
Wie is hier nou naïefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Wat schattig om zo naief te zijn......
En als die gast een comb-over heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderf
Dat is geen liefde maar hebzucht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als die gast een comb-over heeft?
Dat ligt dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Dat is geen liefde maar hebzucht.
Die zijn er hier genoeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Vooral eens met punt 2 t/m 5.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mannen die per se altijd uit moeten gaan.
Mannen die geen discussie kunnen voeren.
Mannen die zo extreem gevoelig zijn dat je de hele tijd op je woorden moet letten.
Mannen die constant om iedere scheet smsen.
Mannen die geen stap in de keuken zetten.
Mannen die geen greintje zelfvertrouwen hebben.
Van goudzoekers in vergane tijden denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef daftme het volgende:
Voel me ook aangesproken. Waar komt echter de term golddigger vandaan dan?
Van bovengenoemde type mannen dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef daftme het volgende:
Voel me ook aangesproken. Waar komt echter de term golddigger vandaan dan?
Sowieso mekkeren tijdens de daad is een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen zonder conditie in bed.
Letterlijk een keer meegemaakt dat er gevraagd werd of ik wilde stoppen omdat ze zo vermoeid was.. En dat terwijl ze over het algemeen al een stuk minder te doen hebben!
quote:
Dan bedoelde ze niet 'vermoeid' zoals jij dat opvatte denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen zonder conditie in bed.
Letterlijk een keer meegemaakt dat er gevraagd werd of ik wilde stoppen omdat ze zo vermoeid was.. En dat terwijl ze over het algemeen al een stuk minder te doen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |