quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Als ze mij gaat proberen te veranderen.
Wat voor dingen die ze aan jou probeert te veranderen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
Als ze mij gaat proberen te veranderen.
Dat is juist de afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat ie het anders niet snapt
Als hij blijft plakken zul je toch iets moeten doen
Alleen in sages en sprookjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? Jij kent geen vrouwen die liften?
2 teams. 1 trip. 0 grenzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smeken
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Oké, ik zal zo een topic aanmaken. Waarin ik gelijk om een vrouwelijke reispartner kan smeken
Waar eindigt de wedstrijd?quote:
Die is gestopt omdat ze er niet mee om kon gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.
Bij voorkeur niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga voor esperanza dan, makkelijk doelwit.
'Gestopt' jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die is gestopt omdat ze er niet mee om kon gaan.
Toch?
Mijn gedrag veranderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor dingen die ze aan jou probeert te veranderen?
De wedstrijd heeft natuurlijk wel een finish nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het gaat om de reis niet het doel.
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.quote:
En het beginpunt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is niet mogelijk. Maar toch proberen sommigen het.
En ben je te vertrouwen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Afknapper: jaloerse vrouwen, die je niet vertrouwen.
Jezelf niet laten irriteren dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze gaan wel keihard hun best doen en dat welt irritaties op.
Sierra Nevada!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Granada, Spanje. Daar is een berg die je kunt beklimmen waar je op het topje in de verte Marokko kunt zien. Wie het eerst de top van die berg bereikt.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
Vrouwen die naar voetbal kijken.
Oh wacht, dat was ontopic.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Mooi.quote:
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jezelf niet laten irriteren dan.
Genoeg hobbies voor vrouwen die ook min of meer een afknapper zijn, maar als ik me er niet mee hoef te bemoeien is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hehe.
Mannen die naar voetbal kijken vind ik ook een afknapper.
Dat is echt hypocriet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mooi.
Zijn vaak ook mensen die daarover zeuren en dan blijkt dat ze ook al 3 keer vreemdgegaan zijn ofzo
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik al snel geïrriteerd. Niet mogelijk dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |