Alle tieten gaan ooit hangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- hangzak
hangtieten voor de mannen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
Zó terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
Vrouwen die drie weken lang de hele dag op het strand liggen zonder wat anders te willen zien als vakantie beschouwen.
Beheers je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Godverdomme, ik lees dit topic in ik begin te schuimbekken, al die vieze vrouwen, het enige wat ik nog wil doen is ze in hun vieze poepert neuken
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"En all-u-can-eat"
Met een u ja.
Sowieso, álle piercings in het gezicht. De rest heb ik niet zoveel problemen mee. En tattoos moeten wel heel mooi zijn gezet willen ze geen afknapper zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf. Maar kan een afknapper zijn ja.
Gewoon netjes vragen, als je in haar gezicht mag spugen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gentleman op straat, freak in het bed.
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sowieso, álle piercings in het gezicht. De rest heb ik niet zoveel problemen mee. En tattoos moeten wel heel mooi zijn gezet willen ze geen afknapper zijn.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gentleman op straat, freak in het bed.
Sexy.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.
Ik had vroeger een neuspiercing
Slaap lekker, bedankt voor je goeie afknappers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was me een waar genoegen.
Ik sluit af met;
- een [fulltime] baan hebben en nooit geen geld hebben. [En nee, ben geen golddigger!]
Vroeger, gelukkig. Er is nog een toekomst voor ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Tepelpiercing of een prins Albert vind ik afknapper.
Ik had vroeger een neuspiercing
Onterechte klacht. Als ze doen wat ze leuk vinden altijd +1quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was me een waar genoegen.
Ik sluit af met;
- een [fulltime] baan hebben en nooit geen geld hebben. [En nee, ben geen golddigger!]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |