Wat wil jij dan, zo'n iel sprietje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
beter wordt er helemaal niet gebodybuild
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef QBay het volgende:
In mijn geval kan je beter vragen waar ik niet op afknap![]()
.
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die verstand hebben van (bepaalde) zaken. Anti-afknapper.
Dat soort vrouwen. Daar staat een man 's-morgens voor op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."
Snap niet waarom ik haar niet gelijk ten huwelijk had gevraagd..:@
gemiste kansquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal als ze direct durven te zijn. Na het likeurtje: "Kom. Ik wil douchen."
Snap niet waarom ik haar niet gelijk ten huwelijk had gevraagd..
We zijn niet op een slechte manier uit elkaar gegaan dus misschien dat ik haar eens op de koffie vragen moetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen. Daar staat een man 's-morgens voor op.
en jij gaat zeker elke keer naar de wc om een scheetje te laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
- scheten laten in mijn bijzijn. [Boeren mag, mits het geen sport is om hem er zo hard mogelijk uit te laten knallen]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
- scheten laten in mijn bijzijn. [Boeren mag, mits het geen sport is om hem er zo hard mogelijk uit te laten knallen]
Op de espresso. Mixen met die bonen moet ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn niet op een slechte manier uit elkaar gegaan dus misschien dat ik haar eens op de koffie vragen moet
Nopequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!
Vrouwen die dat durven zijn meestal toch de beste.quote:
Uitnodiging zojuist verzonden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de espresso. Mixen met die bonen moet ze.
Op het juiste moment kan een scheet anders hartstikke grappig zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik was nog niet klaar;
Mannen die;
Ik wil bij de bruiloft zijn. Keihard tekeer gaan en zo.quote:
Sowieso mannenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef usedtoknow het volgende:
Mannen die opscheppen of teveel over zichzelf praten.Sowieso mensen die dat doen.
Tegen die tijd zal ik ook jou een uitnodiging verzenden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil bij de bruiloft zijn. Keihard tekeer gaan en zo.
Yupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en jij gaat zeker elke keer naar de wc om een scheetje te laten.
Nice.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal ik ook jou een uitnodiging verzenden!
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mannen
Als ik jou goed begrijp. Toch?
Dan zou ze wel een punt hebben. Ik vind mannen ook een afknapper!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mannen
Als ik jou goed begrijp. Toch?
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu alquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, zo'n iel sprietje?
Als ze wakker wordt en ze heeft een ochtendhumeur, dan weet je dat het niet aan haar ligt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik knap af op vrouwen met een ochtendhumeur.
En inderdaad, daar komt je meestal te laat achter ja
Gouden oorring!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu al
Enige passende blik bij die film:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zwijmelen bij The Notebook
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet graag in de natuur zijn!
Dan trek je een doos bonbons openquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Matty___ het volgende:
vrouwen die hun mond niet kunnen houden tijds een film.
Notebook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zwijmelen bij The Notebook
ben je zo iel gebouwd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bang zijn dat ze je pijn doen tijdens de seks en zich continu verontschuldigen
Inderdaad. Gewoon slaan en wurgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bang zijn dat ze je pijn doen tijdens de seks en zich continu verontschuldigen
Dat willen ze stiekem niet, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef usedtoknow het volgende:
Mannen die Gooische vrouwen kijken!![]()
gouden tip thxquote:
Helaas was het een aangeboren kwaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze wakker wordt en ze heeft een ochtendhumeur, dan weet je dat het niet aan haar ligt.
Als je op hetzelfde doelt als ik, dan; aw..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Helaas was het een aangeboren kwaal.
Zoveel mogelijk proberen om eens goed de grenzen te testen. Moet kunnen.quote:
Serieus hč! Al zijn vrouwen die in de natuur alleen nog maar oog hebben voor een boom en deze een half uur bewonderen ook een redelijke afknapperquote:
Mijn neef kijkt Gooische vrouwen. En dan lachen we samen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat willen ze stiekem niet, dat weet je toch?
Google is het met me eens. Om nu op Hyves willekeurige vakantiefoto's door te ploeteren gaat me wat te ver.quote:
Ik sterf al als ik de mix van lust en angst in haar ogen zie groeien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die niet doodgaan tijdens seks
Hij is ook tegelijkertijd een nicht?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Mijn neef kijkt Gooische vrouwen. En dan lachen we samen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je op hetzelfde doelt als ik, dan; aw..
Dan laten we het maar even zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Google is het met me eens. Om nu op Hyves willekeurige vakantiefoto's door te ploeteren gaat me wat te ver.
Werkt serieus enorm goed!quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die niet doodgaan tijdens seks
Een latente homo, misschien. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is ook tegelijkertijd een nicht?
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu al
Mensen die roken stinken wel echt uit hun bek ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Big no-no.
Die stinken gewoon naar poep uit hun bakkes.![]()
Dat mag alleen na een flinke rimjob.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"
Driewerf
En dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Matty___ het volgende:
vrouwen die hun mond niet kunnen houden tijdens een film.
Hehe, try me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als vrouw is het zo makkelijk om een man te doen kotsen van walging
alsof je een asbak zoent...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Mensen die roken stinken wel echt uit hun bek ja.
een beetje wel...maar wat het erg maakt bij deze gozer is dat je duidelijk kan zien dat ie naar mijn mening te veel moeite voor zijn uiterlijk doet..ik hou er niet van als mannen zich daar teveel mee bezig houden, al dat getrain en getan...niks voor mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit al té voor je?
De geur alleen al als een verslaafde dicht bij je staat. Ik heb dan ook altijd mijn neus dicht.quote:
Ze willen gewoon te graag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Eens.
Mannen die niet weten van ophouden, ook een hele erge afknapper.
Ga dan niet met verslaafden om.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
De geur alleen al als een verslaafde dicht bij je staat. Ik heb dan ook altijd mijn neus dicht.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"
Driewerf
Vrouwen insgelijks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die je elk half uur smssen met 1 of ander slijmbericht
Ja. Jij niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's niet voor het uitkiezen. Jij wel?
tuurlijk dat heet ontslag nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's niet voor het uitkiezen. Jij wel?
"Lijk ik hier dik in?"quote:
Ja, gatver. Sowieso kleffe mannen. Waar je binnen 1 dag hun 'schatje' bent. Trek ik slecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die je elk half uur smssen met 1 of ander slijmbericht
baarmoeder neuken ftwquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen met een kleine piemol
[ik kom op dreef..]
scherpquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Lijk ik hier dik in?"
Jullie vragen erom.
Vrouwen die blijven plakken als je toch echt duidelijk hebt gezegd dat het afgelopen isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Eens.
Mannen die niet weten van ophouden, ook een hele erge afknapper.
Zulke fratsen haal ik alleen uit als ik die kerel zo snel mogelijk mijn huis uit wil hebben!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Driewerf
Dat vind ik juist mannelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
een beetje wel...maar wat het erg maakt bij deze gozer is dat je duidelijk kan zien dat ie naar mijn mening te veel moeite voor zijn uiterlijk doet..ik hou er niet van als mannen zich daar teveel mee bezig houden, al dat getrain en getan...niks voor mij
Een beetje liegen mag welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Lijk ik hier dik in?"
Jullie vragen erom.
think so...gewoon gestroomlijnd...ik weet niet hoe ik het ander verwoord..maar bij van die kerel van het plaatje gaat het er ook voornamelijk om dat het gewoon heel ijdel overkomt...en dat is niet antrekkelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mannelijkMaar nu schijnt het dat veel vrouwen de volgens de algemene norm ''té gespierde mannen'' niet zo aantrekkelijk vinden.
Kennenlijk hebben de meeste het liefst eentje met een lijf als dat van Justin Timberlake. Of heb ik dat mis?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen die tVoH kijken, rechtstreeks naar een vernietigingskamp graag, ofeh, een exploitatiekamp want sommige van die sletjes
Nee man, een safaripark waar je er zelf op moet jagen. Dat is tof.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen die tVoH kijken, rechtstreeks naar een vernietigingskamp graag, ofeh, een exploitatiekamp want sommige van die sletjes
Met een pittig kapseeeeel!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Moofasah het volgende:
Vrouwen die ''lekker gek'' zijn. Vreselijk irritant soort
Pics!quote:
bestaat dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef daftme het volgende:
Als een lekkere stoot een lelijk dikkertje mee heeft om op te vallen.
Maar dat houden ze zelf nog geen twee dagen vol. Ook zonde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee man, een safaripark waar je er zelf op moet jagen. Dat is tof.
Alleen de beste blijven zo over. Zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat houden ze zelf nog geen twee dagen vol. Ook zonde.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef daftme het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Feeeeble het volgende:
Mannen die zeggen dat ze niet kunnen zien of een man mooi is
Maar dan wel sommige mannen lelijk vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit
"Zo kijk ik er gewoon niet naar, nee ik zie dat niet hoor"
Sukkels
want jij kunt objectief een andere vrouw beoordelen als ze er beter uit ziet dan jijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit
"Zo kijk ik er gewoon niet naar, nee ik zie dat niet hoor"
Sukkels
Voornamelijk de exemplaren die door veel vrouwen gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Maar dan wel sommige mannen lelijk vinden
Vrouwen zijn daar best handig in, als ze maar willen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
want jij kunt objectief een andere vrouw beoordelen als ze er beter uit ziet dan jij
Definieer 'slecht neuken'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- teringzooi in huis
- slecht neuken
You got mequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Met een pittig kapseeeeel!!
En katten, hun kids en de toppie vakantie naar Zuid Frankrijk
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
want jij kunt objectief een andere vrouw beoordelen als ze er beter uit ziet dan jij
Ja! Eikels!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voornamelijk de exemplaren die door veel vrouwen gewaardeerd worden.
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef daftme het volgende:
Gezapig, geen conditie, geen fantasie, geen flinke lul zodat het alsnog wat lijkt.quote:
hey check deze mooi vrouw daar lopen, Ziet ze er niet beter uit dan ik?quote:
Dat is een goeie ja. Slecht neuken kan een potentiële toekomstige mevrouw ass de nek om draaien.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hey check deze mooi vrouw daar lopen, Ziet ze er niet beter uit dan ik?
Zul je mij niet horen zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Feeeeble het volgende:
Mannen die zeggen dat ze niet kunnen zien of een man mooi is
En wat is dat? Omschrijf eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Waar IK niet van opgewonden raak.
Jawel maar niet om de reden dat ze er beter uit zien naast de minder bedeelde..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.
picasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet niet tegen wie je het hebt he.
ja welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit topic niet over..
Geen probleem, vrijdag mag er matig off-topic gegaan worden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
En wie zijn jullie om te beoordelen wat haar motieven zijn voor vriendschap met het de lelijke dikkerd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jawel maar niet om de reden dat ze er beter uit zien naast de minder bedeelde..
Vrouwen die helemaal wild worden van cupcakes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef Dven het volgende:
Oja, vrouwen waarvan ik het cakebeslag niet snoepen mag wanneer ze cupcakes aan het bakken zijn
Een vrouw hoort gewoon cake en taarten te kunnen bakken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die helemaal wild worden van cupcakes.___
Wel sinds jij het noemde als afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Ja maar als ze er orgasmegeluiden bij maken als ze erover praten als ze het aan het eten zijn verdwijnt al het bloed uit de fallus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vrouw hoort gewoon cake en taarten te kunnen bakken!
Vrouwen die hun eten prakken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die niet kunnen koken.
Niet per se een afknapper maar wel jammer.
Wat let je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb opeens een niet te weerhouden drang naar Grand Marnier.
vind het veel erger als vrouwen niet kunnen koken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die niet kunnen koken.
Niet per se een afknapper maar wel jammer.
Ja dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die schelden als een bouwvakker.
Natuurlijk wel. Maar je ziet ze soms wel in de clubs of kroegen. Mooie dames die amper naar hun vriendin kijken, laat staan praten, maar wel zoekend en geil van zich af kijken. Beetje wanhopig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.
Nee mijn moeder kan echt niet koken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het veel erger als vrouwen niet kunnen koken.
heb je dan helemaal niets opgestoken van je moeder
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee mijn moeder kan echt niet koken.
Jouwe wel?
Dan heb je die genen van je vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouwe wel?
Dat kun je zien aan de manier hoe ze zich ten opzicht van de minder bedeelde gedraagt..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wie zijn jullie om te beoordelen wat haar motieven zijn voor vriendschap met het de lelijke dikkerd?
Niet in huis. Heb nu sinaasappelen geperst en gemixt met wat vodkaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat let je.
Vrouwen die de hele dag binnen op de bank GTST kijken.
ja erg goed is ook geen nederlandsequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouwe wel?
Wat? Welke genen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je die genen van je vader.
Dit dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef daftme het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar je ziet ze soms wel in de clubs of kroegen. Mooie dames die amper naar hun vriendin kijken, laat staan praten, maar wel zoekend en geil van zich af kijken. Beetje wanhopig.
Ik snap je punt echter wel.
Als ik zoiets maak proef ik gelijk de alcohol en heb ik geen dorst meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet in huis. Heb nu sinaasappelen geperst en gemixt met wat vodka
Daarom vodka, amper smaak!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ik zoiets maak proef ik gelijk de alcohol en heb ik geen dorst meer
Kun je dat ook mixen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom vodka, amper smaak!Ook lekker met cranberrysap. Cranberries!
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef daftme het volgende:
Natuurlijk wel. Maar je ziet ze soms wel in de clubs of kroegen. Mooie dames die amper naar hun vriendin kijken, laat staan praten, maar wel zoekend en geil van zich af kijken. Beetje wanhopig.
Ik snap je punt echter wel.
Oke, ik snap jullie punt ook wel. Je hebt inderdaad mensen die graag aan anderen willen laten voelen hoeveel mooier dan zij ze wel niet zijn zodat ze zichzelf beter kunnen voelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef mangler_fcu het volgende:
Dat kun je zien aan de manier hoe ze zich ten opzicht van de minder bedeelde gedraagt..
Welk merk. Of is het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom vodka, amper smaak!Ook lekker met cranberrysap. Cranberries!
quote:
Vodka of cranberrysap?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk merk. Of is het allemaal hetzelfde
Afknapper wel.quote:
Vodka.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka of cranberrysap?
Rutte organische Vodka met Healthy People biologische Cranberrysap!
Jouw hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Omdat het een plus bij jou is als een man dat kan. Toch?quote:
http://ruttespirits.com/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vodka.
Van Rutte Organische Vodka heb ik nog nooit van gehoord
Gelijk heb je wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen zonder rijbewijs is ook wel een afknapper.
Zei de alcoholist.
Ja, logisch juist toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat het een plus bij jou is als een man dat kan. Toch?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw hoofdKleine glimlachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nou, het kan ook zo zijn dat omdat je juist goed kan koken, dat je het belangrijk vindt als een potentiële vriendje dat ook kan. Gedeelde hobby zeg maar.quote:
En die geen humor hebben. Die altijd sjagge zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef Id_do_her het volgende:
Afknapper: vrouwen die nergens tegen kunnen.
Er kookt altijd maar één persoon tegelijk, dus veel delen komt er niet bij kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, het kan ook zo zijn dat omdat je juist goed kan koken, dat je het belangrijk vindt als een potentiële vriendje dat ook kan. Gedeelde hobby zeg maar.
Vrouwen met humor is altijd een pluspunt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En die geen humor hebben. Die altijd sjagge zijn.
dat zijn er al 3 danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen met humor is altijd een pluspunt.
Nee meer dat je elkaar dan aanvult.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, het kan ook zo zijn dat omdat je juist goed kan koken, dat je het belangrijk vindt als een potentiële vriendje dat ook kan. Gedeelde hobby zeg maar.
Je kan afwisselen. Als je samenwoont kookt de man op maandag, dan de vrouw op dinsdag, daarna de man weer op woensdag etc. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er kookt altijd maar één persoon tegelijk, dus veel delen komt er niet bij kijken.
Kan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan afwisselen. Als je samenwoont kookt de man op maandag, dan de vrouw op dinsdag, daarna de man weer op woensdag etc. Zoiets.
Samen romantisch koken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het liefst zeven dagen per week.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Koken vind ik zo zonde van mijn tijd. Daarom doe ik het nooit.![]()
Ik vind het wel supernice als er lekker gekookt wordt.
Jaloers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik heb in Zweden met een vriendin een Hoen gevangen en samen bereid aan de rand van een meer. Wat eetbare wortels van planten uitgegraven en dennennaaldenthee gedronken. Mijn meest romantische diner ooit!![]()
hebben jullie ook samen het beest afgeslacht en het bloed gedronken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik heb in Zweden met een vriendin een Hoen gevangen en samen bereid aan de rand van een meer. Wat eetbare wortels van planten uitgegraven en dennennaaldenthee gedronken. Mijn meest romantische diner ooit!![]()
En? Geneukt of wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Ik eet ook minstens 4 dagen in de week bij vrienden/kennissen/mensen die ik tegenkom op straat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het liefst zeven dagen per week.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen romantisch koken!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik eet ook minstens 4 dagen in de week bij vrienden/kennissen/mensen die ik tegenkom op straat.
Eten + seks = nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En daarna een chocoladetoetje, die je dan van d'r lichaam moet aflikken ofzo, is goed te combineren
moet je je beter wassenquote:
Als je de moeite waard bent doen ze dat toch wel.quote:
Ik zal nooit de blik in haar ogen vergeten toen ze het leven van dat beestje beëindigde!quote:
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kotsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:17 schreef NanaVonB het volgende:
trouwens ook een hele grote afknapper; mensen die niet integer zijn en mensen zonder sympathie
Ah ok. Nice man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal nooit de blik in haar ogen vergeten toen ze het leven van dat beestje beëindigde!
Was wel enorm trots op haar enzo!
Daarna een mislukte hut gebouwd en als beesten in het bos geneukt!
Maar wat houd je tegen?
kiss of deathquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die willen tongen als ze net wakker zijn![]()
Nee, zij heeft het beest geslacht!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hebben jullie ook samen het beest afgeslacht en het bloed gedronken?
Slechte ademquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Mannen die niet willen tongen als ze net wakker zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Trekt te snel mieren aan denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En daarna een chocoladetoetje, die je dan van d'r lichaam moet aflikken ofzo, is goed te combineren
moet je ff door likkenquote:
Dit is idd erg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kots
Joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op FOK! wel in ieder geval.
Maargoed
Beren!quote:
He? Eten en seks zijn in mijn ogen toch echt twee hele verschillende dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent serieus de eerste die er ook zo over denkt
Waarom vind ik dit grappig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet tongen willen als ik net in hun mond klaargekomen ben!
Omdat je visueel ingesteld bentquote:
omdat je hard je best doetquote:
Vrouwen waarbij je niet in de mond mag klaarkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
He? Eten en seks zijn in mijn ogen toch echt twee hele verschillende dingen.![]()
Sterk punt!quote:
Inderdaad plakzooi en zo, mij niet gezien. Brrr.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbh
Plakkerig en tijdbedervendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel alsof iedereen het geil vind om slagroom/chocoladesiroop van elkaars lichaam te likken ofzo. Misselijkmakend tbh
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen met teveel sympathie. ''Och wat erg dit, och wat erg dat. Er zijn genoeg mensen die het veel slechter hebben dan jij, denk daar ook eens aan'' Kots kots
Tetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffen
Tevreden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
alles met "te" ervoor is sowieso niet goed, het moet een beetje uitgebalanceerd zijn...ik kan er trouwens wel enorm slecht tegen als mensen ontevreden in het leven staan... want er zijn nu eenmaal altijd stakkers die het erger treffen
Geen problemen mee. Geil omdat het vies isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Dven het volgende:
Silence. We moeten ze niet laten weten dat het eigenlijk moet. Fool.quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Sterk punt!
In maart wel naar Vasternorrland om een beer te vangen en te zenderen met een Zweeds onderzoeksstation!
Ja. Vaak komen die niet verder dan de sms/bel/date fase bij mij. Bah.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef daftme het volgende:
opdringerigheid. In elke vorm. Van welke kleding je zogenaamd behoort te dragen, tot het zeiken om de wc bril. Gelijk dumpen die types.
Die grens ligt bij mij wat hoger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Silence. We moeten ze niet laten weten dat het eigenlijk moet. Fool.
Geen grenzen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die grens ligt bij mij wat hoger.
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Wat schattig om zo naief te zijn......
Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderfquote:
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderf
Dat krijg je als je veel met elkaar optrekt. Niet altijd dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.
Wie is hier nou naīefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Wat schattig om zo naief te zijn......
En als die gast een comb-over heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Oh ja dat is the worst ever! soms zit ik op de fiets en dan denk je dat er een knappe tegenligger voorbij fietst, heeft ie gewoon al een half kale kruin...GATVER, echt een teken van verderf
Dat is geen liefde maar hebzucht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan opzich wel. Ik ken een aantal golddiggers die inmiddels wel echt van de zak met geld houden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als die gast een comb-over heeft?
Dat ligt dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:33 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Dat is geen liefde maar hebzucht.
Die zijn er hier genoeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Lelijke mannen (zonder geld) die beweren dat vrouwen niet op mannen maar op geld vallen
Vooral eens met punt 2 t/m 5.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mannen die per se altijd uit moeten gaan.
Mannen die geen discussie kunnen voeren.
Mannen die zo extreem gevoelig zijn dat je de hele tijd op je woorden moet letten.
Mannen die constant om iedere scheet smsen.
Mannen die geen stap in de keuken zetten.
Mannen die geen greintje zelfvertrouwen hebben.
Van goudzoekers in vergane tijden denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef daftme het volgende:
Voel me ook aangesproken. Waar komt echter de term golddigger vandaan dan?
Van bovengenoemde type mannen dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef daftme het volgende:
Voel me ook aangesproken. Waar komt echter de term golddigger vandaan dan?
Sowieso mekkeren tijdens de daad is een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen zonder conditie in bed.
Letterlijk een keer meegemaakt dat er gevraagd werd of ik wilde stoppen omdat ze zo vermoeid was.. En dat terwijl ze over het algemeen al een stuk minder te doen hebben!
quote:
Dan bedoelde ze niet 'vermoeid' zoals jij dat opvatte denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Dven het volgende:
Oja. Vrouwen zonder conditie in bed.
Letterlijk een keer meegemaakt dat er gevraagd werd of ik wilde stoppen omdat ze zo vermoeid was.. En dat terwijl ze over het algemeen al een stuk minder te doen hebben!
"Weet je zeker dat ze ons niet horen?"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mekkeren tijdens de daad is een afknapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |