Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
Vrouwen met een hoodie, ook een gigantische afknapper.
De helft van Nederland valt af voor je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
De helft van Nederland valt af voor je.
En alleen de weldenkenden blijven over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Ah. Mooie kans om dat alsnog te doen dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest maar de top niet bereikt.
Zolang ze de capuchon er vanaf knipt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!quote:
Klinkt goed. Maar geen gejank he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deal! Kunnen we ook nog een beetje survivallen.
Brofist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt ze wel knuffelig vind ik.
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind maar eens een Braziliaan die geen voetbal kijkt!
En de andere helft is homo (waaronder ik, die alleen het EK en WK volgt)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef daftme het volgende:
[..]
Zie je me daar voor aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar geen gejank he?
Nee helemaal niet. Maar even bevestiging.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onthoud hem, deze trekken we door gedurende onze FOK! carrière.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die Braziliaan hoef ik maar voor 1 keertje. Zonder dat soort info over hem te weten. Gewoon in z'n groene ogen staren.
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die een subtiele hint geven wat in werkelijkheid gewoon te onduidelijk/vaag is en dan janken als ik het niet vat. Als je subtiel wilt zijn, doe het dan goed.
Het is een delicate kunde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die een subtiele hint geven wat in werkelijkheid gewoon te onduidelijk/vaag is en dan janken als ik het niet vat. Als je subtiel wilt zijn, doe het dan goed.
Tuig dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Tokkie-accent, ontzettende domheid, sigarettenstem, smakeloze kleding en make-up, alleenstaande moeder zijn.
Unisexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die constant met hun mobiel in de weer zijn of juist/ineens op 'stil' verborgen houden in hun broekzak.[ in de verdere relatie]
Unisexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Tokkie-accent, ontzettende domheid, sigarettenstem, smakeloze kleding en make-up, alleenstaande moeder zijn.
Unisexquote:
Een natuurlijke scrub voor je huid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet je met bakkebaard dan?
Ziet toch debiel uit. Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet je met bakkebaard dan?
Jammer dat je het geëdit hebt. Ik vond het wel grappig omdat ik dat nog nooit gezien heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen met grote wratten op hun geslachtsdeel.
Mannen die kinderen willen hebben het allemaal niet zo goed begrepen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je als hun legbatterijkip zien en bijzonder graag kinderen willen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Ziet toch debiel uit. Kwestie van smaak...of gebrek eraan..
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als ik een zoon heb, heb ik 99 problemen, maar een dochter is er geen van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef daftme het volgende:
[..]
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.
Ik kan je vertellen, een dochter is net zo mooi.
Ja dat is misschien wel nog meer een afknapper dan graag kinderen willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef daftme het volgende:
[..]
Totdat ze een zoon hebben hoor je vaak.
Ik kan je vertellen, een dochter is net zo mooi.
Het hangt er een beetje vanaf. Maar kan een afknapper zijn ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Piercings en tattoos vind ik ook een afknapper.
Kinderen zijn baws.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
Kan, hoeft niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef twi het volgende:
Piercings en tattoos vind ik ook een afknapper.
In een all-inclusive resortquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |