Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mannen
Als ik jou goed begrijp. Toch?
Dan zou ze wel een punt hebben. Ik vind mannen ook een afknapper!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mannen
Als ik jou goed begrijp. Toch?
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu alquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, zo'n iel sprietje?
Als ze wakker wordt en ze heeft een ochtendhumeur, dan weet je dat het niet aan haar ligt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik knap af op vrouwen met een ochtendhumeur.
En inderdaad, daar komt je meestal te laat achter ja
Gouden oorring!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu al
Enige passende blik bij die film:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zwijmelen bij The Notebook
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet graag in de natuur zijn!
Dan trek je een doos bonbons openquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Matty___ het volgende:
vrouwen die hun mond niet kunnen houden tijds een film.
Notebook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die zwijmelen bij The Notebook
ben je zo iel gebouwd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bang zijn dat ze je pijn doen tijdens de seks en zich continu verontschuldigen
Inderdaad. Gewoon slaan en wurgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bang zijn dat ze je pijn doen tijdens de seks en zich continu verontschuldigen
Dat willen ze stiekem niet, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef usedtoknow het volgende:
Mannen die Gooische vrouwen kijken!![]()
gouden tip thxquote:
Helaas was het een aangeboren kwaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze wakker wordt en ze heeft een ochtendhumeur, dan weet je dat het niet aan haar ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |