Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
Vrouwen met een hoodie, ook een gigantische afknapper.
De helft van Nederland valt af voor je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
De helft van Nederland valt af voor je.
En alleen de weldenkenden blijven over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Ah. Mooie kans om dat alsnog te doen dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest maar de top niet bereikt.
Zolang ze de capuchon er vanaf knipt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!quote:
Klinkt goed. Maar geen gejank he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deal! Kunnen we ook nog een beetje survivallen.
Brofist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!
En de andere helft is homo (waaronder ik, die alleen het EK en WK volgt)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Zie je me daar voor aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar geen gejank he?
Nee helemaal niet. Maar even bevestiging.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onthoud hem, deze trekken we door gedurende onze FOK! carrière.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |